Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i urządzeń pomiarowych dla PIG-PIB

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581754-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 383300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i urządzeń pomiarowych dla PIG-PIB, z podziałem na sześć części:
Część 1 – dostawa stacji graficznych i obliczeniowych,
Część 2 – dostawa notebooków i ultrabooków,
Część 3 – dostawa monitorów,
Część 4 – dostawa urządzeń sieciowych,
Część 5 – dostawa dalmierzy,
Część 6 – dostawa tabletów.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”;
- Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6”
- Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5c6aef1-e20f-4659-8a2d-808e4c14638f
Biuletyn 581754-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00033213300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-975
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4592313
Zamawiajacy fax 22 4592023
Zamawiajacy email ewa.kucinska@pgi.gov.pl
Adres strony url www.pgi.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - projekt Elektroniczne Centrum Udostępniania Danych Oceanograficznych eCUDO.pl
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Dostep dokumentow zamowienia www.pgi.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgi.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG - PIB) ul. Rakowiecka 4, 00 - 975 Warszawa, Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 8.15 – 16.15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i urządzeń pomiarowych dla PIG-PIB
Numer referencyjny NZP-240-74/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i urządzeń pomiarowych dla PIG-PIB, z podziałem na sześć części: Część 1 – dostawa stacji graficznych i obliczeniowych, Część 2 – dostawa notebooków i ultrabooków, Część 3 – dostawa monitorów, Część 4 – dostawa urządzeń sieciowych, Część 5 – dostawa dalmierzy, Część 6 – dostawa tabletów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę sprzętu komputerowego, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto – dotyczy części 1 zamówienia. 2. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę sprzętu komputerowego, o wartości minimum 10 000,00 zł brutto – dotyczy części 2 zamówienia. 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę sprzętu komputerowego, o wartości minimum 10 000,00 zł brutto – dotyczy części 3 zamówienia. 4. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę urządzeń sieciowych, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto – dotyczy części 4 zamówienia. 5. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę dalmierzy, o wartości minimum 30 000,00 zł brutto – dotyczy części 5 zamówienia. 6. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) dostawę tabletów, o wartości minimum 30 000,00 zł brutto – dotyczy części 6 zamówienia. W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia (np. usługi wsparcia itp.) bądź też dostawa obejmowała szerszy zakres przedmiotu zamówienia niż wymagany przez Zamawiającego, wykazana musi zostać wyrażona w złotych wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała dostawę sprzętu o którym mowa w ww. warunkach oraz łączna kwota zrealizowanego przez Wykonawcę zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw (wykonywanych w ramach kilku umów dla jednego lub różnych podmiotów) w celu wykazania wymaganej wartości zamówienia, tj. wartość zamówienia w Wykazie dostaw, to wartość zrealizowana w ramach jednej umowy. Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem, w więcej niż jednej części postępowania, pod warunkiem, że wskazane dostawy spełniają warunki określone dla danej części zamówienia (pkt 7.2.1 – 7.2.6 SIWZ). W przypadku, gdy wartość została wyrażona w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (Wykaz dostaw). Dowodami, o których wyżej mowa, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania wymagań technicznych i funkcjonalnych przez oferowaną dostawę, Wykonawca musi przedstawić: 1. „Specyfikacji technicznych”, stanowiących załączniki nr 3.2. do SIWZ, dla części na którą składana jest oferta. 2. wydruków ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla: części 1 zamówienia: a) stacji graficznej, potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście PassMark PerformanceTest wynik nie mniejszy niż 15000 pkt wg. wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku Wynik testu PassMark PerformanceTest musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 15000 pkt w teście dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji). b) stacji obliczeniowej, potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście PassMark PerformanceTest wynik nie mniejszy niż 9250 pkt wg. wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku Wynik testu PassMark PerformanceTest musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 9250 pkt w teście dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji). części 2 zamówienia: c) notebooka Typ 1 potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście PassMark PerformanceTest wynik nie mniejszy niż 9250 pkt wg. wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku Wynik testu PassMark PerformanceTest musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 9250 pkt w teście dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji). d) notebooka Typ 2 potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście PassMark PerformanceTest wynik nie mniejszy niż 8300 pkt wg. wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku Wynik testu PassMark PerformanceTest musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 8300 pkt w teście dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji). e) ultrabooka potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście PassMark PerformanceTest wynik nie mniejszy niż 8100 pkt wg. wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku Wynik testu PassMark PerformanceTest musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 8100 pkt w teście dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji). Ww. wydruki/kopie/wyciągi nie będą uznane za spełniające wymagania określone w SIWZ, jeżeli będą dotyczyły innego procesora niż wskazany przez Wykonawcę w zaoferowanym sprzęcie w załączniku nr 3.2. do SIWZ – specyfikacje techniczne, w zakresie sprzętów wskazanych w ww. pkt a)-e), lub procesora w innej, niż oferowana przez Wykonawcę konfiguracji.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą – jeżeli dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją z otwarcia ofert. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.6.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 11.6.1 SIWZ powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11.6.1 SIWZ powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 11.9.2 SIWZ stosuje się odpowiednio.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy; w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej; 3) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy), 4) zmiany wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody. 2. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 12 oraz zastrzeżonych na korzyść Zamawiającego postanowień ust. 1 pkt 4 niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa stacji graficznych i obliczeniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dostawa stacji graficznych i obliczeniowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa notebooków i ultrabooków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dostawa notebooków i ultrabooków. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dostawa monitorów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dostawa urządzeń sieciowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa dalmierzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38330000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dostawa dalmierzy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa tabletów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dostawa tabletów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-6”; - Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne dla części 1-6” - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)