GuidZP400 |
f8027e3f-2da9-4f55-b8b6-91a203663fba
|
Biuletyn |
580072-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka
|
Regon |
16292906000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Milenijna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-125
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5193391
|
Zamawiajacy fax |
22 5193375
|
Zamawiajacy email |
mrutkowska@zozbialoleka.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zozbialoleka.waw.pl
|
Adres strony internetowej |
waw.zozbialoleka.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdroowtnej Warszawa-Białołęka ul. Milenijna 4 03-125 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzetu medycznego( endometry, ssak elektryczny, waga niemowleca, waga osobowa z mechanicznym wzrostownikiem oraz funkcją BMI, zgrzewarka
|
Numer referencyjny |
ZP/7/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostaw i montaż sprzętu medycznego(endometrów, ssaka elektrycznego, wagi niemowlęcej, wagi osobowej z mechanicznym wzrosotownikiem oraz funkcją BMI, zgrzewarki)
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
13782,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
9.8. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w tym brak podstaw wykluczenia.
9.3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożenia oświadczenia, o którym mowa w załączniku nr 5 do SIWZ.
9.4. W przypadku zadeklarowania podwykonawstwa, przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wobec wskazanych w ofercie podwykonawców.
9.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
9.6. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 – 9.5, składane są na oddzielnych formularzach podpisanych przez każdy podmiot, w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup, dostawa i montaż endoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7920,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup endoskopów dla poradni stomatologicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa ssaka elektrycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1732,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup ssaka elektrycznego dla poradni gastroenterologicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaz wagi niemowlęcej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
790,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaz wagi niemowlęcej dla Poradni Dziecięcej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostaw i montaz wagi osobowej z mechanicznym wzrostownikiem oraz funkcją BMI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1440,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wagi osobowej z mechanicznym wzrostownikiem oraz funkcją BMI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż zgrzewarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1900,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż zgrzewarki dla Poradni chirurgicznej i ortopedycznej
|
| |