GuidZP400 |
24b38d43-67a8-47ec-ac97-71e75ddfd9ad
|
Biuletyn |
577874-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
www.metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa źródeł światła
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa źródeł światła
|
Numer referencyjny |
WP.00126.2019.S.W.MACZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa źródeł światła.
Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę źródeł światła wg ilości i typów wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWP.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamienników.
Dostarczony asortyment w ramach Przedmiotu zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
Specyfikacją techniczną (zał. nr 1 do SIWP),
Wzorem umowy (zał. nr 7 do SIWP).
Formularzem cenowym (zał. nr 2a do SIWP)
Na dostarczone źródła światła Zamawiający żąda udzielenia 24 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
31532920-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w przypadku, gdy jest wprowadzającym do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018r. poz. 1466), dokonał wpisu do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia tego dokumentu jeżeli ww. dokument uzyskał w sposób przewidziany w pkt 13.10 SIWP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie Wykonawcy dotyczące wpisu do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.), jako wprowadzający do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018r. poz. 1466), wraz z numerem rejestrowym,
lub
oświadczenie Wykonawcy, że nie jest wprowadzającym sprzęt elektryczny i elektroniczny i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa
- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWP
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2 700,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset, 00/100),
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.
Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110).
Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
Zmiana terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
wystąpienia siły wyższej,
przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu umowy,
opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,
opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności.
Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania
Przedmiotu Umowy,
Zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;
Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
Zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życic po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.
Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust, 1 ustawy Pzp.
Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|