GuidZP400 |
54f26978-ad7e-4fb3-8d3b-cf852197ebd5
|
Biuletyn |
579472-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi
|
Regon |
20806000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Przybyszewskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-188
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
(042) 684 17 94
|
Zamawiajacy fax |
(042) 684 17 94
|
Zamawiajacy email |
sp.nr10@poczta.fm
|
Adres strony url |
http://www.sp10.szkoly.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Organem prowadzącym Szkołę jest Miasto Łódź
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.sp10lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.sp10lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Przybyszewskiego 15/21 ; 93-188 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
Projekt/SP10/D/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii,
Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii,
Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii,
Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody,
Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki,
Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego,
Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki
Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych
Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych
Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego
Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1)
Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2)
Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3)
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
[Numeracja zgodna z SIWZ] 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
i brak podstaw wykluczenia:
8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów:
8.4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
8.4.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt 8.5.4 i 8.5.5 SIWZ.
8.4.2.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.4.2.1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.4.2.1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8.4.3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4.2 SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
8.5 Forma składanych dokumentów
8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 7 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są
w oryginale.
8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
[Numeracja zgodna z SIWZ] 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest,
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert www.bip.sp10lodz.wikom.pl, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (pkt 6.2.12 SIWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania biologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania chemii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania geografii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania przyrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania fizyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy logopedycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów różnych rodzajowo (cz. 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów różnych rodzajowo (cz. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów różnych rodzajowo (cz. 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |