Zakup wznowienia licencji na oprogramowanie antyspamowe (Barracuda Email Security Gateway) lub dostawa Oprogramowania Równoważnego

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-13 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581776-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego odnowienia licencji i subskrypcji na oprogramowanie:
a. Barracuda Email Security Gateway 400VX
b. Barracuda Email Security Gateway 600VX
przeznaczonego do ochrony poczty elektronicznej Urzędu Miasta Wrocławia, jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław, Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu i placówek edukacyjnych w Gminie Wrocław lub dostawa i wdrożenie Oprogramowania Równoważnego systemu antyspamowego zgodnego z funkcjonalnościami określonymi w pkt.2 działu III SIWZ (pkt. 2 poniżej)
oraz zapewnienie wsparcia producenta systemu antyspamowego.
Poprzez dostawę Oprogramowania Równoważnego Zamawiający rozumie, zainstalowanie systemu antyspamowego na wskazanych przez Zamawiającego serwerach oraz takie jego skonfigurowanie, by Zamawiający mógł korzystać z sytemu w zakresie wskazanym w pkt. 2 niniejszego działu oraz w sposób określony w SIWZ i Projekcie Umowy.
Zamawiający eksploatuje system antyspamowy Barracuda Email Security Gateway do ochrony systemu poczty elektronicznej. W związku z koniecznością utrzymania bezpieczeństwa systemów pocztowych, niezbędne jest odnowienie licencji posiadanego oprogramowania lub dostawa oprogramownaia równoważnego.
2. System antyspamowy powinien spełniać następujące warunki:
a) W przypadku Barracuda Email Security Gateway 400VX/ Oprogramowania Równoważnego:
- licencja na 3 lata od 30.09.2019r
- system antyspamowy pełniący funkcję "Gateway" w wersji maszyny wirtualnej
- obsługa minimum 4 wirtualnych CPU
- ochrona poczty MS Exchange (wykorzystywanego w jednostkach oświatowych Gminy Wrocław) przed atakiem spamu oraz wyciekiem danych wrażliwych
- możliwość przesyłania logów do systemu typu syslog/SIEM
- interfejs WWW do zarządzania konfiguracją
- możliwość obsługi szyfrowanych wiadomości
- brak opłat za użytkownika
- system powinien posiadać licencję na 5000 unikatowych adresów mailowych
- możliwość filtrowania wiadomości wychodzących
- możliwości wprowadzenia kwarantanny
- obsługa 500 domen
- możliwość konfiguracji osobnych ustawień dla każdej domeny
- cogodzinna aktualizacja bazy sygnatur wirusów oraz definicji sygnatur
- wsparcie techniczne ze strony wykonawcy 24*7
- możliwość blokowania wiadomości z innych krajów np. Chin (Geolokalizacja)
- możliwość blokownia określonych domen
- możliwość blokowania wiadomości phishingowych
- system powinien sprawdzać wiadomości pocztowe przynajmniej w tych warstwach:
kontrola ilości, analiza IP, autentykacja nadawcy, weryfikacja odbiorcy, skanowanie antywirusowe, analiza finger-print, analiza Bayesa
- możliwość raportowania
- system powinien posiadać możliwość skanowania załączników na serwerze MS Exchange (MS Exchange Antivirus Agent)
- obsługa pracy w klastrze
- możliwość integracji z LDAP/ AD

b) w przypadku Barracuda Email Security Gateway 600VX/ Oprogramowania Rwnoważnego:
- licencja na 3 lata od 03.12.2019r
- system antyspamowy pełniący funkcję "Gateway" w wersji maszyny wirtualnej
- obsługa minimum 6 wirtualnych CPU
- ochrona poczty IBM Domino i Zimbra (wykorzystywanych w Urzędzie Miasta Wrocławia, jednostkach Gminy Wrocław oraz Centrum Usług Informatycznych) przed atakiem spamu oraz wyciekiem danych Wrażliwych
- możliwość przesyłania logów do systemu typu syslog/SIEM
- interfejs WWW do zarządzania konfiguracją
- możliwość obsługi szyfrowanych wiadomości
- brak opłat za użytkownika
- system powinien posiadać licencję na 10000 unikatowych adresów mailowych
- możliwość filtrowania wiadomości wychodzących
- możliwości wprowadzenia kwarantanny
- obsługa 500 domen
- możliwość konfiguracji osobnych ustawień dla każdej domeny
- cogodzinna aktualizacja bazy sygnatur wirusów oraz definicji sygnatur
- wsparcie techniczne ze strony wykonawcy 24*7
- możliwość blokowania wiadomości z innych krajów np. Chin (Geolokalizacja)
- możliwość blokownia określonych domen
- możliwość blokowania wiadomości phishingowych
- system powinien sprawdzać wiadomości pocztowe przynajmniej w tych warstwach:
kontrola ilości, analiza IP, autentykacja nadawcy, weryfikacja odbiorcy, skanowanie antywirusowe, analiza finger-print, analiza Bayesa
- możliwość raportowania
- obsługa pracy w klastrze
- możliwość integracji z LDAP/ AD
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w załącznikach do umowy oraz zgodnie z ofertą.
