Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita jurata, Rynia i Sopot

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579159-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla AMW REWITA Sp. z o. o., ODDZIAŁ REWITA JURATA, RYNIA I SOPOT w ilościach i asortymencie określonym w częściach
Część 1 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata
Część 2 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia
Część 3 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot
w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach nr 3, 4 oraz 5 do SIWZ. Produkty określone w formularzu ofertowo cenowym cześciowo przeznaczone są do dalszej odsprzedaży w zakresie części nr 1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d413f4b-ece0-4c6b-8379-49e790d79b5d
Biuletyn 579159-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 14299025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http.//dwwam.nowybip.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http.//dwwam.nowybip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres AMW REWITA Sp. z o.o. ul. Św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita jurata, Rynia i Sopot
Numer referencyjny RWT/PZP/30/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla AMW REWITA Sp. z o. o., ODDZIAŁ REWITA JURATA, RYNIA I SOPOT w ilościach i asortymencie określonym w częściach Część 1 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata Część 2 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia Część 3 Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach nr 3, 4 oraz 5 do SIWZ. Produkty określone w formularzu ofertowo cenowym cześciowo przeznaczone są do dalszej odsprzedaży w zakresie części nr 1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby: Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.); W celu potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 poz 1541) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w celu potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) - z wykorzystaniem załącznika nr 8 do SIWZ. b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowo-cenowy – załączniki nr 3, 4 i 5 do SIWZ. Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy: 1) zmiany okresu obowiązywania Umowy w przypadku: a) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określonego w § 9. Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania, b) niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym w § 8 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 7 ust. 1 Umowy, c) prowadzenia postępowania na dostawę Towaru objętego niniejszą Umową i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy, do czasu jej zawarcia z nowym wykonawcą, 2) zmiany typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru, 3) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany: a) przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, 5) zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą. 2. Zmiana treści Umowy na podstawie ust. 1 lit. d) powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, a Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 1 lit. d) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas przedstawi stosowne dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Jurata
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Rynia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów głęboko mrożonych i lodów dla Oddziału Rewita Sopot
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)