GuidZP400 |
e34ee2b1-e62c-4fa2-915f-63050269abf2
|
Biuletyn |
580058-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Regon |
89031444000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Adres strony url |
https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa świeżego nabiału do jednostek Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
ZP/59/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego nabiału do jednostek Sanatoria Dolnośląskie
Sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem załączonym do niniejszej SIWZ stanowiącym załącznik nr 4 do następujących zadań:
Zadanie nr 01 – „Dostawa świeżego nabiału do Dolnośląskiego Ośrodka Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5, 58-351 Sokołowsko”
Zadanie nr 02 - „Dostawa świeżego nabiału do Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce”
Zadanie nr 03 - „Dostawa świeżego nabiału do Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój”
Zadanie nr 04 - „Dostawa świeżego nabiału do Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój”
Zadanie nr 05 - „Dostawa świeżego nabiału do Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój”
realizowana na zamówienie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą i aktualną polisę OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wdrożony system HACCP i stosuje procedury z tym związane, posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowego Inspektoratu Sanitarnego - załącznik nr 7.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
g) Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy:
1) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy
2) w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej – przedstawić opłacone dokumenty ubezpieczeniowe (aktualne polisy), potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej
z przedmiotem zamówienia.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wdrożony system HCCP, zgodnie z treścią załącznika nr 6, przedstawiając odpowiedni certyfikat HCCP.
4) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów, tj.:
4.1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 Ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy [informacja z otwarcia ofert], przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 2a do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
1.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
1.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
1.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania nowej stawki do cen netto objętych umową doliczany będzie podatek VAT według zmienionej stawki.
2. Zabrania się zmian umowy w stosunku do oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust.2.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany produktu, cech lub elementów składowych produktu na elementy o parametrach i cechach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla Zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych składników itd., w tym także możliwość zmiany opakowań oferowanych produktów na opakowania o innych pojemnościach.
b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, w tym wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całości asortymentu objętego umową,
c) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT.
d) miejsca dostawy produktu w przypadku zmiany adresu obiektu.
e) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. zgodne z regulacją art. 144 u Pzp:
- zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 01 – „Dostawa świeżego nabiału do Dolnośląskiego Ośrodka Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5, 58-351 Sokołowsko”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 01 – „Dostawa świeżego nabiału do Dolnośląskiego Ośrodka Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5,
58-351 Sokołowsko” zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 02 - „Dostawa świeżego nabiału do Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 02 - „Dostawa świeżego nabiału do Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce” zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 03 - „Dostawa świeżego nabiału do Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 03 - „Dostawa świeżego nabiału do Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój” zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 04 - „Dostawa świeżego nabiału do Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,93
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 04 - „Dostawa świeżego nabiału do Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój” zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo - cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 05 - „Dostawa świeżego nabiału do Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 05 - „Dostawa świeżego nabiału do Sanatorium Uzdrowiskowego „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój” zgodnie z załącznikiem nr 4 - formularz ofertowo-cenowy
|
| |