GuidZP400 |
d30be86a-a377-4454-b8f8-a781218101d9
|
Biuletyn |
580341-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Włodawski
|
Regon |
11019819000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 721 510,
|
Zamawiajacy fax |
825 722 444
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat.wlodawa.pl,
|
Adres strony url |
https://powiatwlodawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa- sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania do wyposażenia pracowni i warsztatów szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego
|
Numer referencyjny |
WO.272.2.9.2019.BT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania do wyposażenia pracowni i warsztatów szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 4 część:
Część I zamówienia:
1. projektor multimedialny i rozwijany ekran - 4 szt.,
2. projektor multimedialny - 1 szt.,
3. projektor multimedialny - 1 szt.,
4. tablica interaktywna +projektor multimedialny - 5 szt.
Część II zamówienia:
1. program graficzny typu CAD - 1 szt.,
2. oprogramowanie do obsługi gości w obiekcie hotelarskim + urządzenie do kodowania/programowania kart-kluczy/ - 1 szt.,
3. oprogramowanie dla gastronomii - 1 szt.,
4. czytnik kart płatniczych + drukarka fiskalna - 1 szt.,
5. kasa kelnerska, terminal, z oprogramowaniem sieciowym - 1 szt.,
Część III zamówienia:
1. szafa dystrybucyjna - 1 szt.,
2. serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej - 2 szt.;
3. serwerowe systemy operacyjne - 1 szt.,
Część IV zamówienia:
1. Tablica interaktywna - 3 szt.;
2. telewizor - 3 szt.;
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 11.6 - SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 11.6 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Część I zamówienia:
1. projektor multimedialny i rozwijany ekran - 4 szt.;
2. projektor multimedialny - 1 szt.;
3. projektor multimedialny - 1 szt.;
4. tablica interaktywna+projektor multitimedialny - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Część II zamówienia:
1. program graficzny typu CAD - 1 szt.;
2. oprogramowanie do obsługi gości w obiekcie hotelarskim + urządzenie do kodowania/programowania kart-kluczy/ - 1 szt.;
3. oprogramowanie dla gastronomii - 1 szt.;
4. czytnik kart płatniczych + drukarka fiskalna - 1 szt.;
5. kasa kelnerska, terminal, z oprogramowaniem sieciowym - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Część III zamówienia:
1. szafa dystrybucyjna - 1 szt.;
2. serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej - 2 szt.;
3. serwerowe systemy operacyjne - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV zamówienia:
1. Tablica interaktywna - 3 szt.;
2. telewizor - 3 szt.
|
| |