Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020 ”
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8
Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) :
Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9)
Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6)
Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1)
Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6)
Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3)
Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6)
Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3)
4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia..
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154).
12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym
kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości.
16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym.
25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP,
4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności
|
GuidZP400 |
28673362-8760-4c39-8f28-1b32f1a82553
|
Biuletyn |
582023-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gielniów
|
Regon |
53478200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
75
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gielniów
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 720 166
|
Zamawiajacy fax |
486 720 004
|
Zamawiajacy email |
BRAK EMAIL
|
Adres strony url |
http://bip.uggielniow.nv.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urzad Gminy Gielniów,Plac Wolności 75, 26-434 Gielniów, pokój nr 2 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020
|
Numer referencyjny |
RGG.271.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020 ”
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8
Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) :
Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9)
Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6)
Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1)
Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6)
Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3)
Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6)
Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3)
4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia..
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154).
12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym
kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości.
16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym.
25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP,
4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3)
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczania, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczania te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczania w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów:
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j.Dz. U. z 2019 poz. 540 z późn.zm).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający odstąpi od wezwania wskazanych w ust. 1 dokumentów w stosunku do Wykonawców, co do których będzie w stanie samodzielnie uzyskać wymienione tam oświadczenia lub dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający odstąpi od wezwania wskazanych w ust. 1 dokumentów w stosunku do Wykonawców, co do których będzie w stanie samodzielnie uzyskać wymienione tam oświadczenia lub dokumenty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Chałka 300g szt. 100
Chleb mieszany pszenno-żytni 1000g szt. 1180
Chleb orkiszowy 400-450g szt. 1000
Bułka drożdżówka szt. 270
Bułka kajzerka 50g szt. 2890
Bułka połówkowa 100g szt. 160
Bułka wrocławska 400g szt. 60
Rogal 100g szt. 300
Kule serowe kg 7,50
Pączki 90g szt. 270
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Barszcz biały w butelce WELPIK500ml szt. 50
Barszcz biały Winiary szt. 120
Bazylia PRYMAT 10g szt. 40
Budyń śmietankowy DELECTA 64g szt. 400
Bułeczki maślane ZŁOTY KŁOS szt. 200
Bułka tarta 500 g kg 150
Ciasteczka owsiane BELVITA szt. 950
Chrzan POLONAISE 189g szt. 40
Cukier kryształ 1 kg kg 195
Dżem ŁOWICZ różne smaki 280g szt. 180
Fasola biała JAŚ kg 119
Filet z makreli w pomidorach KING OSCAR 170g szt. 40
Groch żółty łupany kg 75
Groszek konserwowy szt. 30
Herbata SAGA 40 szt. 55
Herbata owocowa HERBAPOL 20 szt. 100
Kucharek 1 k szt. 25
Kakao naturalne DEKOMORENO 150g szt. 27
Kasza gryczana biała kg 200
Kasza kuskus kg 80
Kasza jęczmienna średnia kg 190
Kasza manna 500g szt. 16
Kawa INKA 150g szt. 25
Ketchup łagodny KOTLIN 450g szt. 70
Kisiel DELECTA różne smaki 58g szt. 500
Koncentrat pomidorowy 30% FRUBEX 185g szt. 740
Kukurydza konserwowa DAWTONA 400g szt. 40
Kwasek cytrynowy PRYMAT 20g szt. 27
Liście laurowe PRYMAT 10g szt. 15
Majeranek PRYMAT 20g szt. 70
Majonez KIELECKI 310ml szt. 55
Makaron nitki LUBELLA 500g szt. 150
Makaron świderki LUBELLA 500g szt. 540
Makaron spaghetti LUBELLA 500g szt. 450
Makaron wstążki LUBELLA 500g szt. 160
Mąka pszenna SZADKOWSKA TYP 480 kg 240
Miód prawdziwy wielokwiatowy 370g szt. 40
Mleczna kanapka KINDER szt. 770
Olej KUJAWSKI 1l` szt. 30
Olej KUJAWSKI 3l szt. 55
Ogórki konserwowe ROLNIK 900ml szt. 340
Oregano PRYMAT 10g szt. 40
Pałki kukurydziane szt. 160
Papryka ostra PRYMAT 20g szt. 8
Pieprz naturalny PRYMAT 20g szt. 200
Płatki CORN FLAKES bezglutenowe 600g szt. 60
Płatki NESQUIK 500g szt. 94
Płatki CHEERIOS 500g szt. 94
Przyprawa w płynie Winiary 210g szt. 40
Przyprawa do kurczaka PRYMAT 30g` szt. 120
Ryż w saszetkach SARITO 400g szt. 370
Ryż długoziarnisty SOTTO 1000g kg 60
Rosół z drobiu Knorr w op.12 szt szt. 50
Sok LEON HORTEX 200ml szt. 1250
Sos do spaghetti ŁOWICZ 500g szt. 360
Szczaw ROLNIK 320 ml szt. 60
Sos pieczeniowy Winiary 30g Szt. 100
Sól o obniżonej zawartości sodu SANTE kg 220
Wafle ryżowe SONKO 130g szt. 150
Zacierka Babuni EKO-MAK szt. 100
Ziele angielskie PRYMAT 15g szt. 6
Zioła prowansalskie PRYMAT 10g szt. 40
Grzyby suszone kg 1,50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Banany kg 525
Brokuły szt. 85
Burak ćwikłowy gg 320
Cebula kg 60
Cytryna kg 27
Czosnek szt. 8
Gruszki kg 250
Jabłka konsumpcyjne kg 2395
Kalafior świeży szt. 80
Kapusta biała świeża kg 110
Kapusta czerwona kg 150
Kapusta pekińska kg 220
Kapusta Kiszona kg 160
Kiwi kg 25
Koperek szt. 110
Mandarynki kg 195
Marchew kg 465
Ogórek kiszony kg 210
Ogórki zielone kg 190
Papryka świeża kg 84
Pieczarki kg 180
Pietruszka nać szt. 150
Pietruszka korzeń kg 100
Pomarańcza kg 330
Pomidory kg 187
Por kg 75
Rzodkiewka kg 110
Sałata szt. 170
Sałata lodowa szt. 13
Seler korzeń kg. 110
Szczypior świeży szt. 87
Śliwki kg 175
Truskawki kg. 65
Ziemniaki kg 3650
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny, drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Boczek wędzony parzony kg 30
Filet z piersi kurczaka kg 330
Frankfurterki kg 40
Mięso gulaszowe drobiowe Kg 160
Kiełbasa dębnicka Kg 11
Kiełbasa wiejska kg 180
Kiełbasa szynkowa kg 14
Kurczak świeży kg 500
Łopatka wieprzowa b/k kg 265
Mięso mielone wieprzowo-wołowe kg 380
Ogonówka kg 12
Parówki SOKOŁÓW odtłuszczone kg 90
Pasztet z drobiu kg 25
Pasztet wieprzowy kg 12
Kiełbasa krakowska kg 9
Polędwica sopocka kg 9
Polędwica z indyka kg 9
Schab ze wsi kg 10
Schab b/k kg 245
Skrzydło z indyka kg 260
Szynka drobiowa gotowana kg 10
Szynka b/k kg 110
Szynka wiejska kg 26
Udko z kurczaka kg 505
Wątróbka drobiowa kg 50
Wołowina rosołowa Kg 30
Karczek wieprzowy kg 140
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jogurt GRATKA 115g szt. 1390
Jogurt GRATKA pitny 170g szt. 550
Jogurt Jogobella ZOTT 150g szt. 500
Jogurt naturalny 370g szt. 230
Jogurt FANTAZJA 122g szt. 1250
Masło EXTRA Koneckie 200g szt. 865
Margaryna PALMA 250g szt. 110
Mleko 2% 1l szt. 2940
Ser twardy typu GOUDA w plasterkach kg 65
Ser biały półtłusty ROLMLECZ 200g kg 115
Serek homogenizowany waniliowy ROLMLECZ 200g szt. 60
Serek DANIO 160g szt. 754
Śmietana 18% WŁOSZCZOWA 400g szt. 1528
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Makrela wędzona kg 30
Filet rybny mrożony z PANGI bez lodu kg 280
Filet rybny mrożony z MIRUNY bez lodu kg 80
Filet rybny mrożony z DORSZA bez lodu kg 80
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jaja duże kl. L szt. 4999
|
| |