Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-08 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578918-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 426620004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie:
a) Spawarek mig/mag – 5 sztuk,
b) Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk,
c) Spawarki TIG – 1 sztuka,
d) Stołów spawalniczych – 5 sztuk,
e) Zestawów szlifierek kątowych – 5 zestawów
f) Programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki
g) Zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki

Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 ZSP Ornontowice.

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.


Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
43414000-8 - Szlifierki
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów.
2. Oferty częściowe
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części:
2.1 Część 1 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”.
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1. Spawarek mig/mag – 5 sztuk,
2. Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk
3. Spawarki TIG – 1 sztuka,
4. Stołów spawalniczych – 5 sztuk
Kody CPV:
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
2.2 Część 2 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”.
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1. Zestaw szlifierek kątowych – 5 zestawów
Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
43414000-8 – Szlifierki
2.3 Część 3 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”.
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę:
1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki,
2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki.
Kody CPV:
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de18664c-a221-46e7-b2d0-36b7ea401090
Biuletyn 578918-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Regon 27628477900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 4a
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 32-48-100, 32-48-125
Zamawiajacy fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Zamawiajacy email zampub@mikolowski.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście C, I piętro, pokój nr 232 – kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny MNZ.272.28.2019.BM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie: a) Spawarek mig/mag – 5 sztuk, b) Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk, c) Spawarki TIG – 1 sztuka, d) Stołów spawalniczych – 5 sztuk, e) Zestawów szlifierek kątowych – 5 zestawów f) Programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki g) Zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 ZSP Ornontowice. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Kody CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 43414000-8 - Szlifierki 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów. 2. Oferty częściowe Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: 2.1 Część 1 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: 1. Spawarek mig/mag – 5 sztuk, 2. Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk 3. Spawarki TIG – 1 sztuka, 4. Stołów spawalniczych – 5 sztuk Kody CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 2.2 Część 2 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: 1. Zestaw szlifierek kątowych – 5 zestawów Kody CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 43414000-8 – Szlifierki 2.3 Część 3 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki, 2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki. Kody CPV: 39162100-6 – pomoce dydaktyczne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i/lub Załącznik nr 1b (część 3) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2, zał. Nr 5b – dot. części 3 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) Jeśli dane pozycje sprzętu dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) Gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, 4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia; 5) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy; 7) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 8) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).
IV 4 4 data 2019-08-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42662000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: 1. Spawarek mig/mag – 5 sztuk, 2. Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk 3. Spawarki TIG – 1 sztuka, 4. Stołów spawalniczych – 5 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: 1. Zestaw szlifierek kątowych – 5 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki, 2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)