Zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 52 sztuk jednakowych zestawów komputerów typu All In One, (znak sprawy: 48/ZP/19).

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-08 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579294-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego 52 sztuk jednakowych zestawów komputerowych typu All In One.
Miejsce dostawy sprzętu: Urząd Dzielnicy Wola m.st Warszawa, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa.
2. Szczegółowy opis, zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami, w tym Załącznik nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia”, który zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Wzór Umowy wraz z załącznikami stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta oraz być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, a także musi spełniać minimalne parametry określone w ww. opisie.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży przed podpisaniem umowy:
a) zestawienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącym „Opis przedmiotu zamówienia”. Zestawienie powinno zawierać:
- nazwę producenta,
- nazwę i nr katalogowy produktu,
- parametry techniczne uwzględniające minimalne wymagania techniczne Zamawiającego opisane w ww. Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy,
b) aktualne certyfikaty ISO 9001 producenta sprzętu komputerowego na potwierdzenie spełnienia wymogów zawartych w ww. Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy,
c) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi gwarancyjne posiada autoryzację serwisową producenta.
5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 171.987,59 zł.
6. Gwarancja:
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru jakościowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego .
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na dostarczony sprzęt do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Cześć XIII SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4f9329b-bb13-42e7-8ccc-825208c14003
Biuletyn 579294-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Regon 15259663001610
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 90
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4435682, 683, 684, 685, 686
Zamawiajacy fax 224 435 600
Zamawiajacy email zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony url www.wola.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wola.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Wykonawca może dostarczyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, pok. 220, Warszawa 01 003, al. „Solidarności” 90.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 52 sztuk jednakowych zestawów komputerów typu All In One, (znak sprawy: 48/ZP/19).
Numer referencyjny 48/ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego 52 sztuk jednakowych zestawów komputerowych typu All In One. Miejsce dostawy sprzętu: Urząd Dzielnicy Wola m.st Warszawa, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa. 2. Szczegółowy opis, zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami, w tym Załącznik nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia”, który zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Wzór Umowy wraz z załącznikami stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta oraz być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, a także musi spełniać minimalne parametry określone w ww. opisie. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży przed podpisaniem umowy: a) zestawienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącym „Opis przedmiotu zamówienia”. Zestawienie powinno zawierać: - nazwę producenta, - nazwę i nr katalogowy produktu, - parametry techniczne uwzględniające minimalne wymagania techniczne Zamawiającego opisane w ww. Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, b) aktualne certyfikaty ISO 9001 producenta sprzętu komputerowego na potwierdzenie spełnienia wymogów zawartych w ww. Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, c) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi gwarancyjne posiada autoryzację serwisową producenta. 5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 171.987,59 zł. 6. Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru jakościowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego . Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na dostarczony sprzęt do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Cześć XIII SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 139827,31
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: maksymalnym do 30 dni od podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia (dostawy) do 10 dni. Termin realizacji zamówienia (dostawy) stanowi kryterium oceny ofert – patrz Cześć XIII SIWZ. 2. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, wskazał Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia – należy wówczas wskazać zakres przewidziany do realizacji przez Podwykonawców oraz firmę Podwykonawcy (o ile będą mu znane).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów, b) oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem”, b) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie(dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Informaje udostepnione wykonawcom W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej każdy Wykonawca zostanie poinformowany jaką ilość punktów uzyskał oraz którą pozycję zajmuje zgodnie z dokonaną oceną na podstawie kryteriów określonych w SIWZ. W trakcie aukcji elektronicznej każdy Wykonawca będzie informowany o punktach przyznanych w kryteriach oceny ofert dotyczących jego oferty oraz aktualnej pozycji w rankingu Wykonawców, jak też o cenie prowadzącej oferty i łącznej liczbie punktów, które przyznano prowadzącej ofercie.
Informaje przebiegu aukcji 1. Jedynym zmiennym kryterium oceny ofert w trakcie aukcji elektronicznej będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (pkt 4 ppkt 1). Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy będzie cena zaproponowana przez danego Wykonawcę w jego ofercie złożonej w formie pisemnej i będzie ona, dla każdego Wykonawcy, ceną wyjściową w aukcji elektronicznej. Wykonawcy podczas aukcji będą mieli możliwość obniżania ceny brutto za realizację zamówienia, w stosunku do zadeklarowanych w ofertach pisemnych. 2. Wykonawcy w trakcie trwania aukcji nie będą mogli zmienić: „zgodności”, o którym mowa w Części XIII pkt 4 ppkt 2) SIWZ i „okresu gwarancji”, o której mowa w ww. Części SIWZ pkt 4 ppkt 3) oraz „terminu realizacji zamówienia (dostawy)”, o którym mowa w ww. Części SIWZ pkt 4 ppkt 4) zaoferowanych w ofertach złożonych w formie pisemnej. Punkty przyznane przez Zamawiającego poszczególnym Wykonawcom (ofertom) na etapie oceny ofert złożonych w formie pisemnej nie będą już podlegać zmianie i w trakcie aukcji elektronicznej będą stanowić liczby niezmienne.
Warunki do licytacji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Minimalna wartość postąpienia to: 1.000,00 PLN.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10; 2) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. 3) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; 4) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; 5) posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); 6) posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę; 7) posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja 1. Sposób rejestracji Wykonawców w systemie: Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej, chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobę składającą w aukcji postąpienia w imieniu Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób zalogowanie się na platformie aukcyjnej zostanie określony przez Operatora platformy aukcyjnej.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas Informacja zostanie przekazana Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
Warunki zamkniecia aukcji Warunki zamknięcia aukcji zostaną przekazane Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-08-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; b) z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie m.st. Warszawy może się Pan/Pani skontaktować za pomocą adresu, e-mail: iod@um.warszawa.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), zwana dalej „ustawą Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 12,00
  
Kryteria cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia (dostawy)
Znaczenie 8,00
  
Kryteria zgodność
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)