Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych oraz pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego (CKP) w Inowrocławiu.

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578617-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 426210005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych oraz pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego
w Inowrocławiu. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3. Inwestycja
w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1
Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń
i systemów mechatronicznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu.
Część 2
Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu.
Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Centrum Kształcenia Praktycznego
w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław.
Warunki dotyczące realizacji dostaw:
1) przed podpisaniem umowy strony uzgodnią harmonogram dostawy i montażu przedmiotu zamówienia;
2) przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie i montażu przedmiotu zamówienia oraz podpisywaniu protokołu odbioru;
3) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu,
ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław;
4) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozładunku oraz montażu
i uruchomienia przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
5) Wykonawca zobowiązany będzie do wstępnego instruktażu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, działania i konserwacji przedmiotu zamówienia;
6) odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi
po dostawie, montażu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz wstępnym instruktażu osób wskazanych przez Zamawiającego;
7) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy:
a) instrukcję obsługi w języku polskim,
b) kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie
dla każdego dostarczanego sprzętu,
c) bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy, montażu i wstępnego instruktażu.
Wymagania dotyczące warunków gwarancji, rękojmi i serwisu:
1) wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt wynosi minimum 24 miesiące
od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru;
2) niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy;
3) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia;
4) w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad
i usterek Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy;
5) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia serwisu gwarancyjnego;
6) serwis gwarancyjny powinien być świadczony przez autoryzowany serwis producenta lub Wykonawcy;
7) serwis powinien być dostępny w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00
(z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy);
8) Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie 48 godzin od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii, liczony z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Brak zadeklarowania czasu reakcji serwisu w formularzu oferty będzie skutkować odrzuceniem oferty;
9) przez czas reakcji serwisu rozumie się okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii do momentu podjęcia czynności diagnostycznych;
10) przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia;
11) powiadomienie o wystąpieniu awarii, odbiorca - Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu zgłasza Wykonawcy e-mailem. Wykonawca potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania powiadomienia;
12) naprawa powinna być wykonana niezwłocznie po dokonaniu diagnozy,
nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii zgłoszonej przez odbiorcę – Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu;
13) serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu montażu przedmiotu zamówienia;
14) w przypadku gdy naprawa przedmiotu zamówienia nie będzie możliwa w miejscu montażu, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt;
15) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w wyżej określonym terminie, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe lub dostarczenia urządzenia zastępczego
o parametrach nie gorszych niż uszkodzone;
16) urządzenie nowe lub zastępcze powinno być dostarczone do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu najpóźniej w dniu następnym po upływie terminu wskazanego w ppkt. 12;
17) w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie do 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii zgłoszonej przez odbiorcę – Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu;
18) jeżeli wady urządzenia nie da się usunąć, Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest już dostępne na rynku, na urządzenie o nie gorszych parametrach;
19) w przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji
i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach,
a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie
o niegorszych parametrach;
20) w przypadku wystąpienia nieistotnej wady lub usterki danego urządzenia, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w ppkt. 19. Ppkt 12 stosuje się odpowiednio.

Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych urządzeń. Wykonawca przedstawi specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń zawierające opis wszystkich parametrów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego, stanowiące załącznik do formularza cenowego.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne
o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Karty gwarancyjne oferowanych urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w dniu dostawy. Wszystkie dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, bez wad oraz wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości oraz spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ef99747-823f-4b91-adf8-9e39aefdff51
Biuletyn 578617-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Inowrocławski
Regon 92365394000000
Zamawiajacy adres ulica Prezydenta Franklina Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 36-38
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 592 100
Zamawiajacy fax 523 574 820
Zamawiajacy email starostwo@inowroclaw.powiat.pl
Adres strony url www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław -pokój nr: 144 – Kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych oraz pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego (CKP) w Inowrocławiu.
Numer referencyjny OR.IV.272.1.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych oraz pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu. Część 2 Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław. Warunki dotyczące realizacji dostaw: 1) przed podpisaniem umowy strony uzgodnią harmonogram dostawy i montażu przedmiotu zamówienia; 2) przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie i montażu przedmiotu zamówienia oraz podpisywaniu protokołu odbioru; 3) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław; 4) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozładunku oraz montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach; 5) Wykonawca zobowiązany będzie do wstępnego instruktażu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, działania i konserwacji przedmiotu zamówienia; 6) odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi po dostawie, montażu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia oraz wstępnym instruktażu osób wskazanych przez Zamawiającego; 7) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu, c) bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy, montażu i wstępnego instruktażu. Wymagania dotyczące warunków gwarancji, rękojmi i serwisu: 1) wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru; 2) niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy; 3) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia; 4) w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy; 5) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia serwisu gwarancyjnego; 6) serwis gwarancyjny powinien być świadczony przez autoryzowany serwis producenta lub Wykonawcy; 7) serwis powinien być dostępny w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy); 8) Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie 48 godzin od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii, liczony z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Brak zadeklarowania czasu reakcji serwisu w formularzu oferty będzie skutkować odrzuceniem oferty; 9) przez czas reakcji serwisu rozumie się okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii do momentu podjęcia czynności diagnostycznych; 10) przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia; 11) powiadomienie o wystąpieniu awarii, odbiorca - Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu zgłasza Wykonawcy e-mailem. Wykonawca potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania powiadomienia; 12) naprawa powinna być wykonana niezwłocznie po dokonaniu diagnozy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii zgłoszonej przez odbiorcę – Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu; 13) serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu montażu przedmiotu zamówienia; 14) w przypadku gdy naprawa przedmiotu zamówienia nie będzie możliwa w miejscu montażu, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt; 15) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w wyżej określonym terminie, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe lub dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż uszkodzone; 16) urządzenie nowe lub zastępcze powinno być dostarczone do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu najpóźniej w dniu następnym po upływie terminu wskazanego w ppkt. 12; 17) w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie do 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii zgłoszonej przez odbiorcę – Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu; 18) jeżeli wady urządzenia nie da się usunąć, Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest już dostępne na rynku, na urządzenie o nie gorszych parametrach; 19) w przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o niegorszych parametrach; 20) w przypadku wystąpienia nieistotnej wady lub usterki danego urządzenia, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w ppkt. 19. Ppkt 12 stosuje się odpowiednio. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych urządzeń. Wykonawca przedstawi specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń zawierające opis wszystkich parametrów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego, stanowiące załącznik do formularza cenowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Karty gwarancyjne oferowanych urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w dniu dostawy. Wszystkie dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, bez wad oraz wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości oraz spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 98
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Formularz oferty. 3. Formularze cenowe. 4. Specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń zawierające opis wszystkich parametrów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego, stanowiące załącznik do formularza cenowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy.
IV 4 14 nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 98
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje zakup i wyposażenie następujących stanowisk: 1) stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych - 3 zestawy; 2) stanowiska do programowania i sterowania z wykorzystaniem sterownika PLC - 3 zestawy; 3) stanowiska do badania procesów ciągłych z wykorzystaniem sterownika PLC - sterowanie sygnalizacją uliczną - 1 zestaw; 4) stanowiska do badania procesów ciągłych z wykorzystaniem sterownika PLC - sterowanie systemem alarmowym - 1 zestaw; 5) stanowiska do badania procesów ciągłych z wykorzystaniem sterownika PLC - model dźwigu szybowego -1 zestaw; 6) stanowiska do programowania i obsługi układów manipulacyjnych - moduł sortowania i transportu - 1 zestaw; 7) stanowiska do programowania i obsługi układów manipulacyjnych - moduł orientacji przestrzennej detalu - 1 zestaw; 8) zakup kompresora - 3 szt.; 9) zakup oprogramowania do symulacji układów pneumatycznych i hydraulicznych - 4 szt. Szczegółowy wykaz wyposażenia stanowisk oraz parametry sprzętu określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu i urządzeń specjalistycznych dla pracowni zajęć praktycznych obrabiarek CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42621000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 98
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje zakup: 1) tokarki uniwersalnej - 3 szt.; 2) frezarki uniwersalnej lub pionowej - 3 szt. Szczegółowe parametry sprzętu określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)