Dostawy gadżetów reklamowych dla ARP S.A.

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577329-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa we wskazane miejsca na terytorium Polski materiałów informacyjno-promocyjnych/gadżetów reklamowych, obejmujące przygotowanie projektów i oznakowanie graficzne materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 1A, 1B, 1C i 1D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce72d0ae-750a-442d-8eae-9fd6fbe7045a
Biuletyn 577329-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Regon 00674641000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 695 36 00, 22 695 36 88
Zamawiajacy fax 22 695 36 99
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@arp.pl
Adres strony url www.bip.arp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.arp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.arp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, budynek Centrum Bankowo-Finansowego (CBF), wejście „C”, 4 piętro, Recepcja.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy gadżetów reklamowych dla ARP S.A.
Numer referencyjny ZP/PN/18/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa we wskazane miejsca na terytorium Polski materiałów informacyjno-promocyjnych/gadżetów reklamowych, obejmujące przygotowanie projektów i oznakowanie graficzne materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 1A, 1B, 1C i 1D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ".
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 695264,38
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy/umów lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia danej części zamówienia. 2. Terminy realizacji zamówień cząstkowych zostały wskazane w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części zamówienia nr 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na dostawie materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każde zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda złożenia wraz z OFERTĄ: 1) aktualnego na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w oświadczeniu zobowiązany jest przedstawić w szczególności informacje o tym, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp, o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, OŚWIADCZENIE podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać oświadczenie zawiera wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 2) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowi zał. nr 5) - dot. części zamówienia nr 1; 3) dowodów określających, czy dostawy, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 4) zobowiązania innego podmiotu - w przypadku polegania na zdolnościach zawodowych innych podmiotów (wzór stanowi zał. nr 6).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ (wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ). 2. Zamawiający żąda złożenia wraz z OFERTĄ: 1) formularza cenowego (wzór stanowi zał. nr 3A do SIWZ); 2) dokumentu, z którego będzie wynikać zakres umocowania - w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(-ą) osoba(-y) inna(-e) niż upoważniona(-e) do reprezentowania Wykonawcy; 3) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl informacji dotyczących m.in. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 369), może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe W części zamówienia nr 1, 2, 3 zostaną zawarte umowy ramowe, w części zamówienia nr 4 zostanie zawarta umowa z jednym Wykonawcą. W Ramach realizacji Umów Ramowych, każde zamówienie cząstkowe będzie przedmiotem oddzielnego Zlecenia zawartego zgodnie z § 2 Umowy. 1. Zlecenia udzielane będą w wyniku przeprowadzenia procedury, o której mowa w art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp. 2. Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie jednego Wykonawcę dla każdego Zlecenia. 3. Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo wszystkich Wykonawców, z którymi została zawarta Umowa Ramowa do złożenia ofert w celu udzielenia Zlecenia. 4. Zaproszenie do złożenia ofert wysyłane będą Wykonawcom przy użyciu poczty elektronicznej na adresy wskazane w § 1 ust. 6 Umowy Ramowej. 5. W zaproszeniu do złożenia ofert Zamawiający każdorazowo określi przedmiot zamówienia zgodny z OPZ wraz z ilością, wzywając jednocześnie do przedstawienia kolorów, projektów lub modeli materiałów informacyjno-promocyjnych, zwanych dalej "Materiałami" zastrzegając, że mogą być to kolory, projekty lub modele uprzednio prezentowane Zamawiającemu. 6. Termin na złożenie oferty nie będzie krótszy niż jeden dzień roboczy od wysłania zaproszenia do złożenia oferty. 7. Każdorazowo Wykonawcy potwierdzą niezwłocznie fakt otrzymania zaproszenia do złożenia ofert na adres e-mail wskazany w zaproszeniu do złożenia ofert. 8. Oferta musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do składania ofert w imieniu Wykonawcy. 9. Do oferty należy załączyć dokument, z którego będzie wynikać zakres umocowania - w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(-ą) osoba(-y) inna(-e) niż upoważniona(-e) do reprezentowania Wykonawcy. 10. W zakresie części zamówienia nr 1, Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie następującego warunku udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na dostawie materiałów promocyjnych/gadżetów reklamowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każde zamówienie. 11. Wykonawcy składają oferty na adres e-mail wskazany w § 1 ust. 6 Umowy Ramowej oraz podany w zaproszeniu do złożenia ofert. Zamawiający tą samą drogą komunikacji niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oferty. 12. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen jednostkowych wyższych niż zadeklarowane w Ofercie złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/PN/18/2019. 13. Kryterium oceny ofert jest: „Cena brutto oferty” - 100%. W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena brutto oferty / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt. Zamawiający zastrzega, że Cena brutto oferty stanowić będzie wynik mnożenia sumy cen jednostkowych brutto oferowanych przez Wykonawcę przez ilość zamawianych Materiałów. 14. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi oferty w wyznaczonym terminie lub przedstawi cenę jednostkową Materiału wyższą od wskazanej w Ofercie, jego oferta na realizację Zlecenia nie zostanie uwzględniona podczas procedury wyłonienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli Zlecenia. 15. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty podając dane Wykonawcy, któremu Zamawiający zleci wykonanie zamówienia cząstkowego; 2) powodach nieuwzględnienia oferty Wykonawcy/Wykonawców. 16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, odmówi wykonania zamówienia cząstkowego, Zamawiający wezwie do wykonania zamówienia Wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród pozostałych ofert. 17. W przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, odmówi wykonania zamówienia, zastosowanie mają zapisy § 6 Umowy. 18. Jeżeli w wyniku oceny ofert dwie lub więcej ofert uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż ceny w uprzednio złożonych ofertach.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy wskazano w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ, tj. w projektach umów.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów reklamowych do ARP S.A. (Centrala)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 492195,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w tej części. 2. Terminy realizacji zamówień cząstkowych zostały wskazane w załączniku 2A do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa we wskazane miejsca na terytorium Polski materiałów informacyjno-promocyjnych/gadżetów reklamowych, obejmujące przygotowanie projektów i oznakowanie graficzne materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów reklamowych do Oddziału ARP S.A. w Mielcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 94646,84
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w tej części. 2. Terminy realizacji zamówień cząstkowych zostały wskazane w załączniku nr 2A do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa we wskazane miejsca na terytorium Polski materiałów informacyjno-promocyjnych/gadżetów reklamowych, obejmujące przygotowanie projektów i oznakowanie graficzne materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów reklamowych do Oddziału ARP S.A. w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 89010,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w tej części. 2. Terminy realizacji zamówień cząstkowych zostały wskazane w załączniku nr 2A do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa we wskazane miejsca na terytorium Polski materiałów informacyjno-promocyjnych/gadżetów reklamowych, obejmujące przygotowanie projektów i oznakowanie graficzne materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów reklamowych do Oddziału ARP S.A. w Katowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19411,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w tej części. 2. Terminy realizacji zamówień cząstkowych zostały wskazane w załączniku nr 2B do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa we wskazane miejsca na terytorium Polski materiałów informacyjno-promocyjnych/gadżetów reklamowych, obejmujące przygotowanie projektów i oznakowanie graficzne materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1D do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)