4. Równoważność
a. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na Oprogramowanie Równoważne - zgodne z wymogami określonymi w pkt.2 niniejszego działu oraz na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
b. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w pkt. 2 niniejszego działu w zakresie posiadanej funkcjonalności i będzie kompatybilne w 100% z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego.
c. Wykonawca w formularzu ofertowym winien wskazać jaki rodzaj oprogramowania oferuje. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje Oprogramowanie Równoważne Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego oprogramowanie spełniają wymagania w zakresie równoważności, zgodne z wymogami określonymi w pkt.2 niniejszego działu.
d. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę Oprogramowanie Równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu Oprogramowania Równoważnego.
W przypadku Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia i przeniesienia obecnie funkcjonującej konfiguracji systemu antyspamowego na nowe środowisko oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów w zakresie obsługi, administracji i utrzymania systemu antyspamowego.
e. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że Oprogramowanie Równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego.
f. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego Oprogramowania Równoważnego. W takim wypadku, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego Oprogramowania w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie równoważności oraz próbek oferowanego rozwiązania, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego wraz dokonaniem faktycznej oceny równoważności i kompatybilności z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów dostarczonego do Zamawiającego oprogramowania. Wykonawca Oprogramowania Równoważnego dostarczy na płycie CD/DVD i dokona bądź umożliwi dokonanie Zamawiającemu bezpośrednią i niewymagającą jakichkolwiek dodatkowych uprawnień, urządzeń lub infrastruktury instalację tego oprogramowania w środowisku Zamawiającego. Zamawiający po zainstalowaniu oprogramowania a następnie wstępnej konfiguracji dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami w pkt. 2 oraz pod kątem kompatybilności z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie zostanie zainstalowane na infrastrukturze Zamawiającego na środowisku wirtualnym. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 3 roboczych dni od daty otrzymania wezwania, płytę CD/DVD wraz z plikami/pilikiem instalacyjnym/nymi Oprogramowania Równoważnego, zgodnego w wymaganiami pkt. 2 niniejszego działu, wobec którego Zamawiający powziął wątpliwość co do jego zgodności z wymaganiami SIWZ. W odniesieniu do tego Oprogramowania Równoważnego mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. W przypadku gdy jest to niezbędne do instalacji i uruchomienia Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązuje się również dostarczyć klucze testowe na okres przeprowadzenia testów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Nieprzedłożenie oferowanego Oprogramowania Równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia.
g. Negatywny wynik sprawdzenia oferty w zakresie równoważności oferowanych Produktów skutkować będzie odrzuceniem tej oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e84886f-7d93-46e4-818b-e3de29290bb8
Biuletyn 581776-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Wrocław - Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: sekretariat@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32 Inspektor Ochrony Danych Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: iod@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Odbiorcy Twoich danych osobowych Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: • prawo dostępu do Twoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, • prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych Twoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO 1, • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2, W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnienie1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych. Zgodnie z ustawą z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- dalej ”RODO” Zamawiający informuje, że: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków zamawiającego w związku z realizacja prawa osoby, której dane dotyczą, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do danych): - w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie nin. zamówienia publicznego. - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczonego przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie nin. zamówienia.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu po rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wznowienia licencji na oprogramowanie antyspamowe (Barracuda Email Security Gateway) lub dostawa Oprogramowania Równoważnego
Numer referencyjny CUI-DNZ.320.21.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego odnowienia licencji i subskrypcji na oprogramowanie: a. Barracuda Email Security Gateway 400VX b. Barracuda Email Security Gateway 600VX przeznaczonego do ochrony poczty elektronicznej Urzędu Miasta Wrocławia, jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław, Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu i placówek edukacyjnych w Gminie Wrocław lub dostawa i wdrożenie Oprogramowania Równoważnego systemu antyspamowego zgodnego z funkcjonalnościami określonymi w pkt.2 działu III SIWZ (pkt. 2 poniżej) oraz zapewnienie wsparcia producenta systemu antyspamowego. Poprzez dostawę Oprogramowania Równoważnego Zamawiający rozumie, zainstalowanie systemu antyspamowego na wskazanych przez Zamawiającego serwerach oraz takie jego skonfigurowanie, by Zamawiający mógł korzystać z sytemu w zakresie wskazanym w pkt. 2 niniejszego działu oraz w sposób określony w SIWZ i Projekcie Umowy. Zamawiający eksploatuje system antyspamowy Barracuda Email Security Gateway do ochrony systemu poczty elektronicznej. W związku z koniecznością utrzymania bezpieczeństwa systemów pocztowych, niezbędne jest odnowienie licencji posiadanego oprogramowania lub dostawa oprogramownaia równoważnego. 