GuidZP400 |
1d413f4b-ece0-4c6b-8379-49e790d79b5d
|
Biuletyn |
579159-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
14299025400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http.//dwwam.nowybip.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http.//dwwam.nowybip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres AMW REWITA Sp. z o.o. ul. Św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita jurata, Rynia i Sopot
|
Numer referencyjny |
RWT/PZP/30/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla AMW REWITA Sp. z o. o., ODDZIAŁ REWITA JURATA, RYNIA I SOPOT w ilościach i asortymencie określonym w częściach
Część 1 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata
Część 2 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia
Część 3 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot
w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach nr 3, 4 oraz 5 do SIWZ. Produkty określone w formularzu ofertowo cenowym cześciowo przeznaczone są do dalszej odsprzedaży w zakresie części nr 1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby:
Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.); W celu potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 poz 1541) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – w celu potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji
z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) - z wykorzystaniem załącznika nr 8 do SIWZ.
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowo-cenowy – załączniki nr 3, 4 i 5 do SIWZ.
Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa.
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy:
1) zmiany okresu obowiązywania Umowy w przypadku:
a) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określonego w § 9. Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania,
b) niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym w § 8 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 7 ust. 1 Umowy,
c) prowadzenia postępowania na dostawę Towaru objętego niniejszą Umową i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy, do czasu jej zawarcia z nowym wykonawcą,
2) zmiany typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy
do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru,
3) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
4) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany:
a) przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
5) zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
2. Zmiana treści Umowy na podstawie ust. 1 lit. d) powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, a Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 1 lit. d) będą miały wpływ
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas przedstawi stosowne dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot
|
| |