GuidZP400 |
8ecd4c02-0cc1-4906-8eee-2ad6c130807f
|
Biuletyn |
580118-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28884000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-535
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 419 294
|
Zamawiajacy fax |
618 419 620
|
Zamawiajacy email |
jjaworska@gpsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie. Oferty należy skladać w siedzibie zamawiajacy przy ul.polnej 33, w pokoju nr 317 -Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku D szpitala lub droga pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Polna 33, 60-535 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów laboratoryjnych plastikowych i szklanych dla pracowni Centralnego Laboratorium
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów plastikowych i szklanych dla pracowni Centralnego Laboratorium w podziale na części:
Część nr 1 – wyroby laboratoryjne
Część nr 2 - wyroby laboratoryjne - plastikowe
Część nr 3 - wyroby laboratoryjne - szklane
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta w danej części zamówienia zostanie oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących dokumentów:
1. Próbek oferowanych wyrobów co najmniej po jednej sztuce w odniesieniu do Części nr 2 poz. 10 i 11.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ
1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy.
1.2 Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
1.3 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, które winno być złożony w formie oryginału.
1.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
- ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
- ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Z uwzględnieniem zapisu art. 142 ust. 5 w zw. z art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
1. aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,
2. aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3. aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 3.1, pkt. 3.2 i pkt. 3.3 jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług , wysokości minimalnego wynagrodzenia czy zmiany składek na ubezpieczenie na zwiększenie kosztów realizacji umowy będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy.
Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie ktorej dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
1. aneks cenowy dopuszczający jedną zmianę ceny po upływie dwunastu miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów i usług (wskaźnik średnioroczny) podanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”
2. aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu, nazwy producenta, numeru kodu / numeru referencyjnego, nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy pod warunkiem, że proponowany produkt spełnia parametry określone przez Zamawiającego.
3. aneks w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
4. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
5. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
6. aneks dopuszczający wydłużenie terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego maksymalnej wartości danej części zamówienia, określonej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
7. aneks w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian.
8. aneks dopuszczający powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizujący dostawy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla zamawiającego lub konieczna dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby laboratoryjne. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby laboratoryjne - plastikowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby laboratoryjne - plastikowe. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby laboratoryjne - szklane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby laboratoryjne - szklane. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część
|
| |