GuidZP400 |
a18bc4ae-2144-4d8a-ba29-bb205b76896a
|
Biuletyn |
578689-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Wołowie
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 319 13 05
|
Zamawiajacy fax |
71 319 13 03
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wolow.pl
|
Adres strony url |
bip.wolow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.wolow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wolow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów, Punkt Obsługi Klienta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego, w ramach projektu pn.: „Wdrożenie e-Usług publicznych dla mieszkańców Gminy Wołów i Gminy Paszowice” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi
|
Numer referencyjny |
PZP.271.27.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I:Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania oraz uruchomienie e-usług publicznych wraz z dostawą sprzętu informatycznego
- URUCHOMIENIE CENTRALNEJ PLATFORMY E-USŁUG MIESZKAŃCA ORAZ E-USŁUG NA EPUAP
- URUCHOMIENIE USŁUG FINANSOWYCH
- ELEKTRONIZACJA PROCESU PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ
- URUCHOMIENIE PARTNERSKIEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA BUDŻETEM W CHMURZE IAAS
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Część II: Rozbudowa systemu informacji przestrzennej
- ROZBUDOWA SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wymagania dla części I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);
b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Wymagania dla części II:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
c. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych);
d. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na:
Wymagania dla części I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy usługi (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jednego, zintegrowanego z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki zawierającego portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda;
Wymagania dla części II:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy usługi (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) polegające na dostawie i wdrożeniu bądź rozbudowie systemu informacji przestrzennej o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda;
Potencjał techniczny, o określonych parametrach którym dysponuje wykonawca:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona.Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
Wymagania dla części I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych;
- co najmniej jedną osoba na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów bądź wdrożeniowców;
- co najmniej trzema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób;
- co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty – posiadającymi min.-2 letnie doświadczenie w zakresie pisania i integracji systemów informatycznych każda z osób.
Wymagania dla części II:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych;
- co najmniej jedną osoba na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów bądź wdrożeniowców;
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych;
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Programisty – posiadającą min.-2 letnie doświadczenie w zakresie integracji systemów informatycznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnikaurzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
8) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
9) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- w terminie 3 dni od przekazania informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
3) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, (woryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),
4) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) próbka zaoferowanych przez Wykonawcę systemów informatycznych, składającego ofertę na część nr 1 i/lub nr 2 (w zależności od części, na które Wykonawca składa ofertę) zamówienia, potwierdzająca cechy i funkcjonalności w zakresie zgodności z wymaganiami określonymi w ZałącznikuOpis badania próbki do SIWZ jako te, które zaoferowane systemy posiadają.
Próbka oferowanych systemów powinna zawierać zainstalowane na nośniku oprogramowanie i przykładowe dane, pozwalające Zamawiającemu zbadanie zaoferowanych systemów potwierdzających ich cechy i funkcjonalności, zgodnie z opracowanymi przez Zamawiającego scenariuszami, które zostały opisane Załączniku do SIWZ. Zamawiający zweryfikuje posiadane cechy i funkcjonalności na podstawie scenariuszy stanowiących Załącznik do SIWZ dla każdego z zaoferowanych systemów. Każdy z zaoferowanych systemów przedstawiony Zamawiającemu na próbce musi zawierać elementy pozwalające na zweryfikowanie przez Zamawiającego każdego z kroku opisanego w scenariuszu dla danej części. Przykładowe dane nie mogą naruszać zapisów ustawy z dnia 10 maja2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000). W przypadku jej naruszenia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność. Próbkę należy załączyć na dysku przenośnym w dwóch egzemplarzach. Próbka powinna być tak przygotowana aby w łatwy sposób pozwalała na uruchomienie umieszczonego na niej systemu. Do próbki należy załączyć szczegółową instrukcję z opisem umożliwiającym identyfikację sposobu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności systemu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla
Części I przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy zł00/100,
Części II przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące zł00/100
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie części wadium wnosi dla każdej części osobno.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej w SIWZj, formie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy może zostać dokonana w szczególności w niżej wymienionych przypadkach:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
a) w przypadku wprowadzenia na rynek nowej wersji oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ;
b) w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu zastępczego oprogramowania aplikacyjnego odpowiadającego Przedmiotowi Umowy o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ dla Przedmiotu Umowy;
c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu oprogramowania aplikacyjnego składającego się na Przedmiot Umowy innym zastępczym oprogramowaniem aplikacyjnym spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla Przedmiotu Umowy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
e) konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia lub oprogramowania aplikacyjnego, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia/oprogramowania aplikacyjnego lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
f) pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania aplikacyjnego, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
g) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
h) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
i) wystąpienia siły wyższej,
j) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
3.Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji umowy, w przypadkach:
1) konieczność zmiany terminu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt4ppkt1 i 2;
2) gdy zmianie ulegnie końcowy termin realizacji projektu za zgodą Instytucji przyznającej dofinansowanie oraz jeśli zmiana terminu realizacji Umowy będzie konieczna;
3) ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, np. opóźnienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające, np. z powodów warunków atmosferycznych,
4) wystąpienia siły wyższej, tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
5) jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy,
6) w przypadku wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Inwestora;
7) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji przedmiotu umowy np. kierownika projektu, szefa programistów (w szczególności w razie choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianych zmian organizacyjnych);
8) gdy Zamawiający dokona uwarunkowań formalno-prawnych, tzn. gdy zajdzie konieczność zlecania zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu zamówienia podstawowego
9) gdy Zamawiający dokona zmian umowy z zastosowaniem art. 144 ust 1 ppkt 2,3,4,5 lub 6 w zakresie niezbędnym do zrealizowania wprowadzonych zmian.
4.Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi za usługi i dostawy realizowanego dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
5.Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|