GuidZP400 |
30b6e1e6-3bed-492a-912d-dd66f0c30140
|
Biuletyn |
578111-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
12137497000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy umieścić w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Główna Policji, Biuro Finansów ul. Domaniewska 36/38 02-672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu dostępowego dla systemów międzynarodowych
|
Numer referencyjny |
179/BŁiI/19/ESz/PMP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu dostępowego dla systemów międzynarodowych poprzez zakup i dostarczenie niżej wymienionego sprzętu:
1. Monitor komputerowy – 60 sztuk
2. Minikomputer / Mini PC– 25 sztuk
3. Monitor typu 2-go z dedykowanymi uchwytami ściennymi – 6 sztuk
4. Ekran do ściany wizyjnej z dedykowanymi uchwytami ściennymi – 4 sztuki
5. Switch KVM 8-portowy– 4 sztuki
6. Switch KVM 4-portowy – 4 sztuki
7. Klawiatura i mysz bezprzewodowa – 4 sztuki
8. Listwa elektroinstalacyjna LS 40x25 mm, dł. 2m – 8 sztuk
9. Kabel HDMI v2.0 10 m – 5 sztuk
10. Kabel HDMI v2.0 5 m – 5 sztuk
11. Kabel HDMI v2.0 2 m – 10 sztuk
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia - do 60 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 13 grudnia 2019 roku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich):
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca musi złożyć: wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający kartę techniczną producenta dla oferowanego sprzętu, zawierającą parametry techniczne wymagane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych).
Forma wnoszenia wadium została określona w rozdziale IX SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy przewidziano w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczna sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38, w dniu 9 sierpnia 2019 r. o godz. 12:30.
|