Dostawa laptopa z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Orzeskiego Centrum Możliwości w Orzeszu przy ul. Świętego Wawrzyńca 13 w ramach realizacji projektu pn. „Punkt Aktywizacji Społeczno - Zawodowej w Orzeszu"

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-06 00:00:00
Instytucja Miasto Orzesze
Miejscowość Orzesze
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578682-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.

4
1.2. Przedmiot zamówienia
Dostawa laptopa z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Orzeskiego Centrum Możliwości w Orzeszu przy ul. Świętego Wawrzyńca 13 w ramach realizacji projektu pn. „Punkt Aktywizacji Społeczno - Zawodowej w Orzeszu" na potrzeby działań animatora lokalnego.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt szczegółowo określony w niniejszym opisie do Orzeskiego Centrum Możliwości w Orzeszu przy ul. Świętego Wawrzyńca 13 wraz z instalacją, podłączeniem i uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia – co najmniej 1 osoby w dniu dostawy lub najpóźniej do 3 dni od dnia dostawy.
2. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Urządzenia winny odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający.
3. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą tego sprzętu, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu.
4. Przez dostawę sprzętu rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego w pkt. 1 oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca.
5. Wykonawca dokona montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie jego obsługi.
6. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu.
7. Dostawę sprzętu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty sprzętu, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez osoby wskazane w §12 umowy.
9. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na sprzęt komputerowy i multimedialny licząc od dnia odbioru. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru bez zastrzeżeń.
10. Wszystkie produkty powinny posiadać deklarację zgodności CE lub dokument równoważny dopuszczający produkt do obrotu na rynku Unii Europejskiej. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr. 1275/2008 z dnia 17 grudnia 2008r wraz z ROZPORZĄDZENIEM KOMISJI (UE) z dnia 22 sierpnia 2013 r. NR 801/2013 zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1275/2008 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla zużycia energii przez elektryczne i elektroniczne urządzenia gospodarstwa domowego i urządzenia biurowe w trybie czuwania i wyłączenia.
11.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
13. Zamawiający nie wymaga dodatkowego dostosowania zamawianego sprzętu do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.

Kod CPV:
30232110-8 Drukarki laserowe
30213100-6 Komputery przenośne
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

2.Podwykonawcy:
1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

3. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6894f3a4-6f83-49c1-a51c-88112f505a74
Biuletyn 578682-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Orzesze
Regon 27625765300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Wawrzyńca
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Orzesze
Zamawiajacy kod pocztowy 43-180
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323248800
Zamawiajacy fax +48323248826
Zamawiajacy email rzp@orzesze.pl
Adres strony url orzesze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - Europejski Fundusz Społeczny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.orzesze.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.orzesze.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Podawcze Urząd Miejski Orzesze ul. św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopa z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Orzeskiego Centrum Możliwości w Orzeszu przy ul. Świętego Wawrzyńca 13 w ramach realizacji projektu pn. „Punkt Aktywizacji Społeczno - Zawodowej w Orzeszu"
Numer referencyjny WRZP.271.21.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 4 1.2. Przedmiot zamówienia Dostawa laptopa z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Orzeskiego Centrum Możliwości w Orzeszu przy ul. Świętego Wawrzyńca 13 w ramach realizacji projektu pn. „Punkt Aktywizacji Społeczno - Zawodowej w Orzeszu" na potrzeby działań animatora lokalnego. 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt szczegółowo określony w niniejszym opisie do Orzeskiego Centrum Możliwości w Orzeszu przy ul. Świętego Wawrzyńca 13 wraz z instalacją, podłączeniem i uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia – co najmniej 1 osoby w dniu dostawy lub najpóźniej do 3 dni od dnia dostawy. 2. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Urządzenia winny odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający. 3. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą tego sprzętu, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. 4. Przez dostawę sprzętu rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego w pkt. 1 oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca. 5. Wykonawca dokona montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie jego obsługi. 6. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu. 7. Dostawę sprzętu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty sprzętu, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez osoby wskazane w §12 umowy. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na sprzęt komputerowy i multimedialny licząc od dnia odbioru. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru bez zastrzeżeń. 10. Wszystkie produkty powinny posiadać deklarację zgodności CE lub dokument równoważny dopuszczający produkt do obrotu na rynku Unii Europejskiej. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr. 1275/2008 z dnia 17 grudnia 2008r wraz z ROZPORZĄDZENIEM KOMISJI (UE) z dnia 22 sierpnia 2013 r. NR 801/2013 zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1275/2008 w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla zużycia energii przez elektryczne i elektroniczne urządzenia gospodarstwa domowego i urządzenia biurowe w trybie czuwania i wyłączenia. 11.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 13. Zamawiający nie wymaga dodatkowego dostosowania zamawianego sprzętu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. Kod CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe 30213100-6 Komputery przenośne 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.Podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: max. do 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (Dz.U. z 2018 roku, poz.1986 z późniejszymi zmianami) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: • konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, • gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, • w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. • w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, • w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, • zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności.
IV 6 1 srodki ochrony OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzibą w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, e-mail: um@orzesze.pl. 2. W Urzędzie Miejskim Orzesze został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować telefonując pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, bądź pisząc na adres mailowy: iod@orzesze.pl. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów. 5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych. 6. Państwa dane osobowe będą przez UM Orzesze przetwarzane przez okres określony w przepisach dot. obowiązku archiwizowania dokumentacji. 7. Mają Państwo prawo: a) do dostępu do swoich danych osobowych - Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania dostępu do danych, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b) do poprawiania swoich danych osobowych, c) prawo do żądania od UM Orzesze ograniczenia przetwarzania danych - wystąpienie z tym żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie przez Państwa danych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa i jest niezbędne do jego realizacji. 10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu w ramach prowadzonego postępowania i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Zamawiający wymagał będzie złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z treścią ujętą w druku oferty.
IV 4 4 data 2019-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)