Wdrożenie e-usług bibliotecznych w placówkach bibliotecznych objętych projektem wraz ze wspólnym modułem integrującym biblioteki w ramach projektu „Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 – E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 – E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579282-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 - Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.

3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji z wielopoziomową akceptacją wydarzeń dla wybranych placówek bibliotecznych (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu,
5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji,
6) Wideorelacje z wydarzeń kulturalnych w bibliotekach,
7) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 2 - Miejska Biblioteka Publiczna w Milanówku

Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.

3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Wypożyczanie e-booków,
5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji
6) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 3 - Gminna Biblioteka Publiczna w Jaktorowie
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.

3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Wypożyczanie e-booków,
5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji
6) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 4 - Gminna Biblioteka Publiczna w Żabiej Woli
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line,
4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
5) Katalog on-line z personalizacja konta
6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 5 - Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Piastowie

Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Wypożyczanie e-booków,
5) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line,
6) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
7) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji
8) Katalog on-line z personalizacja konta
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 6 - Biblioteka Publiczna Gminy Nadarzyn
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Wypożyczanie e-booków,
5) Wideorelacje z wydarzeń kulturalnych w bibliotekach / streaming
6) Korepetycje on-line / streaming z funkcją chat on-line
7) Katalog on-line z personalizacja konta

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 7 - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line,
5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).

Zadanie 8 - Gminna Biblioteka Publiczna w Górze Kalwarii
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line,
5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 9 - Miejska Biblioteka Publiczna w Mszczonowie
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line,
5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 10 – Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Sierpcu
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek,
4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line,
5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zadanie 11- Miejska Biblioteka w Łomiankach
Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Wypożyczanie e-booków,
4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
5) Katalog on-line z personalizacja konta

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 12- Biblioteka Publiczna Gminy Leszno

Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu
4) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zadanie 13- Książnica Płocka im. Władysława Broniewskiego

Ogólny zakres zamówienia:
1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego:
1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy,
2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
3) Chat on-line dla bibliotekarzy,
4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów,

2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej:
- kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
- funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek.
Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS.
3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej:
1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek),
2) Chat on-line z bibliotekarzem,
3) Wypożyczanie e-booków,
4) Korepetycje on-line / streaming z funkcją chat on-line

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf36fcb9-95b5-413e-9eb9-494ec3a1665a
Biuletyn 579282-N-2019
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki
Regon 14017017900000
Zamawiajacy adres ulica 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 734 79 03,
Zamawiajacy fax 22 734 79 08
Zamawiajacy email d.olejnik@biblioteka.grodzisk.pl,
Adres strony url http://bip-bp.grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 – E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 – E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki ul. 3 Maja 57, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Polska tel. nr +48 22 734-79-03, faks nr +48 22 734-79-08 http://bip-bp.grodzisk.pl Zostaje udzielone pełnomocnictwo Zamawiającemu Wiodącemu tj. Bibliotece Publicznej Gminy Grodzisk Mazowiecki do przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi procedurami wspólnego postępowania i udzielania zamówienia. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z poźn. zm. ) Zamawiający wspólnie przeprowadzają postępowanie i udzielają zamówienia. 1.2. Na podstawie § 2 Porozumienia z dn. 15.02.2019 roku z niżej wymienionymi Bibliotekami Partnerskimi/Zamawiającymi
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip-bp.grodzisk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip-bp.grodzisk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Notarialna B. Kuczyńska, P. Kuczyński, W. Młynarski, Notariusze Spółka Partnerska, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 12A
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie e-usług bibliotecznych w placówkach bibliotecznych objętych projektem wraz ze wspólnym modułem integrującym biblioteki w ramach projektu „Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 – E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 – E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
Numer referencyjny BP.ZP.271.3.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 - Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji z wielopoziomową akceptacją wydarzeń dla wybranych placówek bibliotecznych (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu, 5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji, 6) Wideorelacje z wydarzeń kulturalnych w bibliotekach, 7) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 2 - Miejska Biblioteka Publiczna w Milanówku Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji 6) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 3 - Gminna Biblioteka Publiczna w Jaktorowie Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji 6) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 4 - Gminna Biblioteka Publiczna w Żabiej Woli Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 5) Katalog on-line z personalizacja konta 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 5 - Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Piastowie Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 6) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 7) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji 8) Katalog on-line z personalizacja konta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 6 - Biblioteka Publiczna Gminy Nadarzyn Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Wideorelacje z wydarzeń kulturalnych w bibliotekach / streaming 6) Korepetycje on-line / streaming z funkcją chat on-line 7) Katalog on-line z personalizacja konta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 7 - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zadanie 8 - Gminna Biblioteka Publiczna w Górze Kalwarii Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 9 - Miejska Biblioteka Publiczna w Mszczonowie Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 10 – Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Sierpcu Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 11- Miejska Biblioteka w Łomiankach Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Wypożyczanie e-booków, 4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 5) Katalog on-line z personalizacja konta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 12- Biblioteka Publiczna Gminy Leszno Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 4) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 13- Książnica Płocka im. Władysława Broniewskiego Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Wypożyczanie e-booków, 4) Korepetycje on-line / streaming z funkcją chat on-line Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 100
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwóch usług na wdrożenie usług świadczonych drogą elektroniczną przez sieć telekomunikacyjną np. przez Internet lub intranet o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, przy czym co najmniej jedna z wymaganych usług dotyczyła integracji systemów zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1994 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a-d powyżej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a-c powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - wg. wzoru załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do; Dotyczy zadania nr 1: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 2: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 3: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 4: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 5: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 6: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 7: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 8: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 9: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 10: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 11: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 12: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9 Dotyczy zadania nr 13: Wykonawca w celu wykazania posiadania zadeklarowanych funkcjonalności przedstawi próbkę oferowanego systemu i dokona prezentacji jego funkcjonalności Regulamin prezentacji systemu stanowi załącznik nr 9
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3. 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty – wykaz robót wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 8) dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt IX.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 3.1.1 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.1.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 3.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 10 1240 6348 1111 0010 8217 8902 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 3.3 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 3.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt IX.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 3.5 W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „ (jeżeli dotyczy) …...” oznaczenie sprawy: ……………….. 3.6 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt IX.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 3.7 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Jezyk Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres udzielenia licencji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na awarię
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)