GuidZP400 |
e46ee80f-5a73-4d01-8062-f98be14c5e36
|
Biuletyn |
579829-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrów Lubelski
|
Regon |
43102016700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Lubelski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 8520003, 8520642
|
Zamawiajacy fax |
818 520 642
|
Zamawiajacy email |
burmistrz2@o2.pl
|
Adres strony url |
https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 12.1. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski"
|
Numer referencyjny |
PUI-271.1.5.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem, dla potrzeb realizacji projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski”. W załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe.
Postępowanie podzielone zostało na 5 części:
2.2.1. część 1 zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski.
2.2.2. część 2 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia sal do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski.
2.2.3. część 3 zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu ICT do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski.
2.2.4. część 4 zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni.
2.2.5. część 5 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia placów zabaw.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie 30 dni od daty podpisania umowy (dotyczy wszystkich części). Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. 12 SIWZ dot. części 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
4.3 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.5 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja", o której mowa w pkt 4.4 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 4.5.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.5.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP; 4.5.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 4.5.4. z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.3 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej.
2. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć:
a) warunków płatności,
b) poszczególnych elementów dostawy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku:
a) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w
zapytaniu ofertowym, lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego produktu z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym,
b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania,
zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec,
c) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych,
d) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
4. Termin realizacji może ulec zmianie tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, zdefiniowanej w ust. 3 pkt. b).
5. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
6. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz zabawek do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski, dla potrzeb realizacji projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski”. W załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia sal do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia sal do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski, dla potrzeb realizacji projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski”. W załączniku
nr 1.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu ICT do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT do szkół na terenie Gminy Ostrów Lubelski, dla potrzeb realizacji projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski”. W załączniku
nr 1.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni dla potrzeb realizacji projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski”. W załączniku
nr 1.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia placów zabaw.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37535200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia placów zabaw, dla potrzeb realizacji projektu „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Ostrów Lubelski”. W załączniku nr 1.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono
parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe.
|
| |