GuidZP400 |
d8302fb0-a7ff-40ed-b518-d838d2e24626
|
Biuletyn |
577151-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
|
Regon |
29007300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 142 551
|
Zamawiajacy fax |
126 142 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę opatrzoną pieczęcią wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych do procedur wysokospecjalistycznych
|
Numer referencyjny |
DZ.271.84.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych do procedur wysokospecjalistycznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
698600,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Sukcesywna dostawa przez okres 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia umowy na okres kolejnych 12 miesięcy w przypadku, gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy przed końcem jej obowiązywania.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: Pakiet nr. I - V: 1. Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim, 2. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności, lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanych wyrobów medycznych, 3. Instrukcja użycia w języku polskim dla zaoferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 5 (Opis przedmiotu zamówienia).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia umowy na okres kolejnych 12 miesięcy w przypadku, gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy przed końcem jej obowiązywania. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: - w przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny
odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego – Kierownika Działu Realizacji Zamówień
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kaniula tętnicza udowa prosta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
360000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule i akcesoria do wprowadzania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
123700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Elektroda do ablacji wraz z kablem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
170500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Elektroda do ablacji wraz z kablem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
170500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Introducer do implantacji elektrod i mandryn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Cewnik, separator, zbiornik i przewody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| |