GuidZP400 |
c2d37c81-b7bd-4a3d-bb88-79b7e415d0cb
|
Biuletyn |
579133-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Pomnik Chrztu Polski
|
Regon |
31512300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Św. Jana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gniezno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 222 80 00
|
Zamawiajacy fax |
614 263 233
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl
|
Adres strony url |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPWP.02.01.01-30-0017/16 Wielkopolski regionalny program operacyjnynalata 2014–2020. Wniosek o dofinansowanie w ramach europejskiego funduszu rozwoju regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. z dnia 25.10.2018 r. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Pomnik Chrztu Polski ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, Pokój nr 15 – Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Infrastruktura transmisji danych - Instalacje teleinformatyczne „Budowa przewodowej sieci komputerowej w trybie zaprojektuj i wybuduj” wraz z niezbędnymi dostawami, montażem i uruchomieniem
|
Numer referencyjny |
17IT/ŚT/VI/2019
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci komputerowej wraz z dostawą i montażem uruchomieniem niezbędnego sprzętu w tym 280 punktów elektryczno-logicznych, prowadzone w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania (realizacji) przedmiotu zamówienia wynosi 90 dni od dnia zawarcia umowy. Wyjątek stanowi liczba 70 PEL wytypowane przez Zamawiającego jako PILNE oraz wykonanie szkieletu światłowodowego z nowych i starych szaf dystrybucyjnych do odpowiednich serwerowni GPD-M-D1 (ul. 3 Maja 37/39) i GPD-J-B1 (ul. Św. Jana 9) (GPD – Główny Punkt Dystrybucyjny, lit M lub J informuje o lokalizacji, następna litera D lub B informuje o nr budynku, cyfra 1 informuje o którą szafę chodzi) które to należy wykonać w nieprzekraczalnym, maksymalnym terminie 45 dni (kryterium oceny) od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia, z których każde polegało na budowie infrastruktury sieci logicznej i światłowodowej w tym co najmniej 2 (dwa) zamówienia, które obejmowały swoim zakresem montaż przynajmniej 280 punktów elektryczno-logicznymi (każde) a wszystkie 3 zamówienia realizowane były w obiekcie szpitalnym normalnie funkcjonującym i świadczącym w trakcie realizacji usług medycznych zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać łącznie jeden z wykonawców (jeden członek konsorcjum). Podobnie w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby.
w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki:
1) Kierownik robót telekomunikacyjnych, posiadający minimum 5 letnie wymagane ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej oraz radiowej bez ograniczeń pełniący jednocześnie funkcje kierownika projektu. Zamawiający wymaga, aby kierownik robót telekomunikacyjnych wykazał, że kierował robotami z ramienia wykonawcy bądź pełnił funkcje nadzorcze z ramienia szpitala w minimum trzech realizacjach, obejmujących swoim zakresem budowę minimum 280 punktów elektryczno-logicznych, w obiektach szpitalnych pełniących swoje funkcje statutowe w trakcie realizacji zadań,
2) co najmniej 2 osób posiadających imienne certyfikaty producenta oferowanego okablowania oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót zbieżnych z przedmiotem zmówienia na działającym obiekcie szpitalnym.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
-oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje/ uprawnienia (załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 28.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy zero złotych 00/100)
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
a) w pieniądzu
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BZ WBK S.A. 74 1090 1375 0000 0000 3700 4320
z adnotacją: "wadium - Infrastruktura transmisji danych - Instalacje teleinformatyczne” 4.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 4.8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 4.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 4.11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 4.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 PZP przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
a. W poniżej określonych przypadkach, jeżeli wskazane zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, o zmianę wysokości Wynagrodzenia w zakresie niezrealizowanej części zamówienia, wykazując odpowiednimi dokumentami i dowodami rzeczywistą wartość wzrostu kosztów wykonania zamówienia. W razie uzgodnienia zmiany wysokości Wynagrodzenia, zmiana taka następuje z początkiem miesiąca kalendarzowego przypadającego po upływie 30 dni od dnia złożenia wniosku o zwiększenie Wynagrodzenia (wraz z dowodami), jednak nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie zmiany przepisów prawa będących podstawą dla dokonania zmiany Wynagrodzenia. Powyższa zmiana Umowy w zakresie wysokości Wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie w przypadku:
- zmiany stawki podatku od towarów i usług;
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
b. W przypadku działania siły wyższej w zakresie niezbędnym dla przeciwdziałania lub usunięcia skutków działania siły wyższej.
c. W przypadku zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów wykonawczych zawierających regulacje z zakresu e-zdrowia, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po upływie terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym; zmiany w takim przypadku zostaną wprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania przedmiotu Umowy do obowiązującego stanu prawnego,
d. W przypadku zmiany terminów realizacji prac powiązanych będących przedmiotem innych umów lub z powodu okoliczności niezależnych od stron umowy, które mają wpływ na terminy odbiorów w ramach przedmiotu Umowy, jednak nie dłużej niż o 30 dni.
2. Zmiany w poniższym zakresie nie stanowią zmiany umowy:
a. Zmiany w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy wskazanych w wykazie osób załączonym do oferty Wykonawcy, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości – zmiana osoby może nastąpić za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie; warunkiem akceptacji zmiany przez Zamawiającego, jest wskazanie przez Wykonawcę nowej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie co najmniej takie same jak określone w opisie warunków udziału w postępowaniu,
b. Zmiany wynikające z przekształcenia podmiotowego (następstwa prawnego),
c. Zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego,
d. Zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu Umowy,
e. Korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w celu uzyskania właściwego efektu funkcjonalno-użytkowego realizowanego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nie spowodują one zmiany określonego w Umowie wynagrodzenia Wykonawcy:
a. zmiany w zakresie oferowanej infrastruktury sprzętowej poprzez zaproponowanie sprzętu innego producenta lecz o parametrach tożsamych lub lepszych lub tego samego producenta, lecz o parametrach lepszych, w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od, Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany; wprowadzenie w/w zmian będzie możliwe w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie,
b. zmiany ilościowe urządzeń, elementów sprzętowych i ich podzespołów dla realizacji przedmiotu Umowy pod warunkiem braku możliwości technicznych wykonania przedmiotu umowy bez wprowadzenia tych zmian oraz spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów;
c. zmiany typu lub rodzaju urządzeń, elementów sprzętowych i ich podzespołów wchodzących w zakres przedmiotu Umowy pod warunkiem zapewnienia tymi zmianami lepszych parametrów technicznych, wyższej jakości, zwiększenia wydajności lub sprawności;
d. zmiana rozmieszczenia urządzeń, elementów sprzętowych i ich podzespołów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, jeżeli nie będą się mieściły w miejscu pierwotnego przeznaczenia - pod warunkiem dostosowania tych rzeczy do nowej lokalizacji;
e. zmiany technologiczne wykonania urządzeń, elementów sprzętowych i ich podzespołów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jakość wykonania przedmiotu Umowy pod warunkiem uzyskania wyższego efektu użytkowego i jakości niż określone w SIWZ,
f. zmiany poprzez zastosowanie rozwiązań zamiennych, upraszczających rozwiązania określone zgodnie z Umową przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym - pod warunkiem uzyskania efektu na tym samym poziomie technicznym, wydajnościowym i jakościowym;
g. zmiany w zakresie funkcjonalnym dostarczanego oprogramowania systemowego i narzędziowego polegające na przemieszczeniu funkcji między modułami/blokami funkcjonalnymi tego oprogramowania, które co najmniej utrzymują ten zakres funkcjonalny;
h. w przypadku wycofania z oferty rynkowej zaoferowanych produktów lub z powodu innych przyczyn niezależnych od, Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany; wprowadzenie w/w zmian będzie możliwe w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie,
i. zmiany ilościowe produktów niezbędnych dla realizacji przedmiotu Umowy pod warunkiem braku możliwości technicznych wykonania przedmiotu umowy bez wprowadzenia tych zmian oraz spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów;
j. zmiany rozwojowe produktów wchodzących w zakres przedmiotu Umowy pod warunkiem zapewnienia tymi zmianami lepszych parametrów technicznych, wyższej jakości, zwiększenia wydajności lub sprawności;
4. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy postanowieniami Umowy a Załącznikami, pierwszeństwo mają postanowienia Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Pomnik Chrztu Polski z siedzibą w Gnieźnie (62-200 Gniezno) przy ul. Św. Jana 9, adres e-mail: poczta@zoz.gniezno.pl, numer telefonu 61 222 80 00, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000002915, numer NIP: 784-20-08-454, REGON: 000315123, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego;
inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Pomnik Chrztu Polski jest Dariusz Kornet, kontakt: adres e-mail kornet@zoz.gniezno.pl, telefon 612228332 *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Numer sprawy: 17IT/ŚT/VI/2019. Nazwa zadania: Infrastruktura transmisji danych - Instalacje teleinformatyczne „Budowa przewodowej sieci komputerowej w trybie zaprojektuj i wybuduj” wraz z niezbędnymi dostawami, montażem i uruchomieniem.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|