ODNOWIENIE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE POCZTOWE IBM DOMINO COLLABORATION EXPRESS AUTHORIZED USER ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL –DLA 1000 UŻYTKOWNIKÓW

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577784-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482230007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji na oprogramowanie IBM do dnia 31 sierpnia 2020 roku. W ramach subskrypcji Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania firmy IBM użytkowanego przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego w zakresie licencji wymienionych w poniższej tabeli, do najnowszej dostępnej wersji oraz wsparcie techniczne: IBM Domino Collaboration Express Authorized User Annual SW Subscription & Support Renewal w liczbie 1000, Passport Advantage Agreement Number: 164658, IBM Customer Number: 538349. Aktualna subskrybcja licencji wygasa w dniu 31 sierpnia 2019 r. Warunki wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania: 4.4.1. SIWZ Aktualizację Oprogramowania bez dodatkowych opłat licencyjnych, w szczególności: a) Dostęp do nowych wersji Oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych, wersji podwyższonych, a także nowego Oprogramowania (dystrybuowanego również pod inną nazwą handlową), będącego kontynuacją linii produktowej; W ramach Umowy Zamawiający jest uprawniony do pobrania Oprogramowania ze stron internetowych producenta, zainstalowania na dowolnych komputerach w ilości zgodnej z ilością zakupionych egzemplarzy oraz korzystania z Oprogramowania na prawach właściciela egzemplarzy.
b) prawa do przenoszenia Oprogramowania na inną platformę systemową. 4.4.2. SIWZ wsparcia w korzystaniu z Oprogramowania, w szczególności: a) zapewnienia elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanego Oprogramowania, biuletynów technicznych, poprawek programistycznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez internetowy serwis producenta oprogramowania. b) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do aktualnej dokumentacji do Oprogramowania w postaci elektronicznej w serwisie internetowym producenta Oprogramowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a322d35-adba-43b1-9a6e-985153636105
Biuletyn 577784-N-2019
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Regon 17427604000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 94
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-807
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222 204 801
Zamawiajacy fax 222 204 899
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gitd.gov.pl/zamowienia-powyzej/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gitd.gov.pl/zamowienia-powyzej/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter w budynku)
Nazwa nadana zamowieniu ODNOWIENIE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE POCZTOWE IBM DOMINO COLLABORATION EXPRESS AUTHORIZED USER ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL –DLA 1000 UŻYTKOWNIKÓW
Numer referencyjny BDG.ZPB.230.26.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji na oprogramowanie IBM do dnia 31 sierpnia 2020 roku. W ramach subskrypcji Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania firmy IBM użytkowanego przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego w zakresie licencji wymienionych w poniższej tabeli, do najnowszej dostępnej wersji oraz wsparcie techniczne: IBM Domino Collaboration Express Authorized User Annual SW Subscription & Support Renewal w liczbie 1000, Passport Advantage Agreement Number: 164658, IBM Customer Number: 538349. Aktualna subskrybcja licencji wygasa w dniu 31 sierpnia 2019 r. Warunki wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania: 4.4.1. SIWZ Aktualizację Oprogramowania bez dodatkowych opłat licencyjnych, w szczególności: a) Dostęp do nowych wersji Oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych, wersji podwyższonych, a także nowego Oprogramowania (dystrybuowanego również pod inną nazwą handlową), będącego kontynuacją linii produktowej; W ramach Umowy Zamawiający jest uprawniony do pobrania Oprogramowania ze stron internetowych producenta, zainstalowania na dowolnych komputerach w ilości zgodnej z ilością zakupionych egzemplarzy oraz korzystania z Oprogramowania na prawach właściciela egzemplarzy. b) prawa do przenoszenia Oprogramowania na inną platformę systemową. 4.4.2. SIWZ wsparcia w korzystaniu z Oprogramowania, w szczególności: a) zapewnienia elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanego Oprogramowania, biuletynów technicznych, poprawek programistycznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez internetowy serwis producenta oprogramowania. b) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do aktualnej dokumentacji do Oprogramowania w postaci elektronicznej w serwisie internetowym producenta Oprogramowania.
Cpv glowny przedmiot 48223000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 163150,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy Wykonawców składających wspólną ofertę zawierająca upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania płatności. O terminie na przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. niniejszej Części SIWZ, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego odrębnym pismem. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie określonej art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wykluczy wykonawców w sytuacji określonej w art. 24 ust. 1 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w tym także w przypadku, gdy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dotyczyć będą podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien on złożyć następujące dokumenty: 3.1. SIWZ Załączane do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne ze wzorem określonym formularzem nr DP.1; 3.2. SIWZ Składany na wezwanie Zamawiającego z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (dot. Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze wskazane oświadczenia i dokumenty samodzielnie. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, dotyczący tego podmiotu aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 3.1 i dokumenty wskazane w pkt 3.2 powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania powinno być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.26.2019”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu w postaci przelewu na rachunek bankowy wskazany powyżej; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz – jeżeli jest wymagane – po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.7. SIWZ za uchylanie się od zawarcia Umowy Zamawiający ma prawo uznać w szczególności: 11.7.1. SIWZ dwukrotne niestawienie się Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, w celu podpisania umowy, o ile przed drugim wyznaczonym terminem na podpisanie umowy Wykonawca. nie zwróci się do Zamawiającego o przesłanie umowy drogą pocztową, 11.7.2. SIWZ niedostarczenie do Zamawiającego umowy (podpisanej w trzech egzemplarzach wraz z ewentualnymi pełnomocnictwami) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania jej przez Zamawiającego (licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o wysłaniu umowy przez Zamawiającego) lub niestawienia się w tym terminie w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, 11.7.3. SIWZ podpisanie umowy przez osoby nieupoważnione, w przypadku jeżeli Wykonawca w terminie 14 dni nie uzupełni pełnomocnictw lub nie podpisze umowy przez osoby do tego upoważnione, 11.7.4. SIWZ odmówi podania danych niezbędnych do uzupełnienia projektu umowy (dane osób reprezentujących, dane osób kontaktowych etc.), 11.7.5. SIWZ w przypadku przesłania do Zamawiającego umowy niezgodnej z otrzymanym wzorem umowy, (z wyłączeniem poprawek i uzupełnień, o które prosił Zamawiający lub dokonanych w uzgodnieniu z Zamawiającym np.: dane kontaktowe, data zawarcia umowy, osoby reprezentujące obie strony, korekty numeracji, numer konta, adres do korespondencji itp.).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2019-08-30T00:00:00+02:00
IV 6 6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 7.4, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe (należy wykorzystać formularz DP.2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy dokumentu potwierdzającego odnowienie subskrypcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)