Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych i pomocniczych wyrobów medycznych

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577607-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy są dostawy materiałów opatrunkowych i pomocniczych wyrobów medycznych w ilości i o parametrach określonych w zał. od nr 1.1 do nr 1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pakiet 1 – Gaza, lignina, tupfer, opaski
Pakiet 2 – Kompresy gazowe jałowe
Pakiet 3 – Opaska gipsowa, podgipsowa
Pakiet 4 – Podkłady, zestawy noworodkowe, pieluchomajtki
Pakiet 5 – Prześcieradło jednorazowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6204fc65-367a-4e5b-ab79-51d48d2d0c1f
Biuletyn 577607-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Regon 28109884000000
Zamawiajacy adres ulica Komeńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 239 44 01, 55 239 44 95,
Zamawiajacy fax 55 239 45 77
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl,
Adres strony url www.szpitalmiejski.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmiejski.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tradycyjnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych i pomocniczych wyrobów medycznych
Numer referencyjny ZP/15/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem umowy są dostawy materiałów opatrunkowych i pomocniczych wyrobów medycznych w ilości i o parametrach określonych w zał. od nr 1.1 do nr 1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pakiet 1 – Gaza, lignina, tupfer, opaski Pakiet 2 – Kompresy gazowe jałowe Pakiet 3 – Opaska gipsowa, podgipsowa Pakiet 4 – Podkłady, zestawy noworodkowe, pieluchomajtki Pakiet 5 – Prześcieradło jednorazowe
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Dokumenty stwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107 poz. 679) tj. posiada wpis do rejestru ewidencji wyrobów medycznych, deklarację zgodności, certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną odpowiedni dla poszczególnych klas wyrobów medycznych począwszy od klasy I sterylnej, oraz: a)W zakresie Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2 (dot. produktów wykonanych z gazy bawełnianej) proponowany asortyment ma spełnić normę dot. masy powierzchniowej (g/m2), określoną w FP VI w zależności od wymaganej nitkowości wyrobu. Na potwierdzenie spełnienia wymogu, należy przedstawić kartę danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu. Wymaganą klasą wyrobów medycznych dla oferowanego asortymentu z gazy bawełnianej jest klasa II a zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 2015 poz. 1416) b)W zakresie Pakietu nr 1 (poz. 1,2) i Pakietu nr 2 (poz. 1-27) gdzie wymaganą metodą sterylizacji jest sterylizacja parą wodną, należy dołączyć dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji w formie raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN-EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną. c)W zakresie Pakietu nr 2 (poz. 1-27) zapakowanie oferowanego produktu w opakowanie do sterylizacji typu papier-folia, zawierające m.in. wskaźnik informujący o przejściu procesu sterylizacji. 2)Opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia w formie folderów, katalogów itp. Dokumenty świadczące, że oferowany produkt spełnia wymagania zamawiającego. Ww. dokumenty należy opisać zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. Numer katalogowy podany przez Wykonawcę w pakietach asortymentowo-cenowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia musi być zgodny z numerem katalogowym umieszczonym w załączonym do oferty, katalogu lub folderze przy oferowanym przedmiocie zamówienia. 3)Próbki oferowanego asortymentu w ilościach określonych w zał. 1.1, 1.2 i 1.4, w zamkniętym fabrycznym opakowaniu, gotowe do użycia, celem sprawdzenia przez Zamawiającego zgodności oferowanych produktów z opisem. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. Próbki zostaną wykorzystane w celu porównania w zakresie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ w stosunku do parametrów materiałów zaoferowanych. Wszystkie próbki (za wyjątkiem opasek gipsowych i podgipsowych) zostaną przekazanen do Apteki szpitalnej i będą stanowiły materiał porównawczy dla realizowanych dostaw.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gaza, lignina, tupfer, opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Gaza, lignina, tupfer, opaski - Zgodnie z Załacznikiem nr 1.1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kompresy gazowe jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Kompresy gazowe jałowe - Zgodnie z Załącznikiem nr 1.2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opaska gipsowa, podgipsowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Opaska gipsowa, podgipsowa - zgodnie z Załącznikiem nr 1.3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Podkłady, zestaw noworodkowy, pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Podkłady, zestaw noworodkowy, pieluchomajtki - Zgodnie z Załącznikiem nr 1.4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Prześcieradło jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Prześcieradło jednorazowe - zgodnie z Załącznikiem nr 1.5
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)