GuidZP400 |
e8207e9d-7162-4b89-bdac-f41d4617a25e
|
Biuletyn |
578234-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
|
Regon |
15140560700010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 682 461
|
Zamawiajacy fax |
034 3682461, 3651290
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
|
Adres strony url |
www.zgm-tbs.czest.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zgm-tbs.czest.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgm-tbs.czest.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” Sp. z o.o. w Częstochowie”
|
Numer referencyjny |
DTIZ.2611.26.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” Sp. z o.o. w Częstochowie.
2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i warunków dostaw zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, minimalne parametry, wymagana
techniczno-eksploatacyjne, konfiguracje oraz okres gwarancji zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zaoferowane urządzenia muszą być zgodne, równoważne lub o wyższych parametrach technicznych niż wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz posiadać normy i atesty dopuszczające do obrotu na rynku krajowym.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami, systemami i oprogramowaniem w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
6. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, maksymalnymi jeżeli wskazano, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć i wnieść kompletne, nieużywane, fabrycznie nowe, wolne od wad urządzenie do siedziby Zamawiającego, tj. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednakże termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji dostawy Zamawiający przyjmuje termin podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ilościowego, bez zastrzeżeń.
8. Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu dostaw, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
9. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i warunków dostaw zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podobnego do przedmiotu zamówienia stanowiącego nie więcej niż 100% wartości szacunkowej ustalonej dla zamówienia podstawowego, po przeprowadzeniu wcześniejszych negocjacji z Wykonawcą dotyczących zakresu i wynagrodzenia udzielonego zamówienia.
|
Okres w dniach |
30
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 1.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące),
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych - o wartości minimalnej 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) netto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt IX.1.2) SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
2. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych
w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz. U. z 2018, poz. 1993), dotyczących podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz. U. z 2018, poz. 1993).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 1.3.2. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) dokumentów np. polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt VIII.1.3.2.1) SIWZ.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 1.3.3. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) wykazu dostaw, o których mowa w pkt VIII.1.3.3.1) SIWZ, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na zawartość oferty składa się:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełnione i podpisane oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie winno być aktualne na dzień składania ofert,
UWAGA: Zgodnie z art. 25a ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
„W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.”
Zgodnie z art. 25a ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniu (…)”.
3) opis oferowanego urządzenia wraz z podaniem informacji dotyczących szczegółowych danych technicznych potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis urządzenia musi być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Składany przez Wykonawcę opis oferowanych urządzeń będzie stanowił część oferty,
4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
6) zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII.1.3.5 SIWZ (jeżeli dotyczy), zawierające informacje opisane w pkt VIII.1.3.9 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie nieistotnych warunków umowy oraz zmian umowy odnośnie wynagrodzenia, terminu realizacji lub przyjętych rozwiązań technicznych jeżeli: w toku realizacji umowy okaże się, że urządzenie zawarte w ofercie nie spełnia wymogów określonych specyfikacją techniczną określoną przez Zamawiającego w SIWZ - zał. nr 3 do umowy (pomimo, że Wykonawca złożył w ofercie opis oferowanego urządzenia potwierdzający spełnienie tych wymogów) bądź produkt jest niedostępny na rynku, możliwa będzie zmiana umowy polegająca na zmianie zaoferowanego urządzenia na inny, zgodny ze specyfikacją techniczną określoną przez Zamawiającego w SIWZ bez zmiany pozostałych postanowień umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia opisu oferowanego urządzenia dla zmienionego urządzenia, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanie się załącznikiem do umowy,
2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|