2. System antyspamowy powinien spełniać następujące warunki: a) W przypadku Barracuda Email Security Gateway 400VX/ Oprogramowania Równoważnego: - licencja na 3 lata od 30.09.2019r - system antyspamowy pełniący funkcję "Gateway" w wersji maszyny wirtualnej - obsługa minimum 4 wirtualnych CPU - ochrona poczty MS Exchange (wykorzystywanego w jednostkach oświatowych Gminy Wrocław) przed atakiem spamu oraz wyciekiem danych wrażliwych - możliwość przesyłania logów do systemu typu syslog/SIEM - interfejs WWW do zarządzania konfiguracją - możliwość obsługi szyfrowanych wiadomości - brak opłat za użytkownika - system powinien posiadać licencję na 5000 unikatowych adresów mailowych - możliwość filtrowania wiadomości wychodzących - możliwości wprowadzenia kwarantanny - obsługa 500 domen - możliwość konfiguracji osobnych ustawień dla każdej domeny - cogodzinna aktualizacja bazy sygnatur wirusów oraz definicji sygnatur - wsparcie techniczne ze strony wykonawcy 24*7 - możliwość blokowania wiadomości z innych krajów np. Chin (Geolokalizacja) - możliwość blokownia określonych domen - możliwość blokowania wiadomości phishingowych - system powinien sprawdzać wiadomości pocztowe przynajmniej w tych warstwach: kontrola ilości, analiza IP, autentykacja nadawcy, weryfikacja odbiorcy, skanowanie antywirusowe, analiza finger-print, analiza Bayesa - możliwość raportowania - system powinien posiadać możliwość skanowania załączników na serwerze MS Exchange (MS Exchange Antivirus Agent) - obsługa pracy w klastrze - możliwość integracji z LDAP/ AD b) w przypadku Barracuda Email Security Gateway 600VX/ Oprogramowania Rwnoważnego: - licencja na 3 lata od 03.12.2019r - system antyspamowy pełniący funkcję "Gateway" w wersji maszyny wirtualnej - obsługa minimum 6 wirtualnych CPU - ochrona poczty IBM Domino i Zimbra (wykorzystywanych w Urzędzie Miasta Wrocławia, jednostkach Gminy Wrocław oraz Centrum Usług Informatycznych) przed atakiem spamu oraz wyciekiem danych Wrażliwych - możliwość przesyłania logów do systemu typu syslog/SIEM - interfejs WWW do zarządzania konfiguracją - możliwość obsługi szyfrowanych wiadomości - brak opłat za użytkownika - system powinien posiadać licencję na 10000 unikatowych adresów mailowych - możliwość filtrowania wiadomości wychodzących - możliwości wprowadzenia kwarantanny - obsługa 500 domen - możliwość konfiguracji osobnych ustawień dla każdej domeny - cogodzinna aktualizacja bazy sygnatur wirusów oraz definicji sygnatur - wsparcie techniczne ze strony wykonawcy 24*7 - możliwość blokowania wiadomości z innych krajów np. Chin (Geolokalizacja) - możliwość blokownia określonych domen - możliwość blokowania wiadomości phishingowych - system powinien sprawdzać wiadomości pocztowe przynajmniej w tych warstwach: kontrola ilości, analiza IP, autentykacja nadawcy, weryfikacja odbiorcy, skanowanie antywirusowe, analiza finger-print, analiza Bayesa - możliwość raportowania - obsługa pracy w klastrze - możliwość integracji z LDAP/ AD 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w załącznikach do umowy oraz zgodnie z ofertą. 4. Równoważność a. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na Oprogramowanie Równoważne - zgodne z wymogami określonymi w pkt.2 niniejszego działu oraz na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. b. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w pkt. 2 niniejszego działu w zakresie posiadanej funkcjonalności i będzie kompatybilne w 100% z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. c. Wykonawca w formularzu ofertowym winien wskazać jaki rodzaj oprogramowania oferuje. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje Oprogramowanie Równoważne Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego oprogramowanie spełniają wymagania w zakresie równoważności, zgodne z wymogami określonymi w pkt.2 niniejszego działu. d. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę Oprogramowanie Równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu Oprogramowania Równoważnego. W przypadku Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia i przeniesienia obecnie funkcjonującej konfiguracji systemu antyspamowego na nowe środowisko oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów w zakresie obsługi, administracji i utrzymania systemu antyspamowego. e. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że Oprogramowanie Równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego. f. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego Oprogramowania Równoważnego. W takim wypadku, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego Oprogramowania w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie równoważności oraz próbek oferowanego rozwiązania, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego wraz dokonaniem faktycznej oceny równoważności i kompatybilności z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów dostarczonego do Zamawiającego oprogramowania. Wykonawca Oprogramowania Równoważnego dostarczy na płycie CD/DVD i dokona bądź umożliwi dokonanie Zamawiającemu bezpośrednią i niewymagającą jakichkolwiek dodatkowych uprawnień, urządzeń lub infrastruktury instalację tego oprogramowania w środowisku Zamawiającego. Zamawiający po zainstalowaniu oprogramowania a następnie wstępnej konfiguracji dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami w pkt. 2 oraz pod kątem kompatybilności z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie zostanie zainstalowane na infrastrukturze Zamawiającego na środowisku wirtualnym. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 3 roboczych dni od daty otrzymania wezwania, płytę CD/DVD wraz z plikami/pilikiem instalacyjnym/nymi Oprogramowania Równoważnego, zgodnego w wymaganiami pkt. 2 niniejszego działu, wobec którego Zamawiający powziął wątpliwość co do jego zgodności z wymaganiami SIWZ. W odniesieniu do tego Oprogramowania Równoważnego mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. W przypadku gdy jest to niezbędne do instalacji i uruchomienia Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązuje się również dostarczyć klucze testowe na okres przeprowadzenia testów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Nieprzedłożenie oferowanego Oprogramowania Równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia. g. Negatywny wynik sprawdzenia oferty w zakresie równoważności oferowanych Produktów skutkować będzie odrzuceniem tej oferty.
Cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w następującym terminie : Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia Umowy Termin zakończenia: Dostawa* licencji o których mowa w § 1 ust. 2 a i 2 b projektu umowy nastąpi w nieprzekraczalnym terminie zgodnym ze złożoną ofertą tj. do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy lub do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy lub do 1 dnia roboczego od daty podpisania umowy . UWAGA: *Poprzez dostawę systemu antyspamowego Zamawiający rozumie, dostarczenie licencji lub w przypadku równoważności zainstalowanie systemu antyspamowego na wskazanych przez Zamawiającego serwerach oraz takie jego skonfigurowanie, by Zamawiający mógł korzystać z sytemu w zakresie i terminach wskazanych w § 1 ust. 2 pkt a i b projektu umowy oraz w zakresie zapisów określonych w dziale III pkt. 5 SIWZ. Przedłużenie licencji na oprogramowanie antyspamowe /aktywacja licencji Oprogramowania równoważnego dla systemów antyspamowych nastąpi nie później niż: - Dla systemu określonego w § 1 ust. 2 pkt a projektu umowy od 30.09.2019 - Dla systemu określonego w § 1 ust. 2 pkt b projektu umowy od 03.12.2019 Okres trwania licencji oraz Wsparcia - 36 kolejnych miesięcy od dnia wygaśnięcia obecnie obowiązujących licencji z zastrzeżeniem § 1 ust. 2 pkt a i b projektu umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie tj: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty dostawy o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. wykaże co najmniej jedną dostawę oprogramowania licencyjnego Barracuda lub oprogramowania o tym samym zakresie funkcjonalnym o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł netto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale VII pkt 1 ppkt 2.3. – wzór stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania Oprogramowania Równoważnego: Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego Oprogramowania Równoważnego. W takim wypadku, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego Oprogramowania w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie równoważności oraz próbek oferowanego rozwiązania, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego wraz dokonaniem faktycznej oceny równoważności i kompatybilności z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów dostarczonego do Zamawiającego oprogramowania. Wykonawca Oprogramowania Równoważnego dostarczy na płycie CD/DVD i dokona bądź umożliwi dokonanie Zamawiającemu bezpośrednią i niewymagającą jakichkolwiek dodatkowych uprawnień, urządzeń lub infrastruktury instalację tego oprogramowania w środowisku Zamawiającego. Zamawiający po zainstalowaniu oprogramowania a następnie wstępnej konfiguracji dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami w pkt. 2 oraz pod kątem kompatybilności z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie zostanie zainstalowane na infrastrukturze Zamawiającego na środowisku wirtualnym. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 3 roboczych dni od daty otrzymania wezwania, płytę CD/DVD wraz z plikami/pilikiem instalacyjnym/nymi Oprogramowania Równoważnego, zgodnego w wymaganiami pkt. 2 niniejszego działu, wobec którego Zamawiający powziął wątpliwość co do jego zgodności z wymaganiami SIWZ. W odniesieniu do tego Oprogramowania Równoważnego mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. W przypadku gdy jest to niezbędne do instalacji i uruchomienia Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązuje się również dostarczyć klucze testowe na okres przeprowadzenia testów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Nieprzedłożenie oferowanego Oprogramowania Równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi&status=1, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, do przekazania Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty (wzór – Załącznik nr 2.3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2) Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3) Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 4) W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem. 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 6) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2019-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA BRUTTO OFERTY (K1)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY (K2)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)