GuidZP400 |
b241fc54-1284-4b27-aea4-b6de556f0618
|
Biuletyn |
579607-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
|
Regon |
01097871000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-546
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 583 09 28, 22 583 07 54
|
Zamawiajacy fax |
22 583 05 89
|
Zamawiajacy email |
justyna.jerka@bfg.pl, katarzyna.sokolowska@bfg.pl
|
Adres strony url |
www.bfg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bfg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bfg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dostarczenie w formie pisemnej do Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. ks. I.J.Skorupki 4, 00-546 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie systemu zapór sieciowych wewnętrznych (tzw. firewall) wraz z usługą szkolenia.
|
Numer referencyjny |
DAZ/ZP/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy i wdrożenia do systemu informatycznego Zamawiającego Systemu, tj. systemu wewnętrznych zapór sieciowych wraz
z dodatkami zbudowany jako redundantny układ dwóch urządzeń typu firewall pracujących w trybie klastra niezawodnościowego (tzw. tryb HA – High Availability, active-passive), dostawy
i konfiguracji subskrypcji/ licencji sygnatur ataków/ IPS/zagrożeń/antywirusowych wraz z usługą szkolenia oraz dostarczeniem dokumentacji powykonawczej. W ramach zamówienia zostanie udzielona minimum 36-miesięczna gwarancja oraz minimum 36-miesięczne wsparcie techniczne i subskrypcja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowy termin realizacji zamówienia został określony we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy), a przedmiot każdego obejmował dostawę i wdrożenie zapór sieciowych, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za wdrożenie i konfigurację oferowanego systemu zapór sieciowych, która posiada doświadczenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia
i konfiguracji oferowanego systemu zapór sieciowych:
• przez doświadczenie rozumie się prowadzenie minimum dwóch przedsięwzięć polegających na wdrożeniu i konfiguracji oferowanego systemu zapór sieciowych jako osoba odpowiadająca za konfigurację i architekturę funkcjonalną;
• przez kwalifikacje zawodowe rozumie się posiadanie certyfikatu lub innego równoważnego dokumentu, potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zakresie wdrażania oferowanego systemu zapór sieciowych.
- co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za konfigurację mechanizmów IPS/IDS oraz związanych z ochroną i filtracją treści i ruchu oferowanego systemu zapór sieciowych, która posiada doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożenia oraz konfiguracji oferowanego systemu zapór sieciowych, w szczególności w konfiguracji mechanizmów IPS/IDS oraz związanych z ochroną i filtracją treści i ruchu:
• przez doświadczenie rozumie się uczestnictwo w minimum dwóch przedsięwzięciach polegających na wdrożeniu i konfiguracji oferowanego systemu zapór sieciowych jako osoba odpowiadająca za konfigurację mechanizmów IPS/IDS oraz związanych z ochroną i filtracją treści i ruchu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz należycie wykonanych dostaw i usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie; przy czym dowodami o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII pkt .2.1. lit a) SIWZ. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych
w szczególności za wdrożenie i konfigurację oferowanego systemu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII pkt .2.1. lit b) SIWZ. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Zasady wnoszenia wadium określa SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany postanowień umowy poza wyjątkami określonymi we wzorze umowy mogą być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych i wymagają woli stron umowy oraz zachowania formy pisemnego aneksu do umowy. Zmiany umowy – ich zakres oraz warunki - zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|