Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Przedsiębiorstwa Komunalnego „KOMAX” Spółka z o.o. w Kętach ul. Mickiewicza 8, worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów i worków innych, przeznaczonych do bieżącej działalności Spółki, o parametrach:
3.1. Worki do selektywnej zbiórki odpadów:
1. Worki foliowe LDPE o wymiarach 550 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,070 mm w kolorze zielonym z nadrukiem SZKŁO w ilości 292 000 sztuk.
2. Worki foliowe LDPE o wymiarach 650 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze żółtym z nadrukiem TWORZYWA SZTUCZNE w ilości 840 000 sztuk.
3. Worki foliowe LDPE o wymiarach 650 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze niebieskim z nadrukiem PAPIER w ilości 215 000 sztuk.
4. Worki foliowe LDPE o wymiarach 700 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze brązowym z nadrukiem ODPADY ZIELONE w ilości 700 000 sztuk.
Wszystkie powyższe worki powinny być ze ściągaczem, na rolce po 10 sztuk.
5. Wskazana w ofercie ceny worków powinny zawierać przekazanie Zamawiającemu 10 sztuk kompletów (po minimum 4 różnego koloru worki do segregacji odpadów/1 komplet) z przeznaczeniem do wykorzystania demonstracyjnego u innych Zamawiających (Gminy ogłaszające postępowania przetargowe na odbiór odpadów) oraz w PSZOK-ach i w placówkach oświatowych. Przekazanie ww. kompletów nastąpi w dniu podpisania umowy. Worki w kompletach winny posiadać parametry nie gorsze niż ujęte w siwz.
3.2. Worki do bieżącej działalności Spółki – worki pozostałe:
1. Worki bez nadruku żółte wymiary 670mm x1000mm z folii o grubości min. 0,050 mm – 10 000,00 sztuk
2. Worki bez nadruku niebieskie, wymiary 700mm x1000mm z folii o grubości min. 0,050 mm – 2 000 sztuk
3. Worki bez nadruku zielone, 700mm x1000mm z folii o grubości min. 0,050 mm - 4000 sztuk
4. Worki na kompost przeźroczyste 700mm x1200mm, z folii o grubości min. 0,120 mm z nadrukiem (nadruk podany na etapie wykonawstwa przez Zamawiającego) – 2000 sztuk
5. Worki czarne bez nadruku 700mm x 800mm, z folii o grubości min. 0,040 mm - 2000 sztuk
Worki żółte, niebieskie, zielone i czarne rolkowane, winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce).
Worki na kompost przeźroczyste luzem, dostarczone partiami w paczkach według zapotrzebowania Zamawiającego, minimalna ilość sztuk w paczce to 100 sztuk.
4. Dodatkowe wymagania które muszą spełniać wszystkie oferowane worki do selektywnej zbiórki odpadów:
1. Worki muszą być wykonane z półprzeźroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę jego zawartości.
2. Tolerancja wymiarów: +/- 5(mm).
3. Grubość worka winna być niezmienna na całej powierzchni
4. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
5. Worki muszą posiadać ściągacz umieszczony w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego.
6. Nadruk fleksograficzny z jonizacją jednostronną, wykonany systemem potokowym 2 - 3 krotny na długości worka w kolorze czarnym zawierał będzie:
• Logo zamawiającego z danym teleadresowymi (wzór dostarczy Zamawiający);
• Nazwę Gminy (wysokość czcionki 45 mm);
• Nazwę zawartości, tj. SZKŁO, TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, ODPADY ZIELONE (wysokość czcionki 35 mm – 45 mm).
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany opisu worków w trakcie trwania umowy.
8. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych. Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.
9. Kolory jednolite na całej powierzchni worka.
10. Tolerancja wielkości nadruków : +/- 5(mm).
11. Nadruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń.
12. Wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii.
13. Worki winny być wytrzymałe na działanie promieni UV – minimum 1 rok.
14. Worki winny być odporne na niskie temperatury.
15. W zakresie oddziaływania na środowisko: tworzywa sztuczne i barwniki nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; worki winny być obojętne dla wód gruntowych.
16. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
17. Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 5 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63, poz. 638 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego ( PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).
18. Worki winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce).
5. Dodatkowe wymagania które muszą spełniać wszystkie oferowane worki do bieżącej działalności Spółki – worki pozostałe:
1. Worki muszą być wykonane z półprzeźroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę jego zawartości (nie dotyczy worków na kompost przeźroczystych).
2. Tolerancja wymiarów: +/- 5(mm).
3. Grubość worka winna być niezmienna na całej powierzchni.
4. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
5. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
6. Worki żółte, niebieskie i zielone muszą posiadać ściągacz umieszczony w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego.
7. Nadruk na worku na kompost fleksograficzny z jonizacją jednostronną, wykonany systemem potokowym 2 - 3 krotny na długości worka w kolorze czarnym zawierał będzie:
• Logo zamawiającego z danym teleadresowymi (wzór dostarczy Zamawiający);
• Dane dotyczące produktu – nawozu + uwagi, środki ostrożności itp. (wzór dostarczy Zamawiający);
• Nazwę zawartości, skład tj. np. (wysokość czcionki 5 mm – 45 mm lub wg wskazań zamawiającego).
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany opisu worków w trakcie trwania umowy.
9. Wytrzymałość worka na rozerwanie:
a) Worki żółte, zielone i niebieskie - min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.
b) Worki przeźroczyste - min. 50 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 50 kg.
c) Worki czarne - min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.
10. Kolory jednolite na całej powierzchni worka.
11. Tolerancja wielkości nadruków : +/- 5(mm).
12. Nadruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń.
13. Wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii.
14. Worki winny być wytrzymałe na działanie promieni UV – minimum 1 rok.
15. Worki winny być odporne na niskie temperatury.
16. W zakresie oddziaływania na środowisko: tworzywa sztuczne i barwniki nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; worki winny być obojętne dla wód gruntowych.
17. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów.
18. Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 5 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63, poz. 638 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego ( PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).
19. Worki żółte, niebieskie, zielone i czarne rolkowane, winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce).
20. Worki na kompost przeźroczyste luzem, dostarczone partiami w paczkach według zapotrzebowania Zamawiającego, minimalna ilość sztuk w paczce to 100 sztuk.
Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi telefoniczni, e-mailem lub faxem, nie później niż 5 dni roboczych od zgłoszenia.
6. Informacje pozostałe:
1) Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust.4 uPzp w miejscu, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z zapisami art. 30 ust.5 uPzp spoczywa na wykonawcy.
2) Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz.
3) W przypadku norm zharmonizowanych za rozwiązania równoważne uznawane będą rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań zasadniczych na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach zgodnie z wymaganiami dyrektyw. W pozostałych przypadkach, tj. w odniesieniu do europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych za równoważne będą uznawane rozwiązania/materiały o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie zamówienia.
7. Informacje dot. danych ilościowych worków i danych technicznych:
1) Podane powyżej ilości worków mają charakter szacunkowy, choć zgodny z przewidywanymi prognozami. W związku z tym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu zamówionych mniejszych ilości worków.
2) Zamawiający specyfikuje wymagania techniczne worków na podstawie wymagań swoich Zamawiających, z którymi ma podpisane kontrakty. Każda zmiana opisu worków będzie rzutować na zmianę niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i jest niezależna od Zamawiającego Komax.
3) Wskazując jednostki grubości worków Zamawiający miał na myśli mikrony.
8. Warunki odbioru zadania:
1. Przedmiot dostawy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w siwz.
2. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi na terenie bazy Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 8, w godzinach pracy pracowników – maksymalnie do godz. 14.00.
