GuidZP400 |
9733913c-9890-4c40-9890-a643cc71dbcc
|
Biuletyn |
579172-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Krosno
|
Regon |
52698900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
13 47 43 218
|
Zamawiajacy fax |
13 47 43 218
|
Zamawiajacy email |
zp@um.krosno.pl
|
Adres strony url |
www.krosno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krosno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krosno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (pocztą, osobiście, za pośrednictwem posłańca)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa oświetlenia przy ul. Goszczyńskiego i ul. ks. Sarny w Krośnie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.83.2019
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „buduj” robót budowlanych w zakresie budowy dwóch odcinków oświetlenia przy ul. Ks. Sarny w Krośnie (etap III), zgodnie z dokumentacją projektową.
Zakres zamówienia obejmuje:
- ułożenie kabla ziemnego w rurze osłonowej zasilającego lampy uliczne na odcinku od słupa nr L11 do L16, zasilanie należy wykonać od istniejącej lampy nr L11,
- ułożenie kabla ziemnego zasilającego lampy uliczne na odcinku od słupa nr L6 do nr kolejno L21, L20, L19, zasilanie należy wykonać od istniejącej lampy nr L6,
- montaż 8 kpl. opraw oświetleniowych LED.
Ze względu na już rozpoczętą inwestycję, słupy oraz oprawy powinny być takiego samego typu jak zainstalowane na wcześniejszym odcinku.
|
Cpv glowny przedmiot |
31527200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Informacja dodatkowa: wartość szacunkowa przedmiotowego postępowania nie przekracza 30 000 euro. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, ponieważ w ramach przedmiotowych robót w 2019r. (budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Krosno) Zamawiający planuje dokonanie wydatkowania środków pieniężnych w wysokości przekraczającej 30 000 euro.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowe ukończenie – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy instalacji oświetlenia ulicznego zewnętrznego o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.
Jeżeli wymagane wartości robót w ramach ww. doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika robót. Wykonawca obowiązany jest zapewnić stały nadzór kierownika robót w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że posiadane przez osobę, o której mowa uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie;
2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo w punkcie 7.3.1a) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- rodzaju,
- wartości,
- daty i miejsca wykonania,
- podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b) załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje,
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pełnomocnictwo - wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie PRZED PODPISANIEM UMOWY dostarczyć Zamawiającemu kosztorys zawierający:
a) kosztorys uproszczony z podziałem na elementy zgodnie z Załącznikiem do SIWZ (Przedmiar robót) wraz z podsumowaniem kosztorysów,
b) wykaz cen czynników produkcji: materiałów, sprzętu, robocizny, oraz wysokości kosztów pośrednich oraz zysku.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
c) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
d) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych,
e) zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego,
f) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac przez dwa kolejne dni – temperatury wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne opady deszczu, huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone pisemnymi danymi IMiGW,
g) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy (np. brak możliwości otrzymania stosownych decyzji dot. pozwolenia na budowę) itp.) na uzasadniony wniosek wykonawcy , pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
h) w przypadku wykonywania dodatkowych lub zamiennych robót, których realizacja ma wpływ na termin realizacji zamówienia – o czas ich realizacji;
Zamawiający dokona zmiany terminu o czas niezbędny do usunięcia skutków tych okoliczności, pod warunkiem uznania przez Zamawiającego zasadności zmiany.
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót,
c) w przypadku wykonywania prac zamiennych wpływających na podniesienie standardu lub uzasadnionych innymi względami zmian rozwiązań technicznych;
3. Inne zmiany:
a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót,
- powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót
d) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażona na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze.
e) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
f) w zakresie terminów odstąpienia od umowy.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (w zależności od rodzaju przekazywanego dokumentu i wymogów dotyczących formy jego złożenia – patrz rozdział 13 SIWZ).
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są:
1)Wojciech Trzaskoś - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a – w sprawach merytorycznych,
2)Małgorzata Babczyńska lub Edyta Filip – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w sprawach formalno - prawnych;
Sposób porozumiewania się:
a)za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca – Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem „Biuro Zamówień Publicznych”
b)drogą elektroniczną – zp@um.krosno.pl
|