Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Miasto Mysłowice
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577347-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia - przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
1.1. Część I zamówienia - Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych (4 szt.)
1.2. Część II zamówienia - Dostawa komputera i monitorów dla projektu „Bądź w sieci...” (1 szt. - komputer; 4 szt. - monitor)
1.3. Część III zamówienia - Tablety dla projektu „Wspólna Przestrzeń – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” (2 szt.)
2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Rozwiązania równoważne:
3.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do niniejszego wniosku wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w załączniku do niniejszego wniosku nazw własnych, identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w załączniku do niniejszego wniosku. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w załączniku do niniejszego wniosku.
3.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do niniejszego wniosku odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załącznikach do niniejszego wniosku.
3.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe617db9-3617-433a-b3b1-dda3bcc30bd8
Biuletyn 577347-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Mysłowice
Regon 27625539300000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mysłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 223 40 75
Zamawiajacy fax 32 223 40 75; 222 25 65
Zamawiajacy email um_zamowienia@myslowice.pl
Adres strony url http://www.myslowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „WSPÓLNA PRZESTRZEŃ – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki, edukacji, Działanie 2.19 Usprawnienie procesów inwestycyjno-budowlanych i planowania przestrzennego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.myslowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, piętro II, pok. 305
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP.271.1.13.2019.DP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Opis przedmiotu zamówienia - przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1.1. Część I zamówienia - Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych (4 szt.) 1.2. Część II zamówienia - Dostawa komputera i monitorów dla projektu „Bądź w sieci...” (1 szt. - komputer; 4 szt. - monitor) 1.3. Część III zamówienia - Tablety dla projektu „Wspólna Przestrzeń – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” (2 szt.) 2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne: 3.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do niniejszego wniosku wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w załączniku do niniejszego wniosku nazw własnych, identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w załączniku do niniejszego wniosku. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w załączniku do niniejszego wniosku. 3.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do niniejszego wniosku odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załącznikach do niniejszego wniosku. 3.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego na następujących warunkach: 1) zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany; 2) zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi co najmniej spełniać warunki określone w siwz, za cenę określoną w ofercie i umowie, 2) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/,* 3) terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy przygotowaniu oraz realizacji dostaw, 4) osoby nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnych za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy, 5) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych, przy czym wartość netto przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Mysłowicach z siedzibą przy ul. Powstańców 1; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mysłowice jest Pan Marcin Patałąg, email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 31-71-245; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa sprzętu komputerowego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 12. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych (4 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Przed podpisaniem umów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające: dla części I zamówienia - Dostawa komputerów przenośnych poleasingowych (4 szt.): - Deklaracja zgodności CE dla oferowanych komputerów – dokument potwierdzający spełnianie wymogu - umowa/y z podwykonawcą/ami/ podanymi w ofercie.
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne: 2.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do niniejszego wniosku wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w załączniku do niniejszego wniosku nazw własnych, identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w załączniku do niniejszego wniosku. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w załączniku do niniejszego wniosku. 2.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do niniejszego wniosku odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załącznikach do niniejszego wniosku. 2.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputera i monitorów dla projektu „Bądź w sieci...” (1 szt. - komputer; 4 szt. - monitor)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Przed podpisaniem umów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające: dla części II zamówienia - Dostawa komputera i monitorów dla projektu „Bądź w sieci...” (1 szt. - komputer; 4 szt. - monitor): - Deklaracja zgodności CE dla oferowanych komputerów i monitorów – dokument potwierdzający spełnianie wymogu. - Zgodność komputerów i monitorów z normą Energy Star 5.0 – oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogu. - Zgodność monitorów z normą TCO 6.0 – oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogu. - Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji operatora w stanie pracy (pracuje dysk twardy, nie pracują napędy optyczne) nie przekracza 30 dB – oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogu. - umowa/y z podwykonawcą/ami/ podanymi w ofercie.
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne: 2.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do niniejszego wniosku wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w załączniku do niniejszego wniosku nazw własnych, identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w załączniku do niniejszego wniosku. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w załączniku do niniejszego wniosku. 2.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do niniejszego wniosku odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załącznikach do niniejszego wniosku. 2.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tablety dla projektu „Wspólna Przestrzeń – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Przed podpisaniem umów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające: dla części III zamówienia - Tablety dla projektu „Wspólna Przestrzeń – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” (2 szt.): - Deklaracja zgodności CE dla oferowanych komputerów – dokument potwierdzający spełnianie wymogu. - umowa/y z podwykonawcą/ami/ podanymi w ofercie.
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne: 2.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do niniejszego wniosku wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w załączniku do niniejszego wniosku nazw własnych, identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w załączniku do niniejszego wniosku. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w załączniku do niniejszego wniosku. 2.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do niniejszego wniosku odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załącznikach do niniejszego wniosku. 2.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria CZAS REALIZACJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)