Zakup, transport, montaż oraz instalacja wyposażenia / urządzeń do nowej placówki opiekuńczo – wychowawczej położonej w Lubinie przy ul. Budziszyńskiej.

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Powiat Lubiński
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577768-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, montaż oraz instalacja wyposażenia / urządzeń do nowej placówki opiekuńczo – wychowawczej położonej w Lubinie przy ulicy Budziszyńskiej.
Zakup obejmuje m. in.: meble i sprzęt do sypialni wychowanków, pokoju wychowawcy z pełnym wyposażeniem biurowym, sali komputerowej, kuchni, świetlicy, pokoju dziennego, spiżarni, warsztatu, pralni. Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie dysponował niezbędnym sprzętem umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał zamówień oraz zakupu, transportu, montażu oraz instalacji wyposażenia placówki w ilościach zapewniających prawidłową realizację umowy oraz w czasie umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia.
W przypadku wyposażenia / urządzeń wymagających montażu, instalacji lub złożenia Wykonawca zobowiązany jest dokonać tych czynności we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego zamontowanego, zainstalowanego lub złożonego wyposażenia / urządzeń.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyposażanie / urządzenia fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania do pomieszczeń w budynku przy ulicy Budziszyńskiej w Lubinie. Rozmieszczenie, montaż i instalacja wyposażenia / urządzeń zostanie zrealizowana zgodnie ze szczegółowym wykazem i opisem wyposażenia obiektu (formularz cenowy) – załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazem pomieszczeń – załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60becad5-fa86-48a3-beee-088bce38b26a
Biuletyn 577768-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubiński
Regon 39064722200000
Zamawiajacy adres ulica Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12 B
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 746 71 13
Zamawiajacy fax 76 746 71 13
Zamawiajacy email bzp@powiat-lubin.pl
Adres strony url https://powiat-lubin.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPDS.06.01.01-02-0027/17-00 z dnia 29.12.2017 zawartej w Województwem Dolnośląskim z siedzibą we Wrocławiu w ramach projektu pn.: „Budowa placówki opiekuńczo – wychowawczej przy ul. Budziszyńskiej w Lubinie oraz realizacja prac związanych z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem i instalacją wyposażenia placówki opiekuńczo – wychowawczej przy ul. Wierzbowej w Lubinie”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiat-lubin.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego12b, 59-300 Lubin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, transport, montaż oraz instalacja wyposażenia / urządzeń do nowej placówki opiekuńczo – wychowawczej położonej w Lubinie przy ul. Budziszyńskiej.
Numer referencyjny BZP.272.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, montaż oraz instalacja wyposażenia / urządzeń do nowej placówki opiekuńczo – wychowawczej położonej w Lubinie przy ulicy Budziszyńskiej. Zakup obejmuje m. in.: meble i sprzęt do sypialni wychowanków, pokoju wychowawcy z pełnym wyposażeniem biurowym, sali komputerowej, kuchni, świetlicy, pokoju dziennego, spiżarni, warsztatu, pralni. Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie dysponował niezbędnym sprzętem umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał zamówień oraz zakupu, transportu, montażu oraz instalacji wyposażenia placówki w ilościach zapewniających prawidłową realizację umowy oraz w czasie umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku wyposażenia / urządzeń wymagających montażu, instalacji lub złożenia Wykonawca zobowiązany jest dokonać tych czynności we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego zamontowanego, zainstalowanego lub złożonego wyposażenia / urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyposażanie / urządzenia fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania do pomieszczeń w budynku przy ulicy Budziszyńskiej w Lubinie. Rozmieszczenie, montaż i instalacja wyposażenia / urządzeń zostanie zrealizowana zgodnie ze szczegółowym wykazem i opisem wyposażenia obiektu (formularz cenowy) – załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazem pomieszczeń – załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy bez wezwania przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazują zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.: a) w przypadku zmiany prawa podatkowego – w zakresie zmiany podatku VAT na dostawy objęte umową, b) w przypadku zmian dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy, ich przekształcenia lub zmiany oznaczenia stron umowy, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, d) w przypadku niezakończenia robót budowlanych realizowanych w placówce opiekuńczo – wychowawczej, o której mowa w umowie, w §1 ust. 1 w zakresie terminu, o którym mowa w §2 umowy, ust. 3. e) w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególności art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zmiany, o których mowa w ust. 2 rozdz. XVI SIWZ, mogą dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy w tym w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia, terminu realizacji, itp.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)