GuidZP400 |
b9c92198-5474-48ba-a671-734d65b314be
|
Biuletyn |
579727-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
|
Regon |
47161012700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzgowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
281
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 271 17 52; 271 17 53
|
Zamawiajacy fax |
42 271 17 50
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@iczmp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.iczmp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.iczmp.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iczmp.edu.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki”, pawilon „A” (Ginekologiczno-Położniczy), poziom „0”, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A" (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/80/2019 – Dostawa artykułów elektrycznych dla Instytutu „CZMP”
|
Numer referencyjny |
ZP/80/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektrycznych dla Instytutu „CZMP”
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa
niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane,
jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył
ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości
złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca
ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku
prowadzonego postępowania, w szczególności po zapoznaniu się z informacją z otwarcia ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4.w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5.zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6.w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
7.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10.w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich;
11.zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany:
1)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 - gniazda, puszki, wyłączniki, przełączniki,wtyczki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 - przewody, przedłużacze, kable, listwy, taśma izolacyjna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - wkładki, bezpieczniki, styczniki, łączniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 - oprawy, klosze, żarówki, świetlówki, zapłonniki, stateczniki, lampy, platfony, belki montażowe, boczki, sondy, regulatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 - wentylatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 - bezpieczniki instalacyjne i mocy
|
| |