Modernizacja serwerowni w Urzędzie Miejskim w Zbąszyniu

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-09 00:00:00
Instytucja Gmina Zbąszyń
Miejscowość Zbąszyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579258-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja serwerowni w Urzędzie Miejskim w Zbąszyniu, ul. por. Żwirki 1, polegająca na dostawie serwera wraz z oprogramowaniem, włączeniem do systemu urzędu, konfiguracją i migracją istniejących danych wg specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w dokumentacji opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów co najmniej takich jak materiały lub urządzenia, które one zastępują. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c017ef1-7a3c-416d-940f-24049daf5310
Biuletyn 579258-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Zbąszyń
Regon 97077071200000
Zamawiajacy adres ulica Por. Żwirki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zbąszyń
Zamawiajacy kod pocztowy 64-360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 683 866 009
Zamawiajacy fax 683 846 010
Zamawiajacy email d.weimann@zbaszyn.pl
Adres strony url www.zbaszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zbaszyn.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, Urząd Miejski w Zbąszyniu, pok. nr 11 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja serwerowni w Urzędzie Miejskim w Zbąszyniu
Numer referencyjny RSGG.271.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja serwerowni w Urzędzie Miejskim w Zbąszyniu, ul. por. Żwirki 1, polegająca na dostawie serwera wraz z oprogramowaniem, włączeniem do systemu urzędu, konfiguracją i migracją istniejących danych wg specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów co najmniej takich jak materiały lub urządzenia, które one zastępują. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż: 150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że: 1. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 4 dostawy wraz z rozmieszczeniem oraz uruchomieniem serwerów fizycznych w środowisku z macierzą dyskową oraz uruchomienie wirtualizacji zapewniającej zautomatyzowane zarządzania procesu migracji maszyn wirtualnych pomiędzy min. dwoma (2) serwerami fizycznymi (hostami) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. 2. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Kierownikiem Projektu (min. jedna osoba, która spełnia poniższe warunki): doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu realizacją usług / zamówień w zakresie dostawy i uruchomienia infrastruktury, która w okresie 3 lat poprzedzających dzień złożenia oferty kierowała i zarządzała: min. 2 usługami / zamówieniami obejmującymi dostawę oraz uruchomienie urządzeń infrastruktury przetwarzaniach danych obejmujących dostawę, instalację serwerów, macierzy wraz z uruchomieniem systemu wirtualizacji zasobów; Osoba musi posiadać certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2, IMP, PMP lub innej równoważnej; 2) min. jednym specjalistą inżynierem posiadającym uprawnienia inżyniera w zakresie instalacji i serwisu rozwiązań producenta dostarczanych urządzeń infrastruktury przetwarzania danych w zakresie serwerów, 3) min. jednym specjalistą inżynierem posiadającym uprawnienia rozwiązań producenta dostarczanych urządzeń infrastruktury przetwarzania danych w zakresie macierzy 4) min. jednym inżynierem sieciowym – ekspertem w zakresie sieci teleinformatycznych posiadającym doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi / zamówienia, odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie usług polegających na wykonaniu i wdrożeniu instalacji urządzeń sieciowych, która w okresie 3 lat poprzedzających dzień złożenia oferty uczestniczyła w realizacji: min. 2 usług / zamówień obejmujących wykonanie, wdrożenie oraz instalację i konfigurację sieci wirtualnych (VLAN), certyfikat potwierdzający posiadanie kwalifikacji projektanta lub inżyniera dla oferowanych przez Wykonawcę urządzeń sieciowych, znajomość zagadnień dotyczących topologii sieci komputerowych oraz bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych, , posiadający certyfikat producenta oferowanych urządzeń sieciowych 5) min. jednym specjalistą inżynierem posiadającym doświadczenie zawodowe związane z usługami IT, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Ekspert ds. bezpieczeństwa w zakresie wdrażania projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych; oraz posiadającym certyfikat CISSP: Certified Information System Security Professional (http://www.isc2.org) lub certyfikat CISA: Certified Information System Auditor (http://www.isaca.org) lub równoważny 6) Ekspertem ds. testów bezpieczeństwa teleinformatycznego - min. 1 osoba posiadająca: doświadczenie w realizacji, co najmniej jednej (1) usługi / zamówienia, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w zakresie związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa infrastruktury systemowej i przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa, mającą minimum dwuletnie (2) doświadczenie jako analityk ds. bezpieczeństwa lub tester infrastruktury systemowej / aplikacyjnej / teleinformatycznej, dokument lub certyfikat potwierdzający wiedzę eksperta w zakresie metod i technik testowania, co najmniej na poziomie podstawowym określonym przez certyfikat ISTQB Certified Tester Foundation Level (ISTQB Certyfikowany Tester Poziomu Podstawowego) lub wyższym – lub na poziomie podstawowym lub wyższym określonym przez odpowiednio równoważny certyfikat do wcześniej określonego,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda dostarczenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przez najważniejsze dostawy, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku doświadczenia; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); 2)pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp); 3) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda kopii wymaganych certyfikatów dla osób przewidzianych do realizacji zamówienia zgodnie z opisem w warunku "zdolność techniczna lub zawodowa"
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP SA nr rachunku 45 1020 4144 0000 6102 0145 9999, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: Modernizacja serwerowni w Urzędzie Miejskim w Zbąszyniu”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)