Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – część II”

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-08 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Grudziądz
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579481-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Część I
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego).

1.1 Biurko – 3 szt.,
1.2 Krzesło obrotowe do biurka – 20 szt.,
1.3 Stolik multimedialny – 3 szt.,
1.4 Biurko dla ucznia z szufladą – 6 szt.,
1.5 Krzesło – 6 szt.,
1.6 Stół z regulowaną wysokością – 16 szt.,
1.7 Krzesło – 16 szt.,
1.8 Tablica szkolna suchościeralna bez nadruku (160x120cm) – 2 szt.,
1.9 Tablica szkolna suchościeralna (200x120cm) – 1 szt.,
1.10 Tablica szkolna suchościeralna (150x100cm) – 1 szt.,
1.11 Tablica szkolna suchościeralna (typu tryptyk 170x100cm + 85x100cm x 2) – 5 szt.,
1.12 Tablica flipchart – 6 szt.,
1.13 Tablica flipchart – 1 szt.,
1.14 Wieszak na 15 plansz – 2 szt.,
1.15 Wieszak na mapy – 2 szt.,
1.16 Stolik dla ucznia – 6 szt.,
1.17 Krzesło dla ucznia – 6 szt.,
1.18 Stół z dużym blatem do przygotowania prac graficznych – 1 szt.,
1.19 Stół z dużym blatem do prowadzenia obróbki końcowej – 1 szt.,
1.20 Szafka jednodrzwiowa – 6 szt.,
1.21 Szafka zabezpieczająca narzędzia i sprzęt – 1 szt.,
1.22 Stolik z podnoszonym blatem z regulowanym kątem nachylenia – 7 szt.,
1.23 Krzesło do stolika – 7 szt.,
1.24 Sztaluga malarska – 7 szt.,
1.25 Mobilna szafka na laptopy – 1 szt.,
1.26 Apteczka – 8 szt.

Minimalny okres gwarancji dla wszystkich w/w pozycji: 2 lata.

Część II
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fotograf (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego).

2.1 Aparat małoobrazkowy analogowy – 1 szt.,
2.2 Aparat analogowy średnioobrazkowy z przystawką cyfrową – 1 szt.,
2.3 Zestaw obiektywów do aparatu analogowego środnioobrazkowego – 1 kpl.,
2.4 Aparat analogowy wielkoformatowy z przystawką cyfrową i zestawem obiektywów – 1 kpl.,

Minimalny okres gwarancji dla wszystkich w/w pozycji: 1 rok.

1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia:
 własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia osób wskazanych w § 1 ust. 7 umowy na część II w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia,
 zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie,
 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych,
 zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne.
2. Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych.
Zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne do opisanych parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o parametrach i właściwościach funkcjonalnych, jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem zamieszczonym w SIWZ ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, cechy, parametry zbliżone do opisanego produktu. Produkt równoważny musi przede wszystkim prowadzić do osiągnięcia tożsamego celu edukacyjnego i być przeznaczony dla uczniów na poziomie zawodów wskazanych w opisie.
3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047).
4. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne.
5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu niebędącego fabrycznie nowym (dotyczy wyłącznie Części II – pkt. 2.1 Aparat małoobrazkowy analogowy, 2.2 Aparat analogowy średnioobrazkowy z przystawką cyfrową, 2.3 Zestaw obiektywów do aparatu analogowego środnioobrazkowego oraz 2.4 Aparat analogowy wielkoformatowy z przystawką cyfrową i zestawem obiektywów) – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy oświadczenia Wykonawcy, dla każdego punktu oddzielnie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ.
Niezłożenie oświadczeń Zamawiający uzna za uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy.
6. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty.
7. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa.
8. Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
10. Minimalny okres gwarancji został określony w opisie przedmiotu zamówienia na część I i część II. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
11. Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 (ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia.
12. Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ.
13. Zamawiający wymaga aby sprzęt i wyposażenie było dostępne dla wszystkich użytkowników.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1516ca41-693d-4a69-98c5-e819eea4fbdb
Biuletyn 579481-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Grudziądz
Regon 87111883300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 510 233
Zamawiajacy fax 564 510 233
Zamawiajacy email bzp@um.grudziadz.pl
Adres strony url www.bip.grudziadz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grudziadz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grudziadz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grudziądzu, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Referat Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 335.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – część II”
Numer referencyjny FE.042.8.12.2016
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Część I Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 1.1 Biurko – 3 szt., 1.2 Krzesło obrotowe do biurka – 20 szt., 1.3 Stolik multimedialny – 3 szt., 1.4 Biurko dla ucznia z szufladą – 6 szt., 1.5 Krzesło – 6 szt., 1.6 Stół z regulowaną wysokością – 16 szt., 1.7 Krzesło – 16 szt., 1.8 Tablica szkolna suchościeralna bez nadruku (160x120cm) – 2 szt., 1.9 Tablica szkolna suchościeralna (200x120cm) – 1 szt., 1.10 Tablica szkolna suchościeralna (150x100cm) – 1 szt., 1.11 Tablica szkolna suchościeralna (typu tryptyk 170x100cm + 85x100cm x 2) – 5 szt., 1.12 Tablica flipchart – 6 szt., 1.13 Tablica flipchart – 1 szt., 1.14 Wieszak na 15 plansz – 2 szt., 1.15 Wieszak na mapy – 2 szt., 1.16 Stolik dla ucznia – 6 szt., 1.17 Krzesło dla ucznia – 6 szt., 1.18 Stół z dużym blatem do przygotowania prac graficznych – 1 szt., 1.19 Stół z dużym blatem do prowadzenia obróbki końcowej – 1 szt., 1.20 Szafka jednodrzwiowa – 6 szt., 1.21 Szafka zabezpieczająca narzędzia i sprzęt – 1 szt., 1.22 Stolik z podnoszonym blatem z regulowanym kątem nachylenia – 7 szt., 1.23 Krzesło do stolika – 7 szt., 1.24 Sztaluga malarska – 7 szt., 1.25 Mobilna szafka na laptopy – 1 szt., 1.26 Apteczka – 8 szt. Minimalny okres gwarancji dla wszystkich w/w pozycji: 2 lata. Część II Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fotograf (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 2.1 Aparat małoobrazkowy analogowy – 1 szt., 2.2 Aparat analogowy średnioobrazkowy z przystawką cyfrową – 1 szt., 2.3 Zestaw obiektywów do aparatu analogowego środnioobrazkowego – 1 kpl., 2.4 Aparat analogowy wielkoformatowy z przystawką cyfrową i zestawem obiektywów – 1 kpl., Minimalny okres gwarancji dla wszystkich w/w pozycji: 1 rok. 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia:  własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia osób wskazanych w § 1 ust. 7 umowy na część II w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia,  zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie,  fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych,  zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. 2. Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne do opisanych parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o parametrach i właściwościach funkcjonalnych, jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem zamieszczonym w SIWZ ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, cechy, parametry zbliżone do opisanego produktu. Produkt równoważny musi przede wszystkim prowadzić do osiągnięcia tożsamego celu edukacyjnego i być przeznaczony dla uczniów na poziomie zawodów wskazanych w opisie. 3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 4. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne. 5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu niebędącego fabrycznie nowym (dotyczy wyłącznie Części II – pkt. 2.1 Aparat małoobrazkowy analogowy, 2.2 Aparat analogowy średnioobrazkowy z przystawką cyfrową, 2.3 Zestaw obiektywów do aparatu analogowego środnioobrazkowego oraz 2.4 Aparat analogowy wielkoformatowy z przystawką cyfrową i zestawem obiektywów) – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy oświadczenia Wykonawcy, dla każdego punktu oddzielnie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie oświadczeń Zamawiający uzna za uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy. 6. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty. 7. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa. 8. Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 9. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 10. Minimalny okres gwarancji został określony w opisie przedmiotu zamówienia na część I i część II. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji. 11. Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 (ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia. 12. Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ. 13. Zamawiający wymaga aby sprzęt i wyposażenie było dostępne dla wszystkich użytkowników.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-08T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących zmiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy – w przypadku braku sprzętu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji). W takim przypadku Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję sprzętu o tych samych lub wyższych parametrach – po cenie nie wyższej niż w ofercie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-08-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – zwanym dalej jako „RODO”, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiający: gmina-miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1. Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób: a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, b) telefonicznie: 56 45 10 200, c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl, oraz pisemnie na adres wskazany na stronie http://bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml. *. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – CZĘŚĆ II”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1 Biurko – 3 szt., 1.2 Krzesło obrotowe do biurka – 20 szt., 1.3 Stolik multimedialny – 3 szt., 1.4 Biurko dla ucznia z szufladą – 6 szt., 1.5 Krzesło – 6 szt., 1.6 Stół z regulowaną wysokością – 16 szt., 1.7 Krzesło – 16 szt., 1.8 Tablica szkolna suchościeralna bez nadruku (160x120cm) – 2 szt., 1.9 Tablica szkolna suchościeralna (200x120cm) – 1 szt., 1.10 Tablica szkolna suchościeralna (150x100cm) – 1 szt., 1.11 Tablica szkolna suchościeralna (typu tryptyk 170x100cm + 85x100cm x 2) – 5 szt., 1.12 Tablica flipchart – 6 szt., 1.13 Tablica flipchart – 1 szt., 1.14 Wieszak na 15 plansz – 2 szt., 1.15 Wieszak na mapy – 2 szt., 1.16 Stolik dla ucznia – 6 szt., 1.17 Krzesło dla ucznia – 6 szt., 1.18 Stół z dużym blatem do przygotowania prac graficznych – 1 szt., 1.19 Stół z dużym blatem do prowadzenia obróbki końcowej – 1 szt., 1.20 Szafka jednodrzwiowa – 6 szt., 1.21 Szafka zabezpieczająca narzędzia i sprzęt – 1 szt., 1.22 Stolik z podnoszonym blatem z regulowanym kątem nachylenia – 7 szt., 1.23 Krzesło do stolika – 7 szt., 1.24 Sztaluga malarska – 7 szt., 1.25 Mobilna szafka na laptopy – 1 szt., 1.26 Apteczka – 8 szt. Minimalny okres gwarancji dla wszystkich w/w pozycji: 2 lata.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fotograf
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 2.1 Aparat małoobrazkowy analogowy – 1 szt., 2.2 Aparat analogowy średnioobrazkowy z przystawką cyfrową – 1 szt., 2.3 Zestaw obiektywów do aparatu analogowego środnioobrazkowego – 1 kpl., 2.4 Aparat analogowy wielkoformatowy z przystawką cyfrową i zestawem obiektywów – 1 kpl., Minimalny okres gwarancji dla wszystkich w/w pozycji: 1 rok.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)