Dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej
Miejscowość Istebna
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577842-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferowane artykuły w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamówiony towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu własnym środkiem transportu spełniającym wymogi do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z wymogami HACCP i przepisów obowiązujących w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów spożywczych nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29d8ee35-4145-4806-8314-4baee901bf63
Biuletyn 577842-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej
Regon 29726000000000
Zamawiajacy adres ulica Istebna
Zamawiajacy adres numer domu 500
Zamawiajacy miejscowosc Istebna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 033 8575600, 8575606
Zamawiajacy fax 338 575 630
Zamawiajacy email istebnakubalonka@poczta.onet.pl
Adres strony url http://wcpkubalonka.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wcpkubalonka.pl/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wcpkubalonka.pl/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WCP "Kubalonka" w Istebnej, 43-470 Istebna 500
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny ZP 2/19
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferowane artykuły w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówiony towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu własnym środkiem transportu spełniającym wymogi do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z wymogami HACCP i przepisów obowiązujących w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów spożywczych nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 138359,05
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamówienia, jak również jego zwiększenie w zakresie 20 % ilości zamawianego asortymentu.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie na załączonym druku JDZ lub oświadczeniu własnym przygotowanym zgodnie z założeniami w ppkt. 3. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie na załączonym druku JDZ lub oświadczeniu własnym przygotowanym zgodnie z założeniami w ppkt. 3. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie na załączonym druku JDZ lub oświadczeniu własnym przygotowanym zgodnie z założeniami w ppkt. 3. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w lit d) składa odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w powyższym ustępie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty cenowej” – załącznik nr 1 do siwz 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do siwz 3. Oświadczenie o którym mowa w pkt. V ppkt. 2 - „JDZ” załącznik nr 3 do siwz 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie winno być złożone w oryginale, a dokumenty lub informacje, że powiązania nie zakłócają uczciwej konkurencji w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst -Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowych +/- 20% zamawianego asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego. -Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w okresie trwania umowy za wyjątkiem ewentualnej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zaoferowana cena netto pozostanie bez zmian, natomiast cena brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmiany wywołanej stawką podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji pojedycznego zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)