GuidZP400 |
75a419ad-1018-45ae-a06f-407ca5a57b83
|
Biuletyn |
579978-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Morska w Szczecinie
|
Regon |
14512900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wały Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 809 400
|
Zamawiajacy fax |
914 809 575
|
Zamawiajacy email |
bzp@am.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.am.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.am.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.am.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna (papierowa)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin, Kancelaria, pok. 73a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli szkolnych wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
BZP-AG/262-46/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.
3. Nomenklatura wg CPV
39160000-1 Meble szkolne
4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-20T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła odpowiadają wymaganiom SIWZ:
a) kart katalogowych/produktowych z których ma wynikać potwierdzenie spełniania wszystkich parametrów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dokumentów (norm, certyfikatów itd.) potwierdzających że:
• oferowane produkty posiadają certyfikat zgodności z aktualnie obowiązującymi normami PN-EN 16139:2013, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1022:2007 potwierdzający badania wytrzymałościowe w zakresie bezpieczeństwa, wytrzymałości, trwałości, stateczności,
• Oferowane produkty posiadają atest odporności na zapalenie dotyczący sklejki, wykonany zgodnie z obowiązującymi normami: PN-EN 1021-1:2007, PN-EN 1021-2:2007
• Oferowane produkty posiadają atest odporności na ścieranie minimum 100 000 cykli.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Oferta musi zostać złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Natomiast Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania;
2) Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
4) Gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|