GuidZP400 |
b900f199-ecc1-468e-8196-fc534728d300
|
Biuletyn |
579708-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy
|
Regon |
27542000330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Złotoryjska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
768 505 500,
|
Zamawiajacy fax |
768 505 501
|
Zamawiajacy email |
inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
www.imn.legnica.pl
|
Adres strony internetowej |
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy, ul. Złoyoryjska 89, 59-220 Legnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy worków papierowych wentylowych, klejonych
|
Numer referencyjny |
ZMŚ/01/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy do Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział Legnica worków papierowych – wentylowych, klejonych. Miejsce dostawy: Zakład Materiałów Ściernych ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice (teren Huty Miedzi Głogów II). Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część I
obejmuje dostawę worków 25 kg, typu WK 2/40 x 40 x 14,5 w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², bez nadruku i z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 700 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 233 000 szt. worków rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich). Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt.
Część II
obejmuje dostawę worków 50 kg, typu WK 2/50 x 58 x 13, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 360 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 120 000 szt. rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich); Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt.
Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (drogą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub w innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty możliwe jest na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu oraz termin dostawy. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania.
Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 30 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia w miejsce dostawy.
Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. transport oraz ubezpieczenie, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu palet drewnianych na których umieszczone są dostarczane worki. Wobec powyższego w cenę worka należy wliczyć cenę palety drewnianej.
Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 36 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia wymienione w SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia wymienione w SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia wymienione w SIWZ
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków 25 kg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Część I
obejmuje dostawę worków 25 kg, typu WK 2/40 x 40 x 14,5 w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², bez nadruku i z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 700 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 233 000 szt. worków rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich). Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt.
Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (drogą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub w innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty możliwe jest na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu oraz termin dostawy. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania.
Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 30 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia w miejsce dostawy.
Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. transport oraz ubezpieczenie, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu palet drewnianych na których umieszczone są dostarczane worki. Wobec powyższego w cenę worka należy wliczyć cenę palety drewnianej.
Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 36 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy, dostawy w maksymalnej ilości, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania Umowy maksymalnie o 3 miesiące.
Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT
w terminie minimum 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu
na rachunek bankowy Wykonawcy.
Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu towar stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru.
Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem dostawy, który ma obowiązek sporządzić Wykonawca. Na podstawie dokumentu dostawy potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków 50 kg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Część II
obejmuje dostawę worków 50 kg, typu WK 2/50 x 58 x 13, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 360 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 120 000 szt. rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich); Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt.
Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (drogą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub w innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty możliwe jest na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu oraz termin dostawy. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania.
Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 30 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia w miejsce dostawy.
Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. transport oraz ubezpieczenie, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu palet drewnianych na których umieszczone są dostarczane worki. Wobec powyższego w cenę worka należy wliczyć cenę palety drewnianej.
Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 36 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy, dostawy w maksymalnej ilości, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania Umowy maksymalnie o 3 miesiące.
Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT
w terminie minimum 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu
na rachunek bankowy Wykonawcy.
Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu towar stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru.
Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem dostawy, który ma obowiązek sporządzić Wykonawca. Na podstawie dokumentu dostawy potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu.
|
| |