GuidZP400 |
03418eb4-0961-4df2-ae13-71f37c3bfb19
|
Biuletyn |
579793-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
|
Regon |
27585000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-323
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 345 800
|
Zamawiajacy fax |
042 674 81 39
|
Zamawiajacy email |
jkopera@filmschool.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
4. Zamówienie realizowane jest w ramach środków z Konkursu organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (zwanego dalej „Instytucją Pośredniczącą”) w osi priorytetowej III, działanie 3.5, nabór nr: POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z026/17-00 i wniosku o dofinansowanie nr WND-POWR.03.05.00-00-Z026/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 210 - Sekretariat Kanclerza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwera do systemu zapewniającego administrację i obsługę bazy danych o etiudach filmowych, realizowanych w ramach programu dydaktycznego w Szkole Filmowej w Łodzi
|
Numer referencyjny |
PN/02/MBH/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera dedykowanego do systemu zapewniającego administrację i obsługę bazy danych o etiudach filmowych, realizowanych w ramach programu dydaktycznego w Szkole Filmowej w Łodzi. Zamówienie realizowane jest w ramach środków z Konkursu organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (zwanego dalej „Instytucją Pośredniczącą”) w osi priorytetowej III, działanie 3.5, nabór nr: POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z026/17-00 i wniosku o dofinansowanie nr WND-POWR.03.05.00-00-Z026/17. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy podobnego rodzaju sprzętu, co potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Przez dostawy podobnego rodzaju sprzętu Zamawiający rozumie dostawę serwerów lub innego sprzętu tego rodzaju o tożsamym charakterze, funkcjonalności i przeznaczeniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa
powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania w Wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed terminem składania ofert. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innego podmiotu,
składa również w odniesieniu do tego podmiotu dokument, o którym mowa w pkt. 4 lit. a).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w pkt III.3, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz (w zakresie, w
jakim powołuje się na ich zasoby) spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa także
oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3, dotyczące tych podmiotów. Uwaga: Wykonawca w terminie
3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie;
2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|