DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM W TUROBINIE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 - Dostawa warzyw i owoców

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-08 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny
Miejscowość Turobin
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580001-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Turobinie w roku szkolnym 2019/2020 .
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców.
Dostawy główne następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby Zamawiającego w dni
robocze w godzinach od 7.00 do 14.00 własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczanego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod
względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Wykonawcy przysługuje tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.
Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję
Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do
higienicznego przewozu określonych produktów.
Warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej
Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Dostawca
gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom
ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 71 poz. 1225 ze zm.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów: decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej. możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, - dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP .
Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się nazwa konkretnego produktu to Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów" równoważnych o jakości nie gorszej niż podany w opisie. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego produktu. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24ab5fd5-391f-48e2-b61b-bc6a8ff9dcc4
Biuletyn 580001-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny
Regon 63199900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Turobin
Zamawiajacy kod pocztowy 23-465
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 833 231
Zamawiajacy fax 846 833 231
Zamawiajacy email tpulawski@op.pl
Adres strony url www. spturobin. szkolnastrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres URZAD GMINY TUROBIN, UL. RYNEK 4, 23-465 TUROBIN, BIURO PODAWCZE POK NR 11
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM W TUROBINIE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 - Dostawa warzyw i owoców
Numer referencyjny ZSP.3.26.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Turobinie w roku szkolnym 2019/2020 . Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców. Dostawy główne następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00 własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczanego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Wykonawcy przysługuje tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. Warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Dostawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 71 poz. 1225 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów: decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej. możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, - dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP . Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się nazwa konkretnego produktu to Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów" równoważnych o jakości nie gorszej niż podany w opisie. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego produktu. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. ( nie dotyczy osób fizycznych )
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomoc-nictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli do-tyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-08-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)