Dostawa pieczywa świeżego

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577758-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa świeżego do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez 18 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91230cfb-d82e-4590-8a0f-f68cb9b9742e
Biuletyn 577758-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Regon 00028897500000
Zamawiajacy adres ulica Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-097
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225991701,
Zamawiajacy fax +48225991714
Zamawiajacy email zp@spcsk.pl,
Adres strony url https://dzp.spcsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dzp.spcsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.spcsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, parter Blok B pok. 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieczywa świeżego
Numer referencyjny DZP.262.31.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa świeżego do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez 18 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na sukcesywnej dostawie rodzajowo odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, realizowanej przez okres co najmniej 6 miesięcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone powyżej powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego stosunków prawnych łączącego go z nimi. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów od oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń: Dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: Wykazu wykonanych dostaw na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, potwierdzającego spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale VI pkt 3 tzn. wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń: Dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ o których mowa w rozdziale VI pkt 7 SIWZ tzn. dokumentów potwierdzających wdrożenie systemu zarządzania jakością HACCP (lub posiadanie certyfikatu HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. z m.). W przypadku gdy Wykonawca nie jest producentem, ma obowiązek dostarczyć dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu zarządzania jakością HACCP w zakładzie produkcyjnym producenta zaoferowanego asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wdrożeniu zasad systemu zarządzania jakością HACCP (lub posiadaniu certyfikatu HACCP), zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. z m.), sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, pkt 8. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.dzp.spcsk.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia. Zamawiający informuje, ze zapisy odnośnie RODO zawarł w rozdziale XIX i XX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany w umowie w przypadku: a) zmiany producenta, nazwy handlowej lub numeru katalogowego z zachowaniem jego parametrów, nie gorszych niż określone w SIWZ, b) w zakresie wielkości opakowania lub sposobu konfekcjonowania - z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, c) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do obrotu zmodyfikowany (udoskonalony) produkt, z zachowaniem jego parametrów, nie gorszych niż określone w SIWZ, np. powodujący wycofanie dotychczasowego, d) zmiany podwykonawcy, 2. Strony dopuszczają zmiany cen zawartych w umowie w przypadku: a) obniżenia cen rynkowych produktów objętych umową, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług w związku ze zmianą klasyfikacji produktu, c) stosowania przez Wykonawcę/ producenta/ dystrybutora stałych, czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów, d) zmian cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie. W przypadku, gdy niniejsza umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług po upływie 12 miesięcy, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W każdym przypadku, za zgodą obu Stron, może nastąpić obniżenie cen wynikających z niniejszej umowy. 3. Strony dopuszczają zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy poprzez przedłużenie okresu obowiązywania na czas określony do 6 miesięcy, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)