Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579472-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii,
Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii,
Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii,
Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody,
Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki,
Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego,
Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki
Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych
Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych
Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego
Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1)
Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2)
Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54f26978-ad7e-4fb3-8d3b-cf852197ebd5
Biuletyn 579472-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi
Regon 20806000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Przybyszewskiego
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-188
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (042) 684 17 94
Zamawiajacy fax (042) 684 17 94
Zamawiajacy email sp.nr10@poczta.fm
Adres strony url http://www.sp10.szkoly.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organem prowadzącym Szkołę jest Miasto Łódź
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.sp10lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sp10lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Przybyszewskiego 15/21 ; 93-188 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny Projekt/SP10/D/1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu „Klucz do sukcesu” RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii, Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii, Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii, Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody, Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki, Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego, Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1) Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2) Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3)
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen [Numeracja zgodna z SIWZ] 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów: 8.4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt 8.5.4 i 8.5.5 SIWZ. 8.4.2.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4.2.1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4.2.1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.4.3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4.2 SIWZ, dotyczących tych podmiotów. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 7 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione [Numeracja zgodna z SIWZ] 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert www.bip.sp10lodz.wikom.pl, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (pkt 6.2.12 SIWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania biologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania chemii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania geografii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania przyrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do nauczania fizyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć korekcyjno – kompensacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy logopedycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z języka polskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów różnych rodzajowo (cz. 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów różnych rodzajowo (cz. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla każdej z części stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany maksymalnie dla każdej z części w terminie 65 dni liczonych od dnia zawarcia umowy .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów różnych rodzajowo (cz. 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)