GuidZP400 |
de18664c-a221-46e7-b2d0-36b7ea401090
|
Biuletyn |
578918-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Mikołowskiego
|
Regon |
27628477900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 32-48-100, 32-48-125
|
Zamawiajacy fax |
(032) 32-48-147, 32-48-132
|
Zamawiajacy email |
zampub@mikolowski.pl
|
Adres strony url |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście C, I piętro, pokój nr 232 – kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
MNZ.272.28.2019.BM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie:
a) Spawarek mig/mag – 5 sztuk,
b) Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk,
c) Spawarki TIG – 1 sztuka,
d) Stołów spawalniczych – 5 sztuk,
e) Zestawów szlifierek kątowych – 5 zestawów
f) Programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki
g) Zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki
Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 ZSP Ornontowice.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
43414000-8 - Szlifierki
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów.
2. Oferty częściowe
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części:
2.1 Część 1 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”.
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1. Spawarek mig/mag – 5 sztuk,
2. Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk
3. Spawarki TIG – 1 sztuka,
4. Stołów spawalniczych – 5 sztuk
Kody CPV:
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
2.2 Część 2 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”.
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1. Zestaw szlifierek kątowych – 5 zestawów
Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
43414000-8 – Szlifierki
2.3 Część 3 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”.
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę:
1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki,
2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki.
Kody CPV:
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i/lub Załącznik nr 1b (część 3) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2, zał. Nr 5b – dot. części 3 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) Jeśli dane pozycje sprzętu dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) Gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, 4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia; 5) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy; 7) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 8) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2019-08-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42662000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1. Spawarek mig/mag – 5 sztuk,
2. Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk
3. Spawarki TIG – 1 sztuka,
4. Stołów spawalniczych – 5 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1. Zestaw szlifierek kątowych – 5 zestawów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę:
1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki,
2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki.
|
| |