Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ.

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-06 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579532-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ad6cb94-82a5-4150-b9e4-340f3f1bea02
Biuletyn 579532-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Regon 00017791600000
Zamawiajacy adres ulica Al. J. Ch. Szucha
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 523 99 10
Zamawiajacy fax 022 523 81 19
Zamawiajacy email bzp@msz.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 23
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ.
Numer referencyjny BDG.741.038.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesiące, jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania środków finansowych przewidzianych na maksymalne wynagrodzenie, o którym mowa w § 6 IPU.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ważną decyzję o zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) lub przepisów wcześniej obowiązujących.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 (słownie: dwie) dostawy artykułów spożywczych, każda o wartości minimum 20 000,00 zł brutto. Przez dostawę artykułów spożywczych Zamawiający rozumie dostawę polegającą na dostarczeniu minimum trzech rodzajów art. spożywczych spośród wymienionych poniżej: 15511000-3 Mleko 15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15830000-5 Cukier i produkty pokrewne 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 15840000-8 Kakao, czekolada i wyroby cukiernicze 15332300-7 Przetworzone orzechy 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 15981000-8 Wody mineralne. W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę artykułów spożywczych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w ramach której zrealizowano co najmniej jedno jednostkowe zamówienie (pojedynczą dostawę) o wartości minimum 20 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy wartości, o których mowa powyżej, będą wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN po kursie ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski wg kursu średniego z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP: a) ważna decyzja o zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub przepisów wcześniej obowiązujących; b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dokumenty lub oświadczenia wymienione powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inny dowód) - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.1.3) niniejszego Ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, złożone w oryginale. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w Sekcji III.7) pkt 1 niniejszego Ogłoszenia. 3. Oświadczenie, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć po otwarciu ofert bez odrębnego wezwania Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacje z otwarcia ofert), jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na warunkach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2019-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)