Założenie baz danych GESUT i BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru miasta i gminy Cybinka

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Powiatu Słubickiego
Miejscowość Słubice
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578079-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest założenie baz danych GESUT i BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru miasta i gminy Cybinka.

Założenie baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz harmonizacji tych baz, w zakresie:
a) bazy GESUT – Geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
b) bazy BDOT500 – Bazy obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000,
c) bazy EGiB - uzupełnienie w programie EWOPIS aktualnie ujawnionych danych opisowych budynków o rodzaj KŚT i klasę PKOB oraz zobiektowanie elementów towarzyszących budynkom w programie EWMAPA, umożliwiających edytowanie obiektowej mapy ewidencyjnej,
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie zakłada się potrzeby wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych mających na celu pozyskanie informacji
o obiektach. Całość prac należy wykonać w oparciu o dane ujawnione w ewidencji gruntów i budynków oraz na mapie wektorowej – prowadzonych w programach
EWOPIS v.7 i EWMAPA v.12FB firmy GEOBID z Katowic.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (poza niniejszą SIWZ) Ramowe Warunki Techniczne, stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 574f1f26-cde9-4e08-8057-aa46f55a440e
Biuletyn 578079-N-2019
Zamawiajacy nazwa Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Powiatu Słubickiego
Regon 21096736600000
Zamawiajacy adres ulica Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Słubice
Zamawiajacy kod pocztowy 69-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 759 20 10
Zamawiajacy fax 95 759 20 11
Zamawiajacy email p.kowalczyk@powiatslubicki.pl
Adres strony url www.powiatslubicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice
Nazwa nadana zamowieniu Założenie baz danych GESUT i BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru miasta i gminy Cybinka
Numer referencyjny OR.272.1.6.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest założenie baz danych GESUT i BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru miasta i gminy Cybinka. Założenie baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz harmonizacji tych baz, w zakresie: a) bazy GESUT – Geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, b) bazy BDOT500 – Bazy obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000, c) bazy EGiB - uzupełnienie w programie EWOPIS aktualnie ujawnionych danych opisowych budynków o rodzaj KŚT i klasę PKOB oraz zobiektowanie elementów towarzyszących budynkom w programie EWMAPA, umożliwiających edytowanie obiektowej mapy ewidencyjnej, W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie zakłada się potrzeby wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych mających na celu pozyskanie informacji o obiektach. Całość prac należy wykonać w oparciu o dane ujawnione w ewidencji gruntów i budynków oraz na mapie wektorowej – prowadzonych w programach EWOPIS v.7 i EWMAPA v.12FB firmy GEOBID z Katowic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (poza niniejszą SIWZ) Ramowe Warunki Techniczne, stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającą na:  założeniu inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i  założeniu bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500), o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Wykonawca może wykazać odrębnie usługi polegające na założeniu inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i założeniu bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) których wartość (każdej z usług) będzie wynosić co najmniej 50 000 zł brutto. Natomiast w przypadku usługi polegającej na założeniu bazy GESUT i BDOT500 w ramach jednego zamówienia wartość takiej usługi musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto. b) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.) lub uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 2272), która będzie nadzorować i kierować całością prac zgodnie z art. 42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) wykaz osób (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Do treści umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. obowiązków stron, w szczególności warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz warunki płatności. 2. Istotne postanowienia umowne jak i warunki dokonania zmian określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)