3. Odbiór przedmiotu dostawy dokonany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone.
4. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi telefoniczni, e-mailem lub faxem, nie później niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. |
GuidZP400 |
d955a367-ac6f-4469-9e6f-b556609ddacd
|
Biuletyn |
579337-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Komunalne "Komax" Sp. z o.o. w Kętach
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza 8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kęty
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-650
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy telefon |
033 845-27-70, 845-01-90
|
Zamawiajacy fax |
338 452 760
|
Zamawiajacy email |
komax@komax.pl
|
Adres strony url |
www.komax.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka ze 100% udziałem Gminy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.komax.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.komax.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są w formie pisemnej, zgodnie z zapisami siwz.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kęty, ul. Mickiewicza 8, (dziennik podawczy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów”
|
Numer referencyjny |
PK/02/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Przedsiębiorstwa Komunalnego „KOMAX” Spółka z o.o. w Kętach ul. Mickiewicza 8, worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów i worków innych, przeznaczonych do bieżącej działalności Spółki, o parametrach:
3.1. Worki do selektywnej zbiórki odpadów:
1. Worki foliowe LDPE o wymiarach 550 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,070 mm w kolorze zielonym z nadrukiem SZKŁO w ilości 292 000 sztuk.
2. Worki foliowe LDPE o wymiarach 650 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze żółtym z nadrukiem TWORZYWA SZTUCZNE w ilości 840 000 sztuk.
3. Worki foliowe LDPE o wymiarach 650 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze niebieskim z nadrukiem PAPIER w ilości 215 000 sztuk.
4. Worki foliowe LDPE o wymiarach 700 mm x 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze brązowym z nadrukiem ODPADY ZIELONE w ilości 700 000 sztuk.
Wszystkie powyższe worki powinny być ze ściągaczem, na rolce po 10 sztuk.
5. Wskazana w ofercie ceny worków powinny zawierać przekazanie Zamawiającemu 10 sztuk kompletów (po minimum 4 różnego koloru worki do segregacji odpadów/1 komplet) z przeznaczeniem do wykorzystania demonstracyjnego u innych Zamawiających (Gminy ogłaszające postępowania przetargowe na odbiór odpadów) oraz w PSZOK-ach i w placówkach oświatowych. Przekazanie ww. kompletów nastąpi w dniu podpisania umowy. Worki w kompletach winny posiadać parametry nie gorsze niż ujęte w siwz.
3.2. Worki do bieżącej działalności Spółki – worki pozostałe:
1. Worki bez nadruku żółte wymiary 670mm x1000mm z folii o grubości min. 0,050 mm – 10 000,00 sztuk
2. Worki bez nadruku niebieskie, wymiary 700mm x1000mm z folii o grubości min. 0,050 mm – 2 000 sztuk
3. Worki bez nadruku zielone, 700mm x1000mm z folii o grubości min. 0,050 mm - 4000 sztuk
4. Worki na kompost przeźroczyste 700mm x1200mm, z folii o grubości min. 0,120 mm z nadrukiem (nadruk podany na etapie wykonawstwa przez Zamawiającego) – 2000 sztuk
5. Worki czarne bez nadruku 700mm x 800mm, z folii o grubości min. 0,040 mm - 2000 sztuk
Worki żółte, niebieskie, zielone i czarne rolkowane, winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce).
Worki na kompost przeźroczyste luzem, dostarczone partiami w paczkach według zapotrzebowania Zamawiającego, minimalna ilość sztuk w paczce to 100 sztuk.
4. Dodatkowe wymagania które muszą spełniać wszystkie oferowane worki do selektywnej zbiórki odpadów:
1. Worki muszą być wykonane z półprzeźroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę jego zawartości.
2. Tolerancja wymiarów: +/- 5(mm).
3. Grubość worka winna być niezmienna na całej powierzchni
4. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
5. Worki muszą posiadać ściągacz umieszczony w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego.
6. Nadruk fleksograficzny z jonizacją jednostronną, wykonany systemem potokowym 2 - 3 krotny na długości worka w kolorze czarnym zawierał będzie:
• Logo zamawiającego z danym teleadresowymi (wzór dostarczy Zamawiający);
• Nazwę Gminy (wysokość czcionki 45 mm);
• Nazwę zawartości, tj. SZKŁO, TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, ODPADY ZIELONE (wysokość czcionki 35 mm – 45 mm).
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany opisu worków w trakcie trwania umowy.
8. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych. Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.
9. Kolory jednolite na całej powierzchni worka.
10. Tolerancja wielkości nadruków : +/- 5(mm).
11. Nadruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń.
12. Wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii.
13. Worki winny być wytrzymałe na działanie promieni UV – minimum 1 rok.
14. Worki winny być odporne na niskie temperatury.
15. W zakresie oddziaływania na środowisko: tworzywa sztuczne i barwniki nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; worki winny być obojętne dla wód gruntowych.
16. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
17. Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 5 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63, poz. 638 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego ( PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).
18. Worki winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce).
5. Dodatkowe wymagania które muszą spełniać wszystkie oferowane worki do bieżącej działalności Spółki – worki pozostałe:
1. Worki muszą być wykonane z półprzeźroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę jego zawartości (nie dotyczy worków na kompost przeźroczystych).
2. Tolerancja wymiarów: +/- 5(mm).
3. Grubość worka winna być niezmienna na całej powierzchni.
4. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
5. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
6. Worki żółte, niebieskie i zielone muszą posiadać ściągacz umieszczony w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego.
7. Nadruk na worku na kompost fleksograficzny z jonizacją jednostronną, wykonany systemem potokowym 2 - 3 krotny na długości worka w kolorze czarnym zawierał będzie:
• Logo zamawiającego z danym teleadresowymi (wzór dostarczy Zamawiający);
• Dane dotyczące produktu – nawozu + uwagi, środki ostrożności itp. (wzór dostarczy Zamawiający);
• Nazwę zawartości, skład tj. np. (wysokość czcionki 5 mm – 45 mm lub wg wskazań zamawiającego).
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany opisu worków w trakcie trwania umowy.
9. Wytrzymałość worka na rozerwanie:
a) Worki żółte, zielone i niebieskie - min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.
b) Worki przeźroczyste - min. 50 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 50 kg.
c) Worki czarne - min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.
10. Kolory jednolite na całej powierzchni worka.
11. Tolerancja wielkości nadruków : +/- 5(mm).
12. Nadruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń.
13. Wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii.
14. Worki winny być wytrzymałe na działanie promieni UV – minimum 1 rok.
15. Worki winny być odporne na niskie temperatury.
16. W zakresie oddziaływania na środowisko: tworzywa sztuczne i barwniki nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; worki winny być obojętne dla wód gruntowych.
17. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów.
18. Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 5 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63, poz. 638 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego ( PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).
19. Worki żółte, niebieskie, zielone i czarne rolkowane, winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce).
20. Worki na kompost przeźroczyste luzem, dostarczone partiami w paczkach według zapotrzebowania Zamawiającego, minimalna ilość sztuk w paczce to 100 sztuk.
Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi telefoniczni, e-mailem lub faxem, nie później niż 5 dni roboczych od zgłoszenia.
6. Informacje pozostałe:
1) Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust.4 uPzp w miejscu, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z zapisami art. 30 ust.5 uPzp spoczywa na wykonawcy.
2) Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz.
3) W przypadku norm zharmonizowanych za rozwiązania równoważne uznawane będą rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań zasadniczych na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach zgodnie z wymaganiami dyrektyw. W pozostałych przypadkach, tj. w odniesieniu do europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych za równoważne będą uznawane rozwiązania/materiały o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie zamówienia.
7. Informacje dot. danych ilościowych worków i danych technicznych:
1) Podane powyżej ilości worków mają charakter szacunkowy, choć zgodny z przewidywanymi prognozami. W związku z tym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu zamówionych mniejszych ilości worków.
2) Zamawiający specyfikuje wymagania techniczne worków na podstawie wymagań swoich Zamawiających, z którymi ma podpisane kontrakty. Każda zmiana opisu worków będzie rzutować na zmianę niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i jest niezależna od Zamawiającego Komax.
3) Wskazując jednostki grubości worków Zamawiający miał na myśli mikrony.
8. Warunki odbioru zadania:
1. Przedmiot dostawy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w siwz.
2. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi na terenie bazy Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 8, w godzinach pracy pracowników – maksymalnie do godz. 14.00.
3. Odbiór przedmiotu dostawy dokonany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone.
4. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi telefoniczni, e-mailem lub faxem, nie później niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe dostawy (do 20% wartości zamówienia podstawowego), których celem jest zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną w ich użytkowaniu (utrzymaniu).
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał (zakończył wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwie dostawy worków na odpady z folii LDPE o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda dostawa, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia („związane z przedmiotem zamówienia”), tj. polegające na sukcesywnej dostawie worków z folii LDPE na odpady komunalne zbierane selektywnie potwierdzone dowodami określającymi, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do siwz).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy wykonawca
b) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (Załącznik nr 3 do siwz)
c) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w siwz, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W związku z powyższym, w odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w lit. a, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zamawiający odszuka wykonawcę (przedsiębiorcę) w bezpłatnej i ogólnodostępnej bazie danych, tj. Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym, wykorzystując w tym celu wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych
(KRS: https://ems.ms.govm.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?tt:lbtt,
CEIDG: https://prod.ceidg.govm.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx).
a) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
b) W związku z powyższym wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są wskazać w ofercie adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych właściwe dokumentom, o których mowa w Roz. VII pkt. 2 ppkt. 1 lit a).
c) Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
4. Wymagania dotyczące dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ważność dokumentów zgodnie z ppkt 1 ust a).
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wraz z referencjami zgodnie z wymaganiami roz. V pkt. 2 ppkt. C.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy jedynie worków do selektywnej zbiórki odpadów: Deklaracji zgodności lub innego równoważnego certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj. zgodność przedmiotu zamówienia z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywie 94/62/EC w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz,
2) Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą,
3) Dowód wpłaty wadium,
4) Dokumenty dot. potwierdzenia, że oferowane dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów spełniają wymagania określone w siwz, w tym w pkt. roz. VII, pkt. 4a.
5) Postuluje się (nieobowiązkowo) do dołączenia parafowanego wzoru umowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w rozdziale X siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązaniami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz.
2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (przykładowo: zmiana osób do reprezentacji, zmian teleadresowych, zmiany miejsca dostarczenia worków itp.). Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy brutto o procent wzrostu podatku VAT,
2) terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu:
a) wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń (przykładowo: klęski żywiołowe, zamieszki). Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego – w tym przypadku przesuniecie terminu umownego nie może być dłuższe niż czas występowania opisanej przeszkody.
3) innych okoliczności:
a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych w siwz rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
b) zmiany w obowiązujących przepisach – w tym przepisach prawa miejscowego, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
c) zmiana porządku prawnego w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów zbieranych w sposób selektywny i odpadów zielonych, przez co konieczna będzie np. modyfikacja jakościowa i ilościowa zakresu zamówienia (przykładowo inne parametry worka) bądź też umieszczenie na dostarczanych workach odpowiednich dodatkowych oznaczeń bądź ich kolorystyki i grubości.
d) Zmiana wymiarów, koloru i innych danych technicznych worka z uwagi na zmianę wymagań zamawiającego związanych z odbiorem odpadów z nowej gminy, (np. pozyskanie nowego klienta),
e) Zmianę układu ilościowego worków oraz zmianę sposobu dystrybucji (np. zmiana ilości worków w rolkach),
f) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
g) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;
h) zmiana nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust.1e uPzp;
i) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (w przypadku zamówień na usługi lub dostawy), a pierwotny charakter umowy nie ulega zmianie.
4. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiany osób do kontaktu itp.);
b) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6. W przypadku niemożności dokonania zmian zgodnie z zapisami niniejszego punktu lub w przypadku wprowadzenia tych zmian w sposób niedozwolony ustawą, zastosowanie znajdują przepisy art. 144 ust. 2 i 3 uPzp.
Uprawnienia zamawiającego odnośnie odstąpienia od umowy i rozwiązania umowy:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawca może wówczas żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, jeżeli określona część umowy już została wykonana
2. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy;
2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1;
3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.
W każdym z wymienionych wyżej przypadków wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, jeżeli określona część umowy już została wykonana.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1; dalej „RODO”), informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PK KOMAX Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 8, 32-650 Kęty, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w PK Kęty jest Pani/Pani Jolanta Wider, e-mail: rodo@komax.pl ; tel.:+48 33 8452-770; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|