dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577898-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

16 komputerów - procesor zapewniający komputerowi, w testach Cinebench R15: minimum 600 punktów w teście xCPU i minimum 150 punktów w teście przy użyciu jednego rdzenia
- możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych
- sprzętowe wsparcie technologii wirtualizacji wraz ze wsparciem dla bezpośredniego użycia urządzeń peryferyjnych (dysku, kart graficznych, kontrolera sieciowego)

karta graficzna - dedykowana do rozwiązań CAD karta graficzna PCI Express z własną pamięcią minimum 2 GB, posiadająca certyfikat firmy AutoDesk dla 64 bitowych systemów Windows 10, przetestowana i polecana dla programu AutoCAD
- zgodna z OpenGL minimum 4.5 i DirectX 12.x
- minimum 3 złącza cyfrowe w tym minimum 1 DisplayPort natywnie lub w postaci przejściówki

pamięć RAM minimum 16 GB pamięci w konfiguracji 2x 8 GB

dysk SSD 1 dysk SSD SATA III 2,5” o pojemności minimum 960 GB
zapis liniowy minimum 500 MB/s
odczyt liniowy minimum 520 MB/s
sprawność minimum 800 TBW

złącza, funkcjonalność i wyposażenie - złącza zintegrowane z płytą główną:
o minimum 1 port DVI
o minimum 1 port DisplayPort
o minimum 1 port D-Sub
o minimum 1 port HDMI
o minimum 2 porty USB 3.x
o minimum 6 portów SATA 3.0
o minimum 1 port M.2
o minimum 4 gniazda DIMM
o minimum 3 sloty PCI Express, w tym minimum jeden x16
o minimum 1 port mikrofonowy i słuchawkowy
- obsługa minimum 64 GB pamięci RAM
- zasilacz minimum 400W z certyfikatem 80 Plus
- klawiatura USB – przewodowa, odporna na przypadkowe zalanie, z niskoprofilowymi cichymi klawiszami, z pełnowymiarowymi klawiszami funkcyjnymi, z wydzieloną klawiaturą numeryczną, wytrzymałość minimum 9 milionów naciśnięć na klawisz, odchylane nóżki zmieniające kąt nachylenia klawiatury o minimum 8 stopni, minimum 104 klawisze w układzie QWERTY, diody LED wskazujące załączenie Caps Lock, Num Lock oraz Scroll Lock
- mysz USB – przewodowa, optyczna lub laserowa o rozdzielczości 1000 lub 1200 dpi tworząca zestaw z klawiaturą
- obudowa komputera wyposażona z tyłu w wentylator
- minimum 2 porty USB 3.0 z przodu obudowy
17 monitorów - rozmiar minimum 23,0”
- rozdzielczość nominalna minimum 1920x1080 pikseli
- złącze cyfrowe umożliwiające podłączenie komputera ze złączem DisplayPort natywnie lub w postaci dołączonej przejściówki lub kabla
- możliwość pochylenia monitora
- możliwość regulacji w pionie w zakresie minimum 100 mm

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e057d8a-8f37-49a8-a31e-e9f88da5b6a0
Biuletyn 577898-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 27 40,
Zamawiajacy fax +48 58 348 60 79
Zamawiajacy email slamalin@pg.edu.pl,
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny wyższa uczelnia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, 80-233 Gdańsk, ul.G.Narutowicza 11/12 budynek Chemia A, pok.312
Nazwa nadana zamowieniu dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny
Numer referencyjny ZP/186/008/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 16 komputerów - procesor zapewniający komputerowi, w testach Cinebench R15: minimum 600 punktów w teście xCPU i minimum 150 punktów w teście przy użyciu jednego rdzenia - możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych - sprzętowe wsparcie technologii wirtualizacji wraz ze wsparciem dla bezpośredniego użycia urządzeń peryferyjnych (dysku, kart graficznych, kontrolera sieciowego) karta graficzna - dedykowana do rozwiązań CAD karta graficzna PCI Express z własną pamięcią minimum 2 GB, posiadająca certyfikat firmy AutoDesk dla 64 bitowych systemów Windows 10, przetestowana i polecana dla programu AutoCAD - zgodna z OpenGL minimum 4.5 i DirectX 12.x - minimum 3 złącza cyfrowe w tym minimum 1 DisplayPort natywnie lub w postaci przejściówki pamięć RAM minimum 16 GB pamięci w konfiguracji 2x 8 GB dysk SSD 1 dysk SSD SATA III 2,5” o pojemności minimum 960 GB zapis liniowy minimum 500 MB/s odczyt liniowy minimum 520 MB/s sprawność minimum 800 TBW złącza, funkcjonalność i wyposażenie - złącza zintegrowane z płytą główną: o minimum 1 port DVI o minimum 1 port DisplayPort o minimum 1 port D-Sub o minimum 1 port HDMI o minimum 2 porty USB 3.x o minimum 6 portów SATA 3.0 o minimum 1 port M.2 o minimum 4 gniazda DIMM o minimum 3 sloty PCI Express, w tym minimum jeden x16 o minimum 1 port mikrofonowy i słuchawkowy - obsługa minimum 64 GB pamięci RAM - zasilacz minimum 400W z certyfikatem 80 Plus - klawiatura USB – przewodowa, odporna na przypadkowe zalanie, z niskoprofilowymi cichymi klawiszami, z pełnowymiarowymi klawiszami funkcyjnymi, z wydzieloną klawiaturą numeryczną, wytrzymałość minimum 9 milionów naciśnięć na klawisz, odchylane nóżki zmieniające kąt nachylenia klawiatury o minimum 8 stopni, minimum 104 klawisze w układzie QWERTY, diody LED wskazujące załączenie Caps Lock, Num Lock oraz Scroll Lock - mysz USB – przewodowa, optyczna lub laserowa o rozdzielczości 1000 lub 1200 dpi tworząca zestaw z klawiaturą - obudowa komputera wyposażona z tyłu w wentylator - minimum 2 porty USB 3.0 z przodu obudowy 17 monitorów - rozmiar minimum 23,0” - rozdzielczość nominalna minimum 1920x1080 pikseli - złącze cyfrowe umożliwiające podłączenie komputera ze złączem DisplayPort natywnie lub w postaci dołączonej przejściówki lub kabla - możliwość pochylenia monitora - możliwość regulacji w pionie w zakresie minimum 100 mm
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności w/w dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający na mocy art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje wykluczenie wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844). Zamawiający na mocy art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U.2019r. poz.369) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Opcjonalnie, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku wykonawców składających ofertę wspólną
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk) i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zmiana w zakresie przedmiotu umowy: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany przedmiot umowy ( jego elementy) nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Dopuszcza się wówczas , za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zmianę spoczywa na Wykonawcy
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria zasilacz z certyfikatem 80 plus Bronze
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)