GuidZP400 |
28e80008-631b-4263-9db7-1ae98386f029
|
Biuletyn |
579138-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 987 777
|
Zamawiajacy fax |
717 987 714
|
Zamawiajacy email |
janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.wroclaw.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wroclaw.sa.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wroclaw.sa.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53 – 330 Wrocław, Biuro Obsługi Interesanta, parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
Z-2502-11/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących w posiadaniu Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem urządzań i szacunkowej ilości materiałów eksploatacyjnych został zawarty w załączniku nr 1.1. do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością: co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla każdego zamiennika kserokopie kart katalogowych lub wydruki ze stron internetowych producenta materiału eksploatacyjnego zawierające specyfikację techniczną danego materiału eksploatacyjnego. Dokumenty te w sposób niebudzący wątpliwości powinny potwierdzać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem potwierdzenia ilości drukowanych stron, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-2502-11/19” oraz NIP Wykonawcy.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 – 14.30 lub załączone do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów eksploatacyjnych), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której dokonany był wybór Wykonawcy,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, tj. jego procentowego podwyższenia o wartość procentowego wzrostu stawki podatku VAT lub jego procentowego obniżenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku VAT – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
4) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które mają wpływ na sposób, termin realizacji Umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Wykonawca zobowiązuje się do nieujawniania, w tym do nieudostępniania podmiotom trzecim, uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej Umowy wszelkich informacji prawnie chronionych oraz informacji oznaczonych przez Zamawiającego jako informacje poufne.
2. Zobowiązanie do zachowania poufności, o którym mowa w ust. 1 nie odnosi się do informacji, które są publicznie znane bez naruszania zobowiązania do zachowania poufności oraz informacji ujawnionych za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
3. Wykonawca może, na żądanie właściwego sądu, organu administracyjnego lub innego upoważnionego podmiotu, udostępnić informacje, o których mowa w ust. 1, w zakresie wskazanym w takim żądaniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bez konieczności uzyskiwania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu z takim żądaniem przez określony podmiot.
4. Określone w niniejszym paragrafie zobowiązanie do zachowania poufności trwa także po ustaniu stosunku umownego do czasu utraty przez informacje charakteru informacji prawnie chronionych lub do czasu utraty wartości dla Zamawiającego, nie krócej jednak niż przez 5 lat.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Za każdorazowe naruszenie klauzuli poufności, w zakresie o którym mowa w niniejszym paragrafie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
|
IV 4 4 data |
2019-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|