GuidZP400 |
f4db2856-1295-44bc-9818-e8c4cdf1004d
|
Biuletyn |
578978-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
|
Numer referencyjny |
ZP/BZP/236/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Informatyki
i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej – serwer do obliczeń przy użyciu algorytmów programowania matematycznego dyskretno-ciągłego na potrzeby projektu „Algorytmy optymalizacji odpornej dla problemów z niepewnymi danymi”. Maszyna będzie służyć do prowadzenia eksperymentów obliczeniowych z zakresu optymalizacji odpornej i stochastycznej. W tym celu wykorzystywane będzie oprogramowanie własne (napisane głównie w językach Python, C i C++) korzystające z niskopoziomowych procedur numerycznych (LAPACK/BLAS) oraz z modułów oprogramowania takich jak: IBM ILOG CPLEX, Gurobi Optimizer, Matlab, jak również z bibliotek do obliczeń z zakresu optymalizacji oraz sztucznej inteligencji (Tensorflow, Pytorch) wspierających procesory graficzne w standardzie CUDA – 1 sztuka.
Dostawa obejmuje również montaż, uruchomienie i instruktaż dla min. 1 osoby
z uruchomienia i użytkowania w siedzibie Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ
3. Kod CPV: 30211000-1 Komputery wysokowydajne
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia (całe wyposażenie) wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 - miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt. Zamawiający w kryterium oceny ofert będzie oceniał oferowany okres gwarancji.
6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia zaoferowanych odpowiednio produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) producenta, nazwę, model, typ oferowanego sprzętu spełniającego wymagania Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dokładne opisanie parametrów lub funkcjonalności oferowanego sprzętu bądź potwierdzenie oferowanych funkcjonalności – zgodnie z wymaganiami.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia/jego elementu innego niż przedmiot zamówienia/jego element gotowy dostępny na rynku, którego parametry i funkcjonalność Zamawiający jest w stanie potwierdzić za pomocą dowolnych ogólnodostępnych środków (np. foldery, katalogi, strony internetowe producenta), Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić m.in. specyfikację techniczną poszczególnych „podzespołów”/elementów oferowanego przedmiotu zamówienia, katalogi, foldery producenta, które będą potwierdzać spełnienie wymagań Zamawiającego.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 7 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z potwierdzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego umożliwiającym zastosowanie stawki 0 % podatku VAT.
|
Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 7 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z potwierdzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego umożliwiającym zastosowanie stawki 0 % podatku VAT.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych).
2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Oferta musi się składać z:
1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj.
Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
3. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ
4. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ);
5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).
II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Jako odrębny Załącznik nr 3 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|