GuidZP400 |
1776b7cc-4da9-4079-9080-6ca045a00fd4
|
Biuletyn |
578778-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jastrzębie Zdrój
|
Regon |
27625535800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 85 133
|
Zamawiajacy fax |
32 47 85 350
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.jastrzebie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Profesjonalne pracownie w Jastrzębiu-Zdroju 2” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej XII Infrastruktura Edukacyjna; Działania 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego. Konkurs nr RPSL.12.02.02-IZ.01-24-119/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Jastrzębie – Zdrój, Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie – Zdrój, Biuro ds. Zamówień Publicznych, pok. A513
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik ekonomista w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju"
|
Numer referencyjny |
BZP.271.1.14.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby pracowni dla zawodu technik ekonomista w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystany do celów edukacyjnych w pracowni do nauki zawodu.
Zamówienie będzie obejmować następujące pozycje, z podziałem na części:
CZĘŚĆ I: Dostawa zestawów komputerowych:
– zestawy komputerowe - 25 zestawów (VAT 0%)
- pakiet oprogramowania biurowego – odpowiadający ilości zestawów komputerowych
CZĘŚĆ II: Dostawa drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1. dostawę, rozładunek, wniesienie sprzętu oraz montaż i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. w Zespole Szkół nr 2, ul. Poznańska 1a Jastrzębie-Zdrój),
2. dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
3. przeprowadzenie bezkosztowego szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń,
4. przygotowanie i przekazanie Odbiorcy dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim,
5. serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1 SIWZ w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA – (zestawów komputerowych):
Deklarację zgodności CE
Certyfikaty potwierdzające spełnianie przez producenta sprzętu norm ISO 9001 i 14001 lub równoważnych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a dla Części I, nr 1 b dla Części II do SIWZ, osobno dla każdej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2a dla Części I, 2b dla Części II do SIWZ.
3) oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.a). niniejszej SIWZ tj: załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące wykonawcy.
4) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt.4 niniejszej SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:
a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 3 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, np. uszkodzenie sprzętu w trakcie transportu – nie z winy wykonawcy, opóźnienia w dostawie sprzętu wynikające z opóźnień od bezpośredniego wykonawcy.
W przypadku, o którym mowa wyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia.
b. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia,
c. w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia
2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów komputerowych wraz z pakietem oprogramowania biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę: Zestawów komputerowych w liczbie 25 zestawów wraz z pakietem oprogramowania biurowego – odpowiadającego ilości zestawów komputerowych, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką A4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę: drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką A4, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |