„Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu: „Małopolskie Talenty – I, II etap edukacyjny – GMINA BOBOWA” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego.”

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa w Bobowej
Miejscowość Bobowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579266-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu: „Małopolskie Talenty – I, II etap edukacyjny – GMINA BOBOWA” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, z podziałem na 4 zadania, w ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ:
1. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć
z kompetencji kluczowych językowych (język angielski) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
2. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych informatycznych (TIK) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
3. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych z przedsiębiorczości oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
4. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1e1587a-af74-4157-be21-5c8b248069cf
Biuletyn 579266-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa w Bobowej
Regon 49066982900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Bobowej
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Bobowa
Zamawiajacy kod pocztowy 38-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 183 514 058
Zamawiajacy fax 183 514 058
Zamawiajacy email gimbobowa@wp.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zs.bip.bobowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Małopolskie Talenty – I, II etap edukacyjny – GMINA BOBOWA” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs.bip.bobowa.pl,
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz.U. z 2017, poz. 1481 z późn.) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na adres: Szkoła Podstawowa w Bobowej, ul. Bohaterów Bobowej 6, 38-350 Bobowa.
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu: „Małopolskie Talenty – I, II etap edukacyjny – GMINA BOBOWA” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego.”
Numer referencyjny SPB.441.1.2019/80101
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu: „Małopolskie Talenty – I, II etap edukacyjny – GMINA BOBOWA” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, z podziałem na 4 zadania, w ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ: 1. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych językowych (język angielski) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych. 2. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych informatycznych (TIK) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych. 3. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych z przedsiębiorczości oraz kompetencji ponadprzedmiotowych. 4. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych oraz kompetencji ponadprzedmiotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oferty Wykonawców, którzy posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji dostaw wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 lit. c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - warunki określone zostały warunki określone zostały w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. a) specyfikacji,
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta wykonawcy, 2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne oświadczenie wykonawcy na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez zamawiającego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Ofertę oraz oświadczenie wykonawca składa w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. - oświadczenie to składane jest w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych językowych (język angielski) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych językowych (język angielski) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych - szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2. Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych informatycznych (TIK) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych informatycznych (TIK) oraz kompetencji ponadprzedmiotowych. - szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych z przedsiębiorczości oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych z przedsiębiorczości oraz kompetencji ponadprzedmiotowych- szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych oraz kompetencji ponadprzedmiotowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla zajęć z kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych oraz kompetencji ponadprzedmiotowych - szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria DOŚWIADCZENIE W REALIZACJI DOSTAW WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)