Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Program działań dotyczący wzmacniania potencjału osobistego oraz integracji mieszkańców miasta poprzez modernizację i adaptację obiektów na cele społeczne – świetlice osiedlowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Miasto Nowy Sącz
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577726-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 391000003, 323246006, 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Program działań dotyczący wzmacniania potencjału osobistego oraz integracji mieszkańców miasta poprzez modernizację i adaptację obiektów na cele społeczne – świetlice osiedlowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
II. Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej „Zadaniami” tj.:
1) Zadanie I - Sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie;
2) Zadanie II - Meble na wymiar;
3) Zadanie III - Meble i pozostałe wyposażenie;
4) Zadanie IV - Sprzęt RTV, AGD i pozostałe wyposażenie;
5) Zadanie V - Książki drukowane, audiobooki i gry.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0691dcf-9f29-498a-8d6e-2f378c39b24e
Biuletyn 577726-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Nowy Sącz
Regon 49189316700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 448-66-05
Zamawiajacy fax 18 443-78-63
Zamawiajacy email zzp@nowysacz.pl
Adres strony url www.bip.nowysacz.pl; www.nowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu . „Program działań dotyczący wzmacniania potencjału osobistego oraz integracji mieszkańców miasta poprzez modernizację i adaptację obiektów na cele społeczne – świetlice osiedlowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.nowysacz.pl; www.nowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.nowysacz.pl; www.nowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz - pokój nr 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Program działań dotyczący wzmacniania potencjału osobistego oraz integracji mieszkańców miasta poprzez modernizację i adaptację obiektów na cele społeczne – świetlice osiedlowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny BZP.271.40.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Program działań dotyczący wzmacniania potencjału osobistego oraz integracji mieszkańców miasta poprzez modernizację i adaptację obiektów na cele społeczne – świetlice osiedlowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. II. Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej „Zadaniami” tj.: 1) Zadanie I - Sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie; 2) Zadanie II - Meble na wymiar; 3) Zadanie III - Meble i pozostałe wyposażenie; 4) Zadanie IV - Sprzęt RTV, AGD i pozostałe wyposażenie; 5) Zadanie V - Książki drukowane, audiobooki i gry. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow I. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi dla: 1. Zadania I - do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; 2. Zadania II - maks. 30 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; 3. Zadania III – maks.14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; 4. Zadania IV - do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; 5. Zadania V – maks. 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; II. Zamawiający może zgłaszać zapotrzebowania o których mowa w pkt. I do końca 2019r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
Wadium Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały przewidziane we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 6,7,8,9,10 do specyfikacji.
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe I.Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi dla Zadania I - do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; II.Zamawiający może zgłaszać zapotrzebowania o których mowa w pkt. I do końca 2019r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I określony został w Załączniku nr 1 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe I.Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi dla Zadania I - maks. 30 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; II.Zamawiający może zgłaszać zapotrzebowania o których mowa w pkt. I do końca 2019r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określony został w Załączniku nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble i pozostałe wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe I. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi maks. 30 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; II. Zamawiający może zgłaszać zapotrzebowania o których mowa w pkt. I do końca 2019r.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i pozostałego wyposażenia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III określony został w Załączniku nr 3 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt RTV, AGD i pozostałe wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe I.Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; II. Zamawiający może zgłaszać zapotrzebowania o których mowa w pkt. I do końca 2019r.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV, AGD i pozostałego wyposażenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania IV określony został w Załączniku nr 4 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa Książki drukowane, audiobooki i gry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe I. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi dla Zadania V maks. 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; II. Zamawiający może zgłaszać zapotrzebowania o których mowa w pkt. I do końca 2019r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek drukowanych, audiobooków i gier. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania V określony został w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)