GuidZP400 |
574f1f26-cde9-4e08-8057-aa46f55a440e
|
Biuletyn |
578079-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Powiatu Słubickiego
|
Regon |
21096736600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słubice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 759 20 10
|
Zamawiajacy fax |
95 759 20 11
|
Zamawiajacy email |
p.kowalczyk@powiatslubicki.pl
|
Adres strony url |
www.powiatslubicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Założenie baz danych GESUT i BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru miasta i gminy Cybinka
|
Numer referencyjny |
OR.272.1.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest założenie baz danych GESUT i BDOT500 oraz uzupełnienie bazy EGiB dla obszaru miasta i gminy Cybinka.
Założenie baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz harmonizacji tych baz, w zakresie:
a) bazy GESUT – Geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
b) bazy BDOT500 – Bazy obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000,
c) bazy EGiB - uzupełnienie w programie EWOPIS aktualnie ujawnionych danych opisowych budynków o rodzaj KŚT i klasę PKOB oraz zobiektowanie elementów towarzyszących budynkom w programie EWMAPA, umożliwiających edytowanie obiektowej mapy ewidencyjnej,
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie zakłada się potrzeby wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych mających na celu pozyskanie informacji
o obiektach. Całość prac należy wykonać w oparciu o dane ujawnione w ewidencji gruntów i budynków oraz na mapie wektorowej – prowadzonych w programach
EWOPIS v.7 i EWMAPA v.12FB firmy GEOBID z Katowic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (poza niniejszą SIWZ) Ramowe Warunki Techniczne, stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie
z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie
z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającą na:
założeniu inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i
założeniu bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500),
o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Wykonawca może wykazać odrębnie usługi polegające na założeniu inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i założeniu bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) których wartość (każdej z usług) będzie wynosić co najmniej 50 000 zł brutto. Natomiast w przypadku usługi polegającej na założeniu bazy GESUT i BDOT500 w ramach jednego zamówienia wartość takiej usługi musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.) lub uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 2272), która będzie nadzorować i kierować całością prac zgodnie z art. 42 ustawy Prawo geodezyjne
i kartograficzne.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3
do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) wykaz osób (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Do treści umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. obowiązków stron,
w szczególności warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz warunki płatności.
2. Istotne postanowienia umowne jak i warunki dokonania zmian określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ.
Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ
|
IV 4 5 okres |
30
|