GuidZP400 |
fd8a3f43-376d-451c-a49a-ddfb322b79dd
|
Biuletyn |
578608-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
|
Regon |
27020829200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Lompy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-038
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 002 050
|
Zamawiajacy fax |
322 002 060
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, Zespół zamówień publicznych, parter, budynek A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą papieru ksero dla KWP w Katowicach oraz jednostek Policji garnizonu śląskiego
|
Numer referencyjny |
ZP-2380-180/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup wraz z dostawą papieru ksero dla KWP w Katowicach oraz jednostek Policji garnizonu śląskiego.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy i stanowi minimalne wymagania Zamawiającego.
1.2. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ z zastrzeżeniem §7 ust. 2a umowy ramowej.
1.3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty umową ramową był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.4. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3 do SIWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem, biorąc przede wszystkim pod uwagę ich przeznaczenie.
1.5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również asortymentu o wyższych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania (załączenia dowodów) zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
1.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji. Okres gwarancji Wykonawca wskaże w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
1.6.1. Zamawiający określa minimalną gwarancję na 24 miesiące i maksymalną gwarancję na okres 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu ilościowo - jakościowego dostawy bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron.
1.6.2. W przypadku braku wskazania gwarancji na formularzu ofertowym, Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące liczoną od dnia podpisania protokołu ilościowo - jakościowego dostawy bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron.
1.7. Wykonawca oświadcza, że dostarczy (wniesie) papier do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia co skalkuluje w cenę oferty. Zamawiający informuję, że dysponuje w swoich jednostkach różnymi kondygnacjami budynków, z windą oraz bez windy jak również niektóre z nich posiadają magazyny z rampą.
1.8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ).
1.10. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy ramowej obejmuje;
• Załącznik nr 2 do umowy ramowej – Wzór umowy wykonawczej obejmuje;
◦ Załącznik nr 3 do umowy wykonawczej – Wzór protokołu ilościowo-jakościowego;
• Załącznik nr 4 do umowy ramowej – Wzór specyfikacji wykonawczej obejmuje:
• Załącznik nr 1 do specyfikacji wykonawczej – Wzór oferty wykonawczej.
Załącznik nr 1, załącznik nr 3 do umowy ramowej zostanie utworzony na etapie realizacji umowy ramowej.
Załącznik nr 1 do umowy wykonawczej zostanie utworzony na etapie realizacji umów wykonawczych.
Załącznik nr 3 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy;
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia o wykluczeniach i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz dostaw;
Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu;
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30197644-2
3. Na etapie realizacji zamówień wykonawczych w oparciu o umowę ramową zaoferowane ceny jednostkowe papieru nie mogą być wyższe niż w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający określił szacunkową ilość zamawianego papieru w celu wyceny oferty, która następnie posłuży do opracowania ich rankingu. Wskazane szacunkowe ilości w załączniku nr 3 do SIWZ służą zobrazowaniu Wykonawcom wielkości i zakresu umowy ramowej i nie są wiążące (ilości mogą ulec zmianie).
5. W zaproszeniu do składania ofert wykonawczych Zamawiający określi warunki udziału w postępowaniu oraz wskaże każdorazowo miejsce dostawy do danej jednostki garnizonu Policji. Lista lokalizacji jednostek Policji garnizonu śląskiego znajduje się na stronie http://slaska.policja.gov.pl/kat/jednostki/jednostki-wg-powiatow/30,Jednostki.html Zamawiający zastrzega, że miejsce dostawy może ulec zmianie. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową z wyprzedzeniem. Zmiana nie wymaga podpisania aneksu do umowy wykonawczej.
6. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert w postępowaniu wykonawczym wszystkich Wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyskał największą ilość punktów na podstawie kryterium oceny ofert – cena 100%.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował w terminie wskazanym w umowie wykonawczej w okresie od 1 dni do 30 dni. Termin realizacji będzie każdorazowo określany w postępowaniu wykonawczym. (termin realizacji zostanie wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym).
8. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.2.1 Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał:
a) minimum jedną dostawę papieru o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 200 000,00 zł netto;
lub
b) minimum dwie dostawy papieru o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda. Każda z dostaw może być zrealizowana jednorazowo lub sukcesywnie w ramach danej umowy, z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł netto dla każdej umowy.
UWAGA!!!! Na podstawie art. 23 ust. 5 Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu (punkt 1.2.1) dla Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) co najmniej jeden podmiot posiada wymagane doświadczenie (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie). Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca zsumuje potencjały wszystkich członków konsorcjum.
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda:
(1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
(2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdz. III pkt. 1.2. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi zawierać w szczególności informacje opisane w Rozdziale III pkt 3.1.1 do 3.1.4 SIWZ.
3.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zbada zobowiązanie. W przypadku braku informacji o rzeczywistym udostępnieniu zasobów w zobowiązaniu Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności:
3.1.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
3.1.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3.1.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.
5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie załączonych do oferty i przedłożonych na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia - zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
3. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
4. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IVB SIWZ:
5.1 w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Dokument o których mowa w ust. 6.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
8. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
9. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale IVB pkt 3 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w Rozdziale IVB pkt 6.1 SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. w przypadku gdy zakres ten nie będzie wynikał ze zobowiązania Zamawiający zażąda dokumentów określonych w Rozdziale III ust. 3.1. SIWZ
11. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IV B. pkt 2.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdz. III pkt. 1.2. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy i cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 i 3 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym i cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. W szczególności w formularzu cenowym musi podać cenę dla każdej pozycji. Brak złożenia formularza ofertowego i/lub cenowego, niewypełnienie wszystkich jego pozycji lub złożenie niepodpisanego formularza ofertowego i/lub cenowego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 Pzp – jako niezgodną z SIWZ.
2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
UWAGA:
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.
b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Oświadczenie Wykonawcy, że na cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzieli gwarancji złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania gwarancji, udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego dostawy złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
6. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy (wniesie) papier do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia co skalkuluje w cenę oferty. (załącznik nr 1 do SIWZ).
7. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz, o ile są już znane, danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
8. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia, warunkami płatności i treścią wzoru umowy ramowej i wykonawczej i przyjmuje je bez zastrzeżeń złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
9. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
10. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
11. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
12. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
13. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III SIWZ złożone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
5
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający zawrze umowę ramową z pięcioma (5) Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SIWZ.
|
Czy obejmuje ustanowienie |
1
|
Obejmuje ustanowienie |
https://slaska-policja.eb2b.com.pl
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Informacje szczegółowe zawarto w specyfikacji wykonawczej - załącznik nr 4 do umowy ramowej
1. Wykonawca składa ofertę wykonawczą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://slaska-policja.eb2b.com.pl
2. Oferta powinna być sporządzona w formie elektronicznej, w języku polskim, pod rygorem nieważności.
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej podpisane przez osoby uprawnione, następujące dokumenty:
4.1) Formularz ofertowy;
4.2) Pełnomocnictwo lub inne dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
1
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|