Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-09 00:00:00
Instytucja Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579184-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 4,5 do SIWZ.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy
M-22/2019
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33 141 000
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 17 częściach;
b. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem – „ZADANIE”, które zostało oznaczone jako zadanie od nr 1 do nr 10
c. zadanie Nr 8 składa się z 8 pozycji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia w powyższym Zadaniu ofert na poszczególne pozycje.
d. Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
e. Zakres i wielkość każdego zadania została przedstawiona szczegółowo w: formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment.
f. zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości
Zamówienia.
7. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
8. Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.
UWAGA
 W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SIWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SIWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3397465c-1b11-448b-ba5a-d5ef1ec5e070
Biuletyn 579184-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Regon 92358780000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 97
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 545 587
Zamawiajacy fax 523 574 667
Zamawiajacy email zam.pub@pszozino.org.pl
Adres strony url www.bip.pszoz.lo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pszoz.lo.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pszoz.lo.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu
Numer referencyjny M-22/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 4,5 do SIWZ. 4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-22/2019 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33 141 000 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych a. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 17 częściach; b. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem – „ZADANIE”, które zostało oznaczone jako zadanie od nr 1 do nr 10 c. zadanie Nr 8 składa się z 8 pozycji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia w powyższym Zadaniu ofert na poszczególne pozycje. d. Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia. e. Zakres i wielkość każdego zadania została przedstawiona szczegółowo w: formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment. f. zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia. 7. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. 8. Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. UWAGA  W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SIWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SIWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do dnia 15.04.2020r. 2. Termin dostawy bieżącego zamówienia – min 24 godziny, maksymalnie do 72 godzin.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy przedmiotu zamówienia a) 5.000 zł netto dla zadań: 1,2,3,5 b) 30.000 zł netto dla zadań: 4,6 c) 50.000 zł netto dla zadań: 9,7,10 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) lit. a) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. V. 3) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen . aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania dokumentu); c. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania dokumentu albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania dokumentu albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania dokumentu albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw przedmiotu postępowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ( w tym minimum dwie dostawy o wartości ) a) 5.000 zł netto dla zadań: 1,2,3,5 b) 30.000 zł netto dla zadań: 4,6 c) 50.000 zł netto dla zadań: 9,7,10 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że przedmiot Zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie o posiadaniu i zobowiązanie do przedłożenia poniższych dokumentów przed udzieleniem zamówienia, oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów dopuszczających do stosowania na terenie Polski i Krajów Unii Europejskiej w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. do klasy IIb i III zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych, certyfikatu CE oraz deklaracji zgodności z numerem jednostki notyfikowanej dla wyrobów klasy I deklaracji zgodności oraz zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego dla wyrobów klasy IIa, I sterylnej i I z funkcja pomiarową: certyfikatu wraz z deklaracją zgodności oraz zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego
Inne dokumenty niewymienione f. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; g. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zawarte w treści Formularza Załącznika nr 1); h. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(zawarte w treści Formularza Załącznika nr 1) ; i. oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (zawarte w treści Formularza Załącznika nr 1) j. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (zawarte w treści Formularza Załącznika nr 1); k. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (zawarte w treści Formularza Załącznika nr 1); l. koncesja na wytwarzanie i /lub obrót hurtowy środkami farmaceutycznymi - „jeśli dotyczy” ł. oświadczenie o udzieleniu Wykonawcy gwarancji na okres 12 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres min. 24 miesięcy (zawarte w treści Formularza Załącznika nr 1); 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; c) dokument z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis, d) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), e) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. f) potwierdzenie wpłaty wadium 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 6. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 150,00 zł Zadanie 2 12,00 zł Zadanie 3 210,00 zł Zadanie 4 780,00 zł Zadanie 5 48,00 zł Zadanie 6 1.370,00 zł Zadanie 7 1.700,00 zł Zadanie 8 - zł Pozycja - zł 1 300,00 zł 2 195,00 zł 3 90,00 zł 4 330,00 zł 5 60,00 zł 6 18,00zł 7 60,00 zł 8 30,00 zł Zadanie 9 900,00 zł Zadanie 10 5.400,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Nr rachunku: 31 1560 0013 2514 6086 2000 0009 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr M-22/2019 na dostawę artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – należy wpłacić wyłącznie przelewem b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Oryginał gwarancji/poręczenia winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 7. Wadium winno być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikacje postępowania, którego dotyczy. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 data 2019-09-09T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 150,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 2 12,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 3 210,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 4 780,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 5 48,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 6 1.370,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 7 1.700,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zadanie Nr 8 składa się z 8 pozycji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia w powyższym Zadaniu ofert na poszczególne pozycje. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 8 - zł Pozycja - zł 1 300,00 zł 2 195,00 zł 3 90,00 zł 4 330,00 zł 5 60,00 zł 6 18,00zł 7 60,00 zł 8 30,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 9 900,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 10 5.400,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)