dostawa sprzętu medycznego III

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580033-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.

3.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
Zadanie 1 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt.,

3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)

3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59d2e258-e092-46d5-939d-278561d740cb
Biuletyn 580033-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Regon 77097910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (059) 87 74 500
Zamawiajacy fax (059) 84 74 510
Zamawiajacy email przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Adres strony url www.spmzoz-slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spmzoz-slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spmzoz-slupsk.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu medycznego III
Numer referencyjny ZP-M-261-29/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku. 3.2. Na przedmiot zamówienia składa się: Zadanie 1 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt., 3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) 3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione -
Wadium -
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Znaczenie warunkow wykonawcow -
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe -
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe -
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona -
Elementy aukcji elektronicznej -
Informaje udostepnione wykonawcom -
Informaje przebiegu aukcji -
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego -
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja -
Warunki zamkniecia aukcji -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV 4 6 -
IV 4 9 -
IV 4 13 -
IV IstotnePostanowienia -
IV 4 14 -
IV LicytacjeDodatkoweInformacje -
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi ząłącznik nr 4 do SIWZ>
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2019-08-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody -
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 -

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)