Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578449-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391413005, 391512007, 391800007, 429911000, 426200008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego. Zamówienie podzielone jest na 7 części
Na obiekcie realizowane są obecnie prace budowlane związane z realizacją zadania pn. Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego w oparciu o umowę z dnia 4.09.2018 r. zawartą z PRBiT Cechini Sp. Jawna z siedzibą w Krynicy Zdrój. Planowane zakończenie okresu wykonywania robót w ramach ww. umowy: 31.12.2019 r.
Wykonawca przedmiotowego zamówienia nie jest odpowiedzialny za przesunięcie terminu realizacji niniejszego zamówienia jeżeli jest to wynikiem okoliczności związanych z realizacją umowy przez głównego wykonawcę.
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Priorytet VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2398581-9da2-45f9-9426-fa20d17a6821
Biuletyn 578449-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
Regon 00125846200000
Zamawiajacy adres ulica Józefitów
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 345 932,
Zamawiajacy fax 12 631 04 55 wew. 27
Zamawiajacy email sekretariat@mhf.krakow.pl,
Adres strony url https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=15494
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=15494
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=15494
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pl. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego
Numer referencyjny ZP.J.KZ.081.260.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego. Zamówienie podzielone jest na 7 części Na obiekcie realizowane są obecnie prace budowlane związane z realizacją zadania pn. Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego w oparciu o umowę z dnia 4.09.2018 r. zawartą z PRBiT Cechini Sp. Jawna z siedzibą w Krynicy Zdrój. Planowane zakończenie okresu wykonywania robót w ramach ww. umowy: 31.12.2019 r. Wykonawca przedmiotowego zamówienia nie jest odpowiedzialny za przesunięcie terminu realizacji niniejszego zamówienia jeżeli jest to wynikiem okoliczności związanych z realizacją umowy przez głównego wykonawcę. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Priorytet VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków.
Cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, przy czym dodatkowo zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 z późn. zm.)); b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej– Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) zdolności technicznej lub zawodowej – dla części: Zadanie I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: i. minimum dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu konserwatorskiego. Uwaga: pod pojęciem "zamówienia" zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2. Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale 5 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 powyżej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w ust. 2 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić ma informację o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 powyżej. 6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu 7. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu składa: 1) dla części: Zadania I: wykazu wykonanych zamówień (dostaw) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (Wzór wykazu wykonanych zamówień stanowi załącznik nr 5 do siwz) 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzi przesłanka o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy pzp tj. (…) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania oraz art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy pzp tj. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają dokonanie następujących zmian umowy o charakterze istotnym: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy: i. Z uwagi na wystąpienie siły wyższej – o czas jej oddziaływania Strony dokonają zmian stosowanie do zasad określonych w ust. 3. ii. z uwagi na opóźnienia lub zmianę terminów wykonania umów mających wpływ na realizację Przedmiotowej umowy, w szczególności umowy nr 272/2018/DA z dnia 4.09.2018 r. na Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego. Strony dokonają zmiany stosownie do zasad określonych w ust. 3. b) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu umowy: i. w ten sposób, że wystąpi konieczność wykonania odmiennie przedmiotu umowy tj. w inny sposób, w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń i są konieczne do wprowadzenia z uwagi na: 1) zwiększenie bezpieczeństwa, 2) poprawieniu parametrów technicznych Przedmiotu umowy, 3) obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację Przedmiotu umowy, 4) brak dostępności urządzeń i materiałów co potwierdza oświadczenie producenta; 5) postęp technologiczny lub zmianę przepisów prawa lub obowiązujących norm i aprobat technicznych. Strony dokonają zmiany stosownie do zasad określonych w ust. 4. ii. z uwagi na zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub funkcjonalnych lub z uwagi na niedostępność na rynku materiałów i urządzeń, w szczególności w przypadku pojawienia się nowszej technologii wykonania Przedmiotu umowy pozwalającej na: zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia; kosztów eksploatacji; kosztów konserwacji; poprawę parametrów technicznych; wydajności; właściwości funkcjonalno– użytkowych lub estetycznych. Strony dokonają zmiany stosownie do zasad określonych w ust. 4. c) zmiany organizacji spełniania świadczenia: i. zmiany zasad dokonywania odbiorów – w szczególności zmiany sposobu dokumentowania dokonywania odbiorów lub ich częstotliwości, jeśli nie wpłynie to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie obciąży Zamawiającego dodatkowymi kosztami lub wynika z zaleceń/ wytycznych związanych z realizacją Projektu lub zasadami finansowania zamówienia, ii. zmiany zasad dokonywania płatności wynagrodzenia, w tym częstotliwości - jeśli nie wpłynie to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie obciąży Zamawiającego dodatkowymi kosztami lub wynika z zaleceń/ wytycznych związanych z realizacją Projektu lub zasadami finansowania zamówienia. - Strony dokonają zmiany stosownie do zasad określonych w ust. 5. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązana do jej wyrażenia. 3. Zasady wprowadzania zmian o których mowa w ust. 1 lit. a: 1) złożenie pisemnego wniosku przez Wykonawcę. Do wniosku należy załączyć dowody potwierdzające wystąpienie przesłanek wykazanych przez Wykonawcę w uzasadnieniu faktycznym proponowanej zmiany. 2) Zamawiający do wniosku Wykonawcy ustosunkuje się w terminie 7 dni lub zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie dodatkowych wyjaśnień. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dodatkowe wyjaśnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze. 3) zawarcie pisemnego aneksu określającego datę wejścia w życie zmian. 4. Zasady wprowadzania zmian o których mowa w ust. 1 lit. b: 1) złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze Stron. Do wniosku należy załączyć dowody potwierdzające wystąpienie przesłanek wykazanych przez wnioskodawcę w uzasadnieniu faktycznym proponowanej zmiany. 2) Zamawiający do wniosku Wykonawcy ustosunkuje się w terminie 7 dni lub zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie dodatkowych wyjaśnień. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dodatkowe wyjaśnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze. Wykonawca do wniosku Zamawiającego ustosunkuje się w terminie 7 dni. 3) zawarcie pisemnego aneksu określającego datę wejścia w życie zmian. 5. Zasady wprowadzania zmian o których mowa w ust. 1 lit. c: a) złożenie przez jedną ze Stron umowy wniosku zawierającego uzasadnienie faktyczne ze wskazaniem zakresu proponowanych zmian, b) akceptacja przez drugą stronę wniosku o którym mowa w lit. a, c) zawarcie pisemnego aneksu określającego datę wejścia w życie zmian. 6. Zmiana treści Umowy o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności dotyczących zmiany osób upoważnionych do kontaktów, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy oraz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu Umowy, wraz z numerami telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, nie wymaga dla swej skuteczności podpisania aneksu do Umowy. Dla skuteczności takich zmian wystarczające jest pisemne powiadomienie drugiej Strony o zmianie z wyprzedzeniem wynoszącym minimum 1 tydzień.
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42991100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42620000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni konserwatorskich do budynku Muzeum Fotografii w Krakowie, przy ul. Józefitów 16, modernizowanego w ramach Projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oraz Gminy Miejskiej Kraków w ramach Projektu